loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 155 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

پسر بتمن – Son of Batman (زبان اصلی)

 

Son of Batman 2014 EN BR-Rip 720p 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

www.Edidownload.ir

» نام: پسر بتمن – Son of Batman
» سال تولید: ۲۰۱۴
» کارگردان: Ethan Spaulding
» شرکت تولید کننده: DC Entertainment, Warner Bros. Animation, Warner Premiere
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۷۴ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند: IMDB

ADMIN بازدید : 162 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود کتاب آیین نامه قانون جدید امور گمرکی

 

www.Edidownlaod.ir

نام کتاب :  آیین نامه قانون جدید امور گمرکی

نویسنده :  مجاوری آگاه

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۶۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۴۸  کیلوبایت

ADMIN بازدید : 126 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود کتاب سرگذشت زمین

 

www.Edidownlaod.ir

نام کتاب :  سرگذشت زمین

نویسنده :  جورج گاموف

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۴۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸,۲۹۰ کیلوبایت

توضیحات : این سیاره نیلگون با طبیعت آرام و نمای دل‌انگیزش، در بی‌کران جهانی در حرکت است که تصورش ورای امکان و درکش خارج از توانایی بشر است. درکش خارج از توانایی بشر است. کره زمین سومین سیاره منظومه شمسی از مجموع نه سیاره‌ای است که در مدار خورشید گردان است. این خورشید، خود یکی از چهارصد میلیارد ستاره‌ای است که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری در داخل کهکشان مارپیچی به نام کهکشان راه شیری که قطر آن ۱۰۰ هزار سال نوری بوده و شامل ۴۰۰ میلیارد ستاره می‌باشد، واقع شده است. کهکشان راه شیری آن‌سان عظیم است که اگر بخواهیم آن را در مساحتی به اندازه‌ی خاک ایالات متحده قرار دهیم، حجم کره‌ی زمین تا آن حد کوچک خواهد شد که چشم آدمی به یاری میکروسکوپ الکترونی قادر به تشخیص آن نخواهد بود.

ADMIN بازدید : 98 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار خواندن و اجرا فایل پی دی اف با Foxit Reader 6.1.2 Build 1224.1

 

www.Edidownload.ir

هم ترین ایرادی که می توان به Acrobat گرفت حجم بالای آن است. نسخه حرفه ای این نرم افزار حدودا ۹۰۰ مگابایت حجم دارد و زمانی هم که بر روی سیستم نصب می شود حدود ۲٫۵ گیگابایت فضا را اشغال می کند. در نظر بگیرید این فضا از هارد دیسک تقریبا برابر با حجمی است که ویندوز XP برای نصب احتیاج دارد.برنامه ( Foxit Reader  ) نرم افزاری بسیار سبک با حجم کم و بسیار سریعتر اسانتر و این برنامه میتواند جایگزین خوبی برای برنامه ادوب ریدر (Adobe Acro Reader ) باشد این برنامه با حذف قسمتهای غیر ضروری مانند صفحه خوش امدگویی یا تبلیغات توانسته است تا حجم انرا بسیار سبک نماید شما بدون نیاز به برنامه دیگری میتوانید فایلها را ویرایش کنید و حاشیه نویسی نمایید.

ADMIN بازدید : 103 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی Castlevania:Lords of Shadow 2

 

 

www.Edidownload.ir

Castlevania با نام سایه ها پادشاه هان در سال ۲۰۱۱ توانست نامی دستو پا کند و در بین بازی دوست ها محبوبیت بدست آورد . ولی از همان ابتدا مشخص بود که شرکت Konami برای بازی Castlevania:Lords of Shadow قسمت دومی در نظر دارد که به مراتب قوی تر و زیبا تر از نسخه اولی خواهد بود . چند وقته پیش نیز نسخه ای از این بازی منتشر شد که آن هم بازخورد بسیار خوبی را در بین منتقدین داشت . قابل ذکر است که این بازی یکی از امید های موفق شرکت کونامی است .بازی نسبت به نسخه قبلی خط داستانی بسیار طولانی تر و عمیق تری را داراست. همچنین مبارزه با غول ها یا تایتان های بازی بسیار گسترده تر طراحی شده و تا آخر یک نبرد حماسی تمامی کنترل بازی به دست شما خواهد بود. هنگامی که جان شما به آخر میرسد میتوانید با مکیدن خون دشمنان خط سلامتی خود را تا آخر افزایش دهید و یا با تسخیر کردن روح جادوگران به دشمنان صدمه بزنید. با اطمینان کامل میتوانم بگویم که گیم پلی بازی بسیار عمیق تر و چالش برانگیز تر شده که در نتیجه باعث میشود بازیباز هرچه طبیعی تر شدن و سخت تر شدن بازی را به خوبی درک کند. نسخه اصلی این بازی منتشر شدو هم اکنون با لینک مستقیم میتوانید از بازی کیدز دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 200 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه فشرده بازی Resident Evil 4

 

www.EdiDownload.ir

این بازی سبک اکشن - ماجرایی دارد و توسط شرکت Ubisoft منتشر شده است. قهرمان داستان ما لیون کندی ، برای پیدا کردن دختر رییس جمهور آمریکا عازم اروپا می شود و به دهکده ای قدیمی در شمال اسپانیا می رود ، دهکده ای که او گمان میکند در آنجا خواهد توانست سر نخی از اشلی (دختر رییس جمهور) بدست آورد ، اما بنظر میرسد اهالی دهکده و بومی های آنجا برخورد خوبی با قهرمان ما ندارند. اما چرا برخورد اهالی بدین صورت است ؟ چرا اینان قصد نابودی مرا دارند ؟ نه !! اینها انسان نیستند،اما زامبی هم نیستند ! پس چه هستند؟ اینها سؤالاتی بود که در ذهن لیون نقش بسته بود. در همان ابتدای بازی شاهد یک صحنه هیجان انگیز هستیم ، اهالی دهکده به لیون حمله ور شده و لیون باید از دست آنها فرار کند و برای زنده ماندن به آنها شلیک کند. این مبارزه و گریز ادامه پیدا میکند تا اینکه ناگهان صدای ناقوس کلیسا به گوش میرسد و تمام اهالی متجاوز دست از حمله برداشته و به سویی می روند. در طول بازی افرادی وجود دارند که شما میتونید با پولی که بدست آوردید ، از آنها اقلام مورد نیاز خود اعم از انواع سلاح ، مهمات ، آیتم های سلامتی ، خوراکی از جمله ماهی و... را بخرید. از امکانات دیگری که در این قسمت گنجانده شده ، خرید نقشه گنج که مکان اشیاء قیمتی در دهکده را به شما نشان خواهد داد ، زیاد کردن ظرفیت ذخیره سازی بدین معنا که شما قادر خواهید بود سلاح های بیشتری را با خود حمل کنید و منو ای به نامTune-up که شما قادر خواهید بود قدرت شلیک ، سرعت شلیک ، ظرفیت و سرعت پر کردن خشاب خود را بالا ببرید. از تفنگ های موجود در این بازی می شود به کلت 9mm ، شاتگان ، هفت تیر اتوماتیک ، کالیبر 223 ، یک تفنگ دستی قوی که قادر است دو دشمن را در یه لحظه نابود کند، پرتاب گر موشک و نارنجک اشاره کرد. شما قادر خواهید بود تمام این سلاح ها را ترفیع دهید ، از جمله میتوانید یک صدا خفه کن برای کلت خود بخرید یا دوربین هدف دار برای تفنگ خود خریداری کنید.

ADMIN بازدید : 110 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Raiden III

 

www.Edidownload.ir

بازی جذاب و هیجان انگیز Raiden 3 نوعی بازی فضایی بسیار زیبا می باشد که ساعت ها شما را مشغول خود میکند، این بازی اعتیاد آور  در فضایی دو بعدی با تعداد زیادی اسلحه انجام میشود. ایرادات نسخه های قبلی در نسخه سوم این بازی که هم اکنون برای اولین بار از سوی تیم بازی کیدز برای شما آماده دانلود می باشد بطور کامل برطرف شده است.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 8,041
  • بازدید سال : 76,373
  • بازدید کلی : 1,297,526
  • نرم افزار ضروری