loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 120 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود ساخت نرم افزار والپیپر - اندروید Blurone -Blur effect wallpaper v2.0

 

Blurone

www.Edidownlaod.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Blurone -Blur effect wallpaper یک برنامه والپیپر است که با استفاده از آن می‌توانید والپیپرهای جدید بسازید و با افزودن افکت تاری تصاویر سفارشی زیبایی بیافرینید. در نسخه اخیر قابلیت تغییر رنگ نیز به این برنامه اضافه شده است.

ویژگی‌ها:

ایجاد یک تصویر پس زمینه با افکت محو شدگی

امکان به اشتراک گذاری آنی با دوستانتان

طراحی شده برای اندروید نسخه ۴٫۴ کیت کت

پشتیبانی از پد اندروید

ADMIN بازدید : 374 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

 

دانلود بازی خاص و زیبای joy joy v1.0 - اندروید

 

JoyJoy

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

JoyJoy یک بازی تیراندازی فوق‌العاده دو کنترله است که از استودیو بازی سازی Radiangames که بازی‌های محبوبی از جمله inferno، Ballistic SE و Super Crossfire را ساخته، منتشر شده است.

ویژگی‌ها:

با انفجار راه خود را از میان ۲۴ موج منحصربه فرد و ۶ چالش شدید باز کنید

۶ اسلحه خود را به همراه سرعت سفینه خود، سپر و حملات ویژه را ارتقاء دهید

یکی از ۵ درجه سختی را انتخاب کنید که ۲ درجه دیگر هم به عنوان جایزه درنظر گرفته شده است

در جدول امتیازات پیشرفت خود را پیگیری کنید

از کنترل روان مجازی بازی و یا دسته بازی بلوتث استفاده کنید

ADMIN بازدید : 179 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

 

مسابقات هندبال ۲۰۱۴ – IHF Handball Challenge 14 Pc Game

| دانلود بازی مسابقات هندبال ۲۰۱۴ – IHF Handball Challenge 14 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Skidrow بازی IHF Handball Challenge 14 |

 

www.Edidownload.ir

» نام فارسی: مسابقات هندبال ۲۰۱۴
» نام انگلیسی: IHF Handball Challenge 14
» ناشر: Bigben Interactive
» تاریخ انتشار: March 29, 2014
» سبک بازی : ورزشی

توضیحات بازی: IHF Handball Challenge 14 یکی از بازی های شبیه ساز ورزش هندبال می باشد توسط کمپانی Plug In Digital برای کنسول منتشر شده است. این بازی هیجان انگیز و زیبا می تواند امکانی را فراهم کند تا حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. این بازی جذاب که دارای مسابقات، کاپ ها، تمرینات، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود.

ADMIN بازدید : 141 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پاک کردن کش از سیستم عامل OS X 10.9 با Mavericks Cache Cleaner v8.0.6

 

www.Edidownload.ir

در این مطلب از سایت Ediدانلود ، نرم افزار جدید Mavericks Cache Cleaner را برای شما کاربران سیستم عامل مکینتاش آماده کرده ایم. توسط این برنامه قادر هستید فایل های کش را از سیستم عامل خود با یک کلیک پاک سازی کنید. Mavericks Cache Cleaner یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه است که می تواند فایل کش که از توابع مختلف باقی مانده اند را از سیستم عامل حذف کند. امیدواریم مفید واقع گردد. Mavericks Cache Cleaner قادر است با پاک سازی کش سیستم ، سرعت اینترنت و سرعت سیستم عامل را بهینه سازی کرده و بالاترین بازدهی سیستم عامل مک را برایتان فراهم کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

ADMIN بازدید : 288 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

استفاده از ویدیو به عنوان وبکم با Video2Webcam 3.4.8.6

 

www.Edidownload.ir

در این پست از سایت Ediدانلود ، نرم افزار جدید Video2Webcam را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم. توسط این نرم افزار می توانید ویدیوهای دلخواه خود را به عنوان وبکم مجازی به افرادی که در حال چت ویدیویی با آن ها هستید ، ارسال کنید. این نرم افزار قادر است انواع ویدیوهای مورد نظر شما را با فرمت های AVI, ASF, FLV, MP4, MPEG, MPG, RAM, RM, RMVB, WMV به عنوان تصویر نمایش دهنده برای مخاطب اینترنتی نمایش دهد. مهم نیست تماس تصویری با کدام یک از نرم افزارهای مربوطه انجام گیرد ، این نرم افزار با پشتیبانی از انواع سخت افزارها و نرم افزارها نظیر MSN, Camfrog, Skype, ICQ, AIM, Paltalk, Yahoo Messenger, ANYwebcam, Stickam, ICUII, Ustream.tv, iSpQ ، مناسب ترین روش برای نمایش تصویری غیرواقعی در هنگام استفاده از تماس های تصویری است. یکی دیگر از قابلیت های جالب و مهم این نرم افزار این است که شما حتی بدون یک وبکم واقعی نیز می توانید ویدیوی مورد نظرتان را به نمایش بگذارید ! بنابراین در هنگام استفاده از Video2Webcam حتی به یک وبکم واقعی هم نیاز ندارید ! این نرم افزار به خوبی وظیفه خود را انجام می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

ADMIN بازدید : 254 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی زیبای Midtown Madness 2

 

www.Edidownlaod.ir

اگر از گیمرهای قدیمی باشید قطعا بازی رایانه ای Midtown Madness برایتان آشناست و احتمالا جزو اولین بازیهای کامپیوتری بوده که شما آن را بازی کرده اید. در این بازی جذاب شما باید با سایر رقیبان به رقابت بپردازید و اول شوید تا هم بتوانید به ماشین های بهتری دست پیدا کنید و هم به مراحل بالاتر سعود کنید.در نسخه شماره ۲ بازی Midtown Madness ماشین های بیشتری برای استفاده وجود دارند از قبیل فورد، کادیلاک، اتوبوس شهری، شورلت، فولکس، مینی ماینر ، فراری و چند ماشین دیگر که البته اکثر ماشین ها در مراحل ابتدایی غیر قابل استفاده هستند و به عبارتی قفل شده اند. بازی در

ADMIN بازدید : 210 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی کشتار دسته جمعی مافیا Overkill Mafia v0.9 + پول بی نهایت + تریلر

 

www.Edidownload.ir

نسخه پول بی نهایت بازی فقط در Edi Download

یک بازی تیراندازی کلاسیک بسیار زیبا و جذاب می باشد که دقایقی پیش در گوگل پلی منتشر شد. خیابان های شیکاگو از یک ستاره جدید صحبت می کنند! آنها می گویند او بی رحم، خشن و بسیار سریع است! تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با امکاناتی که در اختیار دارید در کمترین زمان ممکن امپراتوری خود را بسازید و به یک گانگستر افسانه ای تبدیل شوید، شخصی که فقط یک چهره دارد و آن خشم است! این روزها شیکاگو امن نیست و افراد مختلفی سعی دارند تا قدرت را در خیابان ها به دست بگیرند، اما شما باید قبل از آنها دست به کار شوید و یکبار برای همیشه امپراتوری خود را بسازید!

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 7,947
  • بازدید سال : 76,279
  • بازدید کلی : 1,297,432
  • نرم افزار ضروری