loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 152 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

افزایش سرعت اینترنت Hola Better Internet vARM5_1.4.740 اندروید

 

www.EdiDownload.iR

 

با نصب نرم افزار Hola Better Internet می توانید تجربه جدید از سرعت اینترنت و دسترسی سریع تر به اینترنت را داشته باشید. برنامه با استفاده از پروتکل های پیشرفته و بدون باگ کمک می کند تا بهترین و بالاترین بازدهی را در اینترنت گوشی یا تبلت اندرویدی خود مشاهده کنید. فشرده سازی در حدود ۷۰ درصد از HTTP داده های ۳G را کاهش می دهد و هزینه ه و سرعت صفحات وب  را نیز افزایش می دهد. توجه داشته باشید که برنامه نیازمند روت بودن گوشی شما است.

 

ADMIN بازدید : 138 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

Dead Rising 3 pc cover دانلود بازی Dead Rising 3 برای PC

 

در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

 

ADMIN بازدید : 121 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود HitmanPro 3.7.9 Build 225 نرم افزار آنتی ویروس

 

HitmanPro1 دانلود HitmanPro 3.7.9 Build 225 نرم افزار آنتی ویروس
HitmanPro 3.7.9 Build 225 تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثلHitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 
 
ADMIN بازدید : 110 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود fx-Calc 3.7.4 Final نرم افزار ماشین حساب پیشرفته

 

fx Calc1 دانلود fx Calc 3.7.4 Final نرم افزار ماشین حساب پیشرفته

 

fx-Calc 3.7.4 Final یک ماشین حساب پیشرفته و جایگزینی برای ماشین حساب قدیمی ویندوز میباشد. زمان اجرای این نرم افزار شما یک ماشین حساب با پنجره ساده را مشاهده میکنید که نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا بتوانید سایر قسمتهای پیشرفته این ماشین حساب نظیر تعریف توابع ، تجزیه و تحلیل ، نمایش و تجزیه توابع علمی و… را به آن اضافه کنید.

 

ADMIN بازدید : 102 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود IconEdit2 6.8 نرم افزار ساخت آیکون

 

IconEdit2%201 دانلود IconEdit2 6.8 نرم افزار ساخت آیکون

 

IconEdit2 6.8 یک ابزار گرافیکی غنی از ویژگی های ارزشمند است برای ویرایش آیکون هاست که در آن Alpha Cannel، Multi-resolution، Multi Color Depth و Anti-aliasing پشتیبانی شده است. شما میتوانید عمق رنگ و سایز تصویر را تنها با یک کلیک کنترل نمایید. همچنین قابلیت نقاشی، Undo، Redo و جستجوی آیکون ها در اختیار شماست. به راحتی با تصویربرداری از نمایشگر یا باز کردن فایل ها و تصاویر آیکون بسازید چرا که در این نرم افزار خاص شما می توانید تمام ویژگی های آیکون و همچنین تصویر مرود استفاده را شخصی سازی کنید.

 

ADMIN بازدید : 129 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار تهیه عکس از محیط ویندوز WinSnap 4.5.3

 

WinSnap 4.5.3 نرم افزار تهیه عکس از محیط ویندوز WinSnap 4.5.3

 

گاهی نیاز است تا از محیط کامپیوتر خود عکس بگیریم؛ مثلا با Error در کامپیوتر مواجه میشوید که به دلیل زیاد بودن تعداد خطوط امکان نوشتن ان وجود ندارد بنابراین برای اینکه بتوانید انرا به فردی نشان دهید که بتواند مشکل شما را حل کند باید از تصویر Error مورد نظر عکس بگیرید. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم که میتواند از محیط کامپیوتر عکس بگیرد. WinSnap نرم افزار بسیار خوبی برای گرفتن عکس از محیط های مختلف کامپیوتر میباشد. این نرم افزار محصول شرکت NTWind Software بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای آموزشی توانایی زیادی دارد. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که به آسانی از محیط نرم افزارها، بازیها و سایرمحیط‌های کامپیوتر خود عکس بگیرید و آن‌را در فرمتهای مختلف عکسی ذخیره نمایید. این نرم افزار پس از گرفتن عکس ابزارهای متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که با کمک آنها میتوانید قسمتهای مختلف عکس را ویرایش کنید مثلا کلمه یا جمله ای را در گوشه تصویر اضافه کنید و یا با استفاده از یک نشانگر قسمت مورد نظر را نشان دهید و بسیاری از کارهای دیگر را با کمک این ابزارها انجام دهید.

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 8,076
  • بازدید سال : 76,408
  • بازدید کلی : 1,297,561
  • نرم افزار ضروری