loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 216 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود بازی پادشاهان صلیبی 2 : شارلمانی برای کامپیوتر نسخه اسکیدرو

Crusader Kings II Charlemagne For PC - SKIDROW

 

دانلود بازی کامپیوتر Crusader Kings II Charlemagne

www.EdiDownload.ir

 

بازی Crusader Kings II Charlemagne در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Paradox Development Studio ساخته شده است و همین استودیو آن را برای PC منتشر کرده است . جنگ های صلیبی پادشاهان ۲ یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک می باشد که در قرون وسطا روایت می شود . Charlemagne هفتمین پچ منتشر شده برای بازی Crusader Kings II می باشد و داستان شارلمانی که از پادشاهان قدرتمند لاتین بود را روایت می کند . در این نسخه از بازی شما به ۱۰۰ سال قبل و سال ۷۶۹ قبل از میلاد می روید و داستان تازه ای از چگونگی تشکیل امپراطوری Charlemagne و ارتش رومیان را آغاز می کنید .

ADMIN بازدید : 300 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه انیمیشن جذاب و دیدنی استریکس و اوبلیکس

Download Animation Asterix and Obelix

 

www.EdiDownload.ir

 

مجموعه انیمیشن Asterix and Obelix بر اساس یک مجموعه کمیک نوشته Rene Goscinny ساخته شده است ، که معروف ترین کمیک فرانسوی جهان است و به بیش از 100 زبان ترجمه شده است ، اولین قسمت از این مجموعه انیمیشن در سال 1967 ساخته شده است . داستان این فیلم در رابطه با روستاییان Gauls است ، که در مقابل اشغال رومی ها با استفاده از یک معجون جادویی (ادامه…)

ADMIN بازدید : 200 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (3)

دانلود ورژن جدید بازی هیجان انگیز فیفا 15 برای اندروید به همراه دیتا

Download the new version of the exciting game of FIFA 15

 

دانلود آخرین نسخه بازی FIFA 15 فیفا 15 برای اندروید

www.EdiDownload.ir

 

بازی FIFA 15 به تازگی برای اندروید منتشر شد . طبق گفته سازندگان بازی تمرکز اصلی آنها در ورژن اندروید در مد Ultimate Team می باشد . شما می توانید با سلیقه ی خود بازیکنان مورد نظر را برای تیم خود جذب کنید و تیم قوی را راهی مسابقات نمایید . همچنین شما می توانید در نقش مربی ظاهر شده و تیم خود را Coach نمایید . از دیگر تغییرات این نسخه می توان به بهبود یافتن تکنیک شوت , پاس و سانتر اشاره کرد که بسیار روان تر و طبیعی تر شده است . گرافیک بالای بازی فیفا ۱۵ در کنار گیم پلی روان آن این نسخه از بازی را محبوب تر از گذشته کرده است .

ADMIN بازدید : 106 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها Shareaza 2.7.5.0 Final

 

www.EdiDownload.ir

 

Shareaza یکی از نرم افزار های دانلود فایل های به اشتراک گذاشته شده (P2P) می باشد،که به شما اجازه می دهد از هرگونه فایلی با هر پسوندی که بر روی شبکه های محبوب موجود است استفاده کنید. (شامل آهنگ ،فیلم،بازی،…..).این نرم افزار رایگان و عاری از هرگونه ویروس ،تروجان و کرم های معمول می باشد. Shareaza می تواند به طور جداگانه و هم زمان به ۴ شبکه متصل شود،شما هم مانند هزاران کاربر این برنامه می توانید از شبکه های EDonkey2000, Gnutella, BitTorrent ,Gnutella2 فایل دلخواه خود را دانلود و یا آپلود کنید.

ADMIN بازدید : 133 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود موتور بازی سازی قدرتمند کرای انجین

Download CRYENGINE Version 3.6.9 + Content

 

دانلود آخرین نسخه CRYENGINE موتور بازی سازی حرفه ای

www.EdiDownload.ir

 

کرای اینجین ( CRYENGINE ) نام یکی از 3 موتور قدرتمند بازی سازی از شرکت آلمانی Crytek می باشد . این موتور قدرتمند از تکنولوژی موشن کپچر استفاده می کند به طوری که افراد مختلف در یک استدیو لباس های مخصوصی می پوشند و سنسور هایی را به خود متصل می کنند که توسط این سنسور ها حرکات ثبت می شود که باعث می شود این نوع حرکات بسیار طبیعی به نظر برسند .

ADMIN بازدید : 123 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتر نور هود با لینک مستقیم

Download The Neverhood - PC

 

دانلود بازی کامپیوتر The Neverhood

www.EdiDownload.ir

 

بازی کامپیوتر The Neverhood در سبک ماجراجویی ، Point and click که توسط The Neverhood, Inc طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی DreamWorks Interactive برای پلتفرم PC در سال 1996 به بازار عرضه شده است . زمانی که این بازی ساخته شد روش claymation در ساخت انیمیشن ها استفاده می شد و The Neverhood اولین بازی بود که به این شیوه ساخته شد . امروزه برخی از بازی ها از این روش استفاده می کنند (بیشتر…)

ADMIN بازدید : 339 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

بازی فصل سقوط رویاها قسمت اول . تولد دوباره برای کامپیوتر نسخه اف ال تی

Dreamfall Chapters Book One: Reborn For PC - FLT

 

دانلود بازی کامپیوتر Dreamfall Chapters

www.EdiDownload.ir

 

بازی کامپیوتر Dreamfall Chapters یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Red Thread Games طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردید . بازی به صورت اپیزودیک بوده و انتخاب ها و عواقبشان ، رویا و واقعیت ، سحر و جادو و علم ، هرج و مرج و نظم و شکست قهرمانانی که اقدامات آنها تاریخ جهانیان را تغییر می دهد , همگی در این نسخه روایت خواهد شد (ادامه…)

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 7,999
  • بازدید سال : 76,331
  • بازدید کلی : 1,297,484
  • نرم افزار ضروری