loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 505 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

نسخه فشرده بازی Dynasty Warriors 6

www.Edidownload.ir

بازی Dynasty Warriors 6 نسخه دیگری از سری بازی های اکشن سامورایی Dynasty Warriors که بر اساس رمان معروف سه امپراطوری Three Kingdoms که یک اکشن حماسی و جنگجویانه در ژانر بازی های ساموریایی که عمده مبارزات آن با شمشیر است را به تصویر می کشاند . القا خوب طعم مبارزات تن به تن به بازیکن امکان نابود کردن یک تنه تمامی دشمنان برای رسیدن به هدف را همچون اکثر بازیهای کلاسیک پرطرفدار می دهد .

ADMIN بازدید : 180 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (2)

مجموعه 46 بازی سگا نسخه کامپیوتر - Sega Game Collection 2012

مجموعه 46 <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >بازی</a> سگا <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >نسخه</a> کامپیوتر - Sega Game Collection 2012

www.Edidownload.ir

این بار به درخواست کاربران، گلچینی از نسخه کامپیوتری بهترین بازی های قدیمی سگا در چهار قسمت را برای شما عزیزان آماده دانلود کردیم. بازی ها جهت اجرا نیازمند هیچگونه شبیه ساز یا طی کردن مراحل پیچیده نمی باشند و به راحتی با منوی بسیار جداب و ساده قابل انتخاب و اجرا هستند، اگر شما هم از جمله افرادی هستنید  که خاطرات زیادی با این بازی ها دارید حتما این بسته را دانلود کنید زیرا پشیمان نخواهید شد کیفیت مناسب و سادگی فرایند انتخاب و اجرای بازی ها از جمله ویژگی های این بسته گلچین شده از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های SEGA می باشد.

 

ADMIN بازدید : 125 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

" بازی کم حجم Gomo "

دانلود <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >حجم</a> Gomoدانلود <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >حجم</a> Gomoدانلود <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >حجم</a> Gomo

www.Edidownlaod.ir

بازی Gomo نام یکی از بازیهای کم حجم و پلاتفرمر است که چندی پیش برای کامپیوتر عرضه شده است . بازی Gomo داستان موجودی را روایت میکند که دوستش به خطر افتاده برای نجات بهترین دوستش حاضر است از همه خطرات و موانع عبور کند. از ویژگیهای بازی Gomo میتوان به گرافیکی هنری و زیبای آن اشاره کرد که در کنار سبک پلاتفرمر و دو بعدی بازی, عنوانی دوست داشتنی و جالب را برای علاقمندان به این سبک پدید آورده است. از دیگر نکات قوت بازی Gomo میتوان به معماهی مختلف و جذاب بازی و همچنین سیستم گیم پلی کیلیک آن اشاره کرد که جذابیت بازی را دو چندان کرده است. اگر از علاقمندان به بازیهای پلاتفرمر و فکری هستید فرصت دانلود بازی زیبای Gomo را با لینک مستقیم از بازی کیدز از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 112 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

" بازی Al Emmo "

www.Edidownload.ir

بازی Al Emmo یک بازی زیبا و در سبک ماجرایی می باشد. Al Emmo با اینکه چهل و دو سال دارد هنوز مجرد است اما نقشه هایی در سر دارد. او می خواهد با زنی زیبا ازدواج کند و در این راه باید تلاش های زیادی داشته باشد تا به او ثابت کند که یک مرد واقعیست. شما باید در این مسیر او را کمک کنید تا با ماجراجویی و مبارزه به گنج گم شده دست پیدا کند، پس آماده یک سفر جذاب شوید تا مهارت و قدرت خود را ثابت کنید.

ADMIN بازدید : 135 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (1)

" ZoneAlarm Pro v10.0.243.000 - نرم افزار دیوار آتش زون آلارم "

نرم افزار قدرتمند ZoneAlarm همان گونه که می دانیم یک دیواره ای آتش نفوذ ناپذیری را در مقابل گذرگاه های ورودی و خروجی سیستم شما ایجاد می کند که بدون اجازه کاربر هیچ نرم افزار و یا شخصی قابلیت رسوخ به منابع سیستمی شما را نداشته و نخواهد داشت. نرم افزار ZoneAlarm نوعی محافظ برای داده های مالی و شخصی شما در مقابل هکرها به حساب می آید. این برنامه می تواند اطلاعات محرمانه شما را از دنیای خارج مصون داشته و همچنین توانایی ردیابی حملات لحظه ای به حریم شخصی و نمایاندن محل تقریبی و دادن هویت و موقعیت هکر، از دیگر قابلیت های ZoneAlarm است. پس اگر به دنبال یک حفاظت زرهی هستید، ما ZoneAlarm Pro را به شما توصیه می کنیم.

ADMIN بازدید : 131 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزارهای ftp مختلفی برای آپلود و دانلود فایل از سرور و میزبان وجود دارد که ما در این پست از إدی دانلود

قصد داریم یکی از این نرم افزارهای ftp  را که File zilla نام دارد را به شما معرفی کیم.

با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت بالا ، به آپلود فایل های دلخواه خود بپردارید که برخی از ویژگی

های این نرم افزار عبارت اند از :

- آپلود فایل با سرعتی واقعا بالا

- ادامه یافتن آپلود فایل بعد از قطع و وصل شدن اینترنت

- امنیت بالا در انتقال اطلاعات

- محیطی کاملا ساده و کارپسند

آپلود فایل در سرور با نرم افزار file zilla 3.5.3

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 262 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نرم افزار بلندر Blender 2.70 RC1

ساخت انیمیشن سه بعدی blender

www.EdiDownload.ir

نرم افزار ساخت انیمیشن و مدل های گرافیکی سه بعدی دانلود نرم افزار blender 2.70">Blender 2.70 ، نرم افزار بلندر یک برنامه کاربردی و متن بازاست که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دو بعدی و سه بعدی را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و … را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار می تواند برای مدل سازی یک الگو ، بازکردن UV ، شبیه سازی مایع ، قسمت های پوستی ، مفصل ها و استخوان بندی کاراکترها ، تحرک بخشی و جان دادن به اشیاء پروژه ، پردازش کارها و سایر شبیه سازی استفاده شود. نرم‌افزار بلندر یکی از مشهورترین برنامه‌ها در زمینه گرافیک سه بعدی و طراحی مدل سه بعدی و معادل قدرتمند و رایگانی برای نرم‌افزار های غیر رایگان می باشد. این برنامه به طرز عجیبی نسبت به مایا و تری دی مکس کم حجم است. به علاوه یک موتور بازی سازی نیز هست.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 8,052
  • بازدید سال : 76,384
  • بازدید کلی : 1,297,537
  • نرم افزار ضروری