loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 122 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

 

 

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

 

 

ADMIN بازدید : 144 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

 

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.4 Final

 

 

ADMIN بازدید : 108 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 1.3.0.0

ADMIN بازدید : 118 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

 

 

 

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.15.0

 

 

ADMIN بازدید : 270 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Blumentals Easy CSS Menu نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

 

 

 

Blumentals Easy CSS Menu ساخت منوهای سی اس اس Blumentals Easy CSS Menu 3.3

ADMIN بازدید : 118 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

PowerISO نرم افزاری بسیار پرکاربرد و قدرتمند است که امکانات فراوان و کاملی را در زمینه فایل های ایمیج می باشد. این نرم افزار به کاربر اجازه میدهد تا نسبت به پردازش انواع فایل های ایمیج CD/DVD/Blu-Ray اقدام کند. بازگشایی،استخراج،رایت،ویرایش،ساخت و ایجاد،فشرده سازی،قفل کردن، جدا کردن و تبدیل و mount نمودن تمامی فرمت های رایج و انواع مختلف فایل های ایمیج با هر حجم و مدلی توسط نرم افزار PowerISO امکان پذیر می باشد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ایمیج فایل نظیر : ISO,BIN/CUE,IMA/IMG,CIF,NRG,CCD,MDF/MDS,VCD,VDI,C2D,BWI,CDI,TAO,PDI,DMG و در نتیجه توانایی کامل در زمینه ویرایش این فایل و همچنین استخراج و رایت و تمامی امکاناتی که در ابتدای توضیحات نامبرده شده توسط نرم افزار برای فرمت های ذکر شده امکان پذیر است. این نرم افزار علاوه بر توانایی رایت انواع فایل های ایمیج روی لوح های فشرده میتواند  انواع Audio CD, Data CD, Data DVD, Video DVD و VCD را نیز رایت نماید. رایت فایل های ایمیج به صورت bootable و همچنین ریپ نمودن لوح های فشرده صوتی از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. در زمینه mount نمودن فایل های ایمیج نرم افزار به سادگی نسبت به شبیه سازی فایل ایمیج به صورت یک درایور دیسک خوان عمل میکند و همچنین میتواند فایل ایمیج شما را روی یک حافظه قابل حمل mount نماید. 

 

 

 

poweriso نرم افزار کامل در زمینه فایل های ایمیج PowerISO 5.8 Final

 

 

ADMIN بازدید : 95 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد. Safe Social Networking : شبکه های اجتماعی این روزها رونق یافته اند. بهتر است بخشی ویژه به طور خاص با الگوریتم های مخصوص بیت دفندر شما را در شبکه های اجتماعی نیز مورد حمایت داشته باشد. Total Privacy : حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. این قابلیت شما را در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها و وبگردی ها و تاریخچه های اینترنت محافظت خواهد کرد. USB Immunizer : انتقال ویروس از طریق حافظه های فلش usb معضل بزرگی است. با این بخش در هنگام اتصال حافظه usb کامپیوتر تحت نظر خواهد بود و از ورودی هرگونه ویروس جلوگیری خواهد شد. Active Virus Control : توسط این قابلیت ویندوز هر لحظه در حال کنترل شدن است و تمامی فعالیت های مخفی فایل ها و نرم افزارها کنترل می شود تا در صورت مشکوک بودند و ویروس ها از بین بروند. Rescue Mode : اگر ویروس ها و انواع فایل های مخرب قابل حذف تحت سیستم عامل نباشند. در حالت Rescue Mode نرم افزار آنها را به طور کامل حذف خواهد کرد. Scan Dispatcher : در برخی از زمان ها که کامپیوتر بدون استفاده روشن مانده است این بخش سعی در اسکن فایل های کامپیوتر خواهد داشت تا ویروس ها را بیابد.

 

BitDefender AntiVirus Plus 2014 آنتی ویروس قدرتمند BitDefender AntiVirus Plus 2014 Build 17.22.0.967

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 8,113
  • بازدید سال : 76,445
  • بازدید کلی : 1,297,598
  • نرم افزار ضروری