loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 126 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی زیبا و اکشن Dark Raid

www.Edidownload.ir

Dark Raid یک عنوان اول شخص اکشن برای کامپیوتر می باشد که توسط شرکت Vector Games ساخته شده است . ماموریت شما در این بازی نجات دنیا از دست بیگانگان است . سفینه فضایی Swan که یک سفینه تحقیقاتی است در پی دریافت سیگنال عجیب و ناشناخته از یک منبع ناشناس متوجه حمله موجودات بیگانه فضایی به کره زمین میشود حال شما نقش محافظت از کره زمین را در برابر بیگانگان بر عهده دارید. بازی Dark Raid یک بازی در سبک FPS واقعی با گرافیک و گیم پلی نسل جدید است که شما را وارد درگیری های فضایی میکند. باس های مختلفی وجود دارند که با استفاده از سلاح های مختلف و جمع آوری اطلاعات لازم باید آن هارا نابود کنید.

ADMIN بازدید : 126 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon

 

http://img5.downloadha.com/Rezaj/IMG/Shadow-Wolf-S2.jpg

www.Edidownload.ir

Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon – ماه خونین در روستایی در جنوب فرانسه باعث کشته شدن چندین نفر شده است . به گفته ی مردم مرد گرگ نما که شب ها ظاهر می شود ، دلیل این جنایات است . آیا مارتا پاسیو واقعا یک گرگ است و یا او به دروغ متهم شده است تا سرپوشی برای کارهای شخص دیگری باشد ؟ برای یافتن جنایتکار اصلی ، به صحنه های جرم بروید و با اولین سرنخ یعنی سکه های به جا مانده برروی جسد افراد مرده شروع کنید . دروغگوی اصلی را کشف کنید ولی مراقب باشید خودتان قربانی بعدی نباشید! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ADMIN بازدید : 117 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (2)

 

دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Suite 2014 14.0.2.286

 

www.Edidownload.ir

Avira Antivirus Suite 2014 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد.

ADMIN بازدید : 94 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K-Lite Codec Pack

 

www.Edidownload.ir

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت.

ADMIN بازدید : 411 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود راحت و آسان از تورنت BitTorrent 7.9.2 build 31638 Stable

 

www.Edidownload.ir

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد .

ADMIN بازدید : 117 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه ژست عکاسی Zhest Akasi v1.0

 

www.Edidownload.ir

در این برنامه که با سبکی بسیار جالب ساخته شده است شما می توانید اطلاعاتی مفید در مورد ژست هایی که می توانید در هنگام عکاسی بگیرید آشنا می شوید و می توانید به صورت حرفه ای عکس بگیرید.در این برنامه الگو ها و حرکات مختلف به شما نمایش داده می شود که می توانید از آنها در عکس های خود استفاده کنید.این برنامه مفید را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ADMIN بازدید : 129 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه حسابگر معدل و درصد Moadel v1.0

 

www.Edidownload.ir

یک برنامه بسیار جالب و مفید بخصوص الآن که در فصل امتحانات به سر می بریم.در این برنامه شما می توانید معدل سال خود را محاسبه کنید حتی می توانید درصد تست های خود را با احتساب ضریب منفی آنها مورد بررسی قرار دهید.به شما پیشنهاد می کنیم این برنامه مفید را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 8,019
  • بازدید سال : 76,351
  • بازدید کلی : 1,297,504
  • نرم افزار ضروری