loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 85 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود IrfanView 4.38 نرم افزار مشاهده عکس ها

 

IrfanView دانلود IrfanView 4.38 نرم افزار مشاهده عکس ها

IrfanView 4.38 نرم افزاری است بسیار سریع اما کوچک که به شما امکان باز کردن تصاویر و فایلهای گرافیکی با سرعتی باور نکردنی را می دهد . این برنامه که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003 , 2008, Vista, Windows 7 را داراست به صورت کاملا رایگان منتشر شده است با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . با در اختیار داشتن IrfanView که از محیطی بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای می توانند نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر قابلیت نمایش ، امکانات دیگری نیز در این نرم افزار قرار دارد که از میان آنها می توان به انجام ویرایش های ضروری تصاویر اشاره نمود که می توانند تا حدود زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای دیگر بی نیاز سازد

ADMIN بازدید : 115 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles

 

TMNT 2012 season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا   Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 2013

 

ام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 – فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

 

ADMIN بازدید : 85 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5

 

Photoshop.Lightroom.v5.5.Cover ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

ADMIN بازدید : 75 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

مدیریت حرفه ای فایل ها توسط Total Commander 8.51a 2014.6 Final

 

Total.Commander.Cover مديريت حرفه اي فايل ها توسط Total Commander 8.51a 2014.6 Final

Total Commander نام یک نرم افزار مدیریت فایل پیشرفته می باشد که از امکانات متعددی در زمینه مدیریت اطلاعات و فایل ها برخوردار می باشد. به کمک این نرم افزار می توان علاوه بر مدیریت بر فایل ها بر فضای هارد دیسک خود نیز مدیریتی کامل نموده و به وسیله این نرم افزار اقدام به بهینه سازی فضای هارد دیسک کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Christian Ghisler می باشد.

ADMIN بازدید : 113 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

حذف کامل نرم افزار ها توسط Smarty Uninstaller 4.0.130

 

Smarty.Uninstaller.Cover حذف کامل نرم افزار ها توسط Smarty Uninstaller 4.0.130

Smarty Uninstaller نرم افزار قدرتمند مدیریت در پاک کردن فایل های نصب شده روی سیستم با ظاهری کاملا قابل درک و ساده می باشد. کلیه فایل های مورد نظر نصب شده روی ویندوز ( شامل تمامی فایل ها ، میانبر ها و داده های رجیستری ) را مدیریت و کاملا پاک کنید. عملیات پاک شدن نرم افزار ها را با یک پاک کننده بی اعتبار انجام ندهید، با این برنامه هارد دیسک و رجیستری خود را پاک سازی و تصفیه نمایید . محیط کاربری ساده نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با راحتی هر چه تمام تر با Smarty Uninstaller کار کنید. این نرم افزار دارای سرعت بالایی بوده و کاملا قابل اطمینان است.

ADMIN بازدید : 105 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار مدیریت سریال های تلویزیونی SeriesGuide v15.0.1 – اندروید

 

SeriesGuide v15.0.1 نرم افزار مدیریت سریال های تلویزیونی SeriesGuide v15.0.1 – اندروید

همان طور که می دانید سریال های خارجی بیشتر به صورت چند فصله هر یک از قسمت ها در روزهای خاصی از هفته منتشر می شوند. اگر همزمان چند سریال تماشا می کنید شاید حفظ کردن روزهای پخش هر سریال کمی سخت باشد. SeriesGuide یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های آندروید برای دوستداران سریالهای تلویریونی می باشد. . با استفاده از این برنامه می توانید به جدیدترین اطلاعات برنامه ها دسترسی داشته باشید و همچنین از زمان پخش قسمت جدید با خبر شوید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 91 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PS3

 

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbops3.Cover.Small دانلود بازي Transformers Rise of the Dark Spark براي PS3

Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 7,857
  • بازدید سال : 76,189
  • بازدید کلی : 1,297,342
  • نرم افزار ضروری