loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 278 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

جنگ جهانی: جالوت – War of the Worlds: Goliath (زبان اصلی)

 

War of the Worlds: Goliath 2012 EN BR-Rip 720p 1080p MKV
 

| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

www.Edidownload.ir

» نام: جنگ جهانی: جالوت – War of the Worlds: Goliath
» سال تولید: ۲۰۱۲
» کارگردان: Joe Pearson
» شرکت تولید کننده: Tripod Entertainment, Finas, MSC
» کشور تولید کننده:  مالزی، ژاپن، آمریکا
» زمان: ۸۵ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

ADMIN بازدید : 274 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مدیریت قدرتمند دستگاه های iOS در کامپیوتر با DigiDNA DiskAid 6.6.2

 

www.Edidownload.ir

در این پست قصد داریم نرم افزار جدید DigiDNA DiskAid را به شما کاربران دستگاه های iOS در کامپیوتر معرفی کنیم. پس از برقراری ارتباط میان آیفون ، آیپاد تاچ و یا آیپد شما با این برنامه ، امکان دسترسی به تمامی فایل ها و فولدرهای موجود در آن ، در داخل کامپیوتر میسر خواهد شد. امکان کپی اس ام اس ها در کامپیوتر ، کپی – ویرایش و تغییر نام فایل ها و فولدرهای موجود در دستگاه و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار است. DigiDNA DiskAid قادر است به صورت سیمی یا بدون سیم ، با دستگاه شما ارتباط برقرار کند ، به کمک این نرم افزار ، تبادل انواع داده ها با تبدیل دستگاه شما به Mass Storage امکان پذیر خواهد شد. شما قادر هستید انواع موزیک ها ، ویدیوها ، تصاویر ، پیامک ها ، پادکست ها ، پلی لیست ها و… را از انواع آیفون ها ، آیپادها و آیپدها ، به کامپیوتر خود منتقل کنید ، DigiDNA DiskAid به طور کامل با سیستم Photo ، iCloud و Photo Stream یکپارچه سازی گردیده است ، نسخه ۶٫۶ از نرم افزار DigiDNA DiskAid با امکاناتی بسیار پیشرفته در زمینه مدیریت بک آپ و ریستور ! DigiDNA DiskAid 6.6 اولین نرم افزار است که امکاناتی گسترده در زمینه مدیریت بک آپ ها را قابلیت های زیر در اختیارتان قرار می دهد :

انتقال اطلاعات یک دستگاه به یک دستگاه یا چندین دستگاه دیگر تنها با یک کلیک ، مدیریت و تغییر پسورد بک آپ ها ، تغییر محل ذخیره سازی بک آپ ها در تنظیمات DiskAid

ADMIN بازدید : 249 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار نقاشی حرفه ای در ویندوز با Flame Painter 2.5.0 Pro

 

www.Edidownload.ir

به کمک این نرم افزار می توانید طراحی های مورد علاقه خود را به اجرا درآورید و یا به خلق بک گراندهای آتشین دست بزنید ؛ چشم انداز اولیه این نرم افزار ، ابزاری است که به شما امکان خلق شیء یا منظره ای زیبا را می دهد ، Flame Painter نام نرم افزاری مناسب برای افراد هنرمند و افراد فاقد مهارت های هنری است که می خواهند چیزی منحصر به فرد را ایجاد کنند ، از آنجا که اغلب افراد دارای انگیزه ها و خلاقیت های کم هستند ، Flame Painter یک ابزار بسیار الهام بخش به شمار می آید ، زیرا با ابزارهایی که در اختیار آماتورترین افراد قرار می دهد ، شکوفایی خلاقیت را در آنان پرورش می دهد. من فکر می کنم که ابزار موجود در این نرم افزار ، تا حد بسیاری می تواند الهام بخش خلاقیت در افراد باشد

ADMIN بازدید : 128 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار ویرایش حرفه ای متن – IDM UltraEdit 21.10.1026

 

www.Edidownload.ir

IDM UltraEdit نام نرم افزاری است که در زمینه های مختلف برای ویرایش و ساخت متون برای حرفه های مختلف به کار می رود. نویسنده ها ، برنامه نویسان ، مدیر دیتابیس ها و توسعه دهندگان وب برای کارهای مدیریتی خود می توانند از ابزاری قدرتمند با نام IDM UltraEdit بهرمند گردند. بنابر گزارشات کاربران بسیار زیاد UltraEdit در سراسر دنیا ، نرم افزار UltraEdit بهترین و قدرتمندترین جایگزین Notepad در ویندوز می باشد ، این نرم افزار علاوه بر ابزارهای ویرایش متن می تواند امکان ویرایش همزمان چندین سند را برایتان فراهم آورد. از جمله امکانات مدیریتی حرفه ای در UltraEdit می توان به قابلیت جستوجوی کلمه ، حرف ، تشخیص فواصل ، غلط یاب ، جایگزینی و… اشاره کرد. آیا به دنبال جایگزینی قدرتمند برای Notepad ویندوز می گردید؟ پیشنهاد ما استفاده از ابزار قدرتمند UltraEdit است ، این نرم افزار علاوه بر قابلیت ویرایش متن به شما امکان ویرایش انواع پروژه های HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl را نیز می دهد ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است ، IDM UltraEdit تنها برای وارد کردن متون ، دستورات و ویرایش انواع سندهای متنی آماده شده است ، هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از آن را به صورت کرک شده از ادامه مطلب سایت فوردانلودز دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 104 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار پلیر قدرتمند فایل های ویدیویی برای مک – Movist 1.3.3

 

www.Edidownlaod.ir

Movist نام یک نرم افزار آسان و در عین حال قدرتمند جهت پخش حرفه ای ویدیوها است ؛ شما به سادگی می توانید دکودرهای QuickTime یا FFmpeg را به انتخاب خودتان برای پخش فرمت های مختلف انتخاب کنید ؛ Movist با پشتیبانی از تازه ترین قابلیت های دوست داشتنی پخش ویدیو ، به شما امکان استفاده از شتاب دهنده H.264 را نیز می دهد. Movist ویدیوها ، موزیک ها و زیرنویس های مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت ممکن برایتان پخش می کند و با رابط کاربری بسیار زیبایش ، به یکی از محبوب ترین پلیرهای سیستم عامل شما تبدیل خواهد شد. امیدواریم مفید واقع گردد.

ADMIN بازدید : 128 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار حل مشکلات فایل های DLL در ویندوز – DLL-Files Fixer 3.1.81.2877 Portable

 

www.Edidownload.ir

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام اجرای یک برنامه یا بازی یا… ، با اروری مرتبط با یک فایل DLL مواجه شده باشید. این اخطارها معمولاً به دلیل عدم وجود چنین فایلی در فولدرهای سیستمی ویندوز مربوط می شود ، یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای رفع اینگونه مشکلات ، استفاده از نرم افزار  Dll-Files Fixer است. این نرم افزار به طور کامل تمامی مشکلات موجود در زمینه فایل های DLL را برطرف میسازد. این نرم افزار قادر است مشکلات مرتبط با فایل های DLL مفقود و یا حذف شده برای اجرای نرم افزارهایتان را برطرف کرده و در سریع ترین زمان ممکن امکان استفاده از برنامه مورد نظر را برایتان فراهم کند. Dll-Files Fixer علاوه بر امکان رفع مشکلات مرتبط با فایل های DLL ، به شما این امکان را می دهد که اقدام به پاک سازی و بهینه سازی رجیستری سیستم عامل کرده و به افزایش سرعت آن کمک کنید. از دیگر قابلیت های Dll-Files Fixer می توان به امکان دیفراگ هارد دیسک ، آزادسازی بیشتر فضای رم و همچنین جلوگیری از فعالیت های ناقص اپلیکیشن ها اشاره کرد.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 8,083
  • بازدید سال : 76,415
  • بازدید کلی : 1,297,568
  • نرم افزار ضروری