loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 96 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Google Chrome 37.0.2062.124 Final نرم افزار مرورگر گوگل کروم

 

www.EdiDownload.iR

 

Google Chrome 37.0.2062.124 Finalمرورگر گوگل کروم علاوه بر بازکردن با دقت صفحات وب و داشتن تمامي امکانات سرعت بالايي نيزدارد .مروگر سبک و پر سرعت کروم  از چهارچوب ديگر مروگر ها استفاده کرده است.سازندگان کروم مدعي شده اند که اين مرورگر از تمامي مروگرهاي فعلي پر سرعت تر و ايمن تر مي باشد.پس از گذراندن نسخه هاي ازمايشي کروم نشان داد که واقعا در محيط هاي نا امن ، امينت بالايي دارد و به راحتي مي توان به اين مروگر تکيه کرد.از دیگر ویژگی ها این مرورگر میتوان به تونایی بازکردن تب های متعدد و همچنین ترجمه سایت های به زبان دلخواه و بازکردن سایت ها با سرعت بالااشاره کرد.براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد

ADMIN بازدید : 123 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

 

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

www.EdiDownload.iR

 

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : DVDRip 480p

دوبله فارسی

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

 

ADMIN بازدید : 130 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (1)

 

بازی استراتژیک Transport Empire 1.03.1 – اندروید

 

www.EdiDownload.iR

 

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی هیجان انگیز و زیبای اندروید را از دست ندهید !این بازی که از دوران steampunk و ویکتوریا الهام گرفته است شما را به عنوان یک بازیکن در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می دهد که باید خطوط راه آهن، هوایی، آبی و زمینی کشور پهناور را بسازید و با کارهای مختلف همچون به حرکت انداختن لوکوموتیوها، اعزام هواپیماها به مکان های مختلف و یا ساخت جاده ها و معادن به توسعه شهر بپردازید و بهترین بازی استراتژیکی اندرویدی را تجربه نمایید.دقت داشته باشید که در طول مسیر با شخصیت های متنوعی برخورد خواهید کرد . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 119 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Season 24

 

www.EdiDownload.iR

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۴ مگابایت

کیفیت: HDTV

رزولوشن: ۳۵۲×۶۲۴

زیرنویس فارسی: دارد

ADMIN بازدید : 66 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار فیلم برداری از محیط بازی iGame Capture با لینک مستقیم

 

www.EdiDownload.iR

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از محیط بازی های در حال اجرا در ویندوز فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند کیفیت لازم را نخواهد داشت.اگر شما از منتقدان بازی های رایانه هستید و یا دارای وب سایتی برای انتشار اینگونه اطلاعات می باشید، که نیاز به تصاویر و یا فیلم از محیط را دارا می باشید ما به شما استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم . iGame Capture قادر است بسیاری از اطلاعات سیستم مانند استفاده از پردازنده، استفاده از حافظه، درجه حرارت CPU، سرعت فن و … را در حین اجرای بازی ها، به شما نشان دهد. iGame Capture ویدئوهای گرفته شده از بازی ها را در فرمت های MP4,AVI,MPG یا FLV ذخیره می کند و شما می توانید به راحتی آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ADMIN بازدید : 85 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

 

نرم افزار مبدل فایل های ویدیویی SuperEasy Video Converter 3.0

 

www.EdiDownload.iR

 

SuperEasy Video Converter نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی در زمینه ی تبدیل ساده و راحت ویدیوها می باشد .این نرم افزار با ۲۰۰ فرمت ورودی یک مبدل کامل محسوب می شود و با استفاده از آن می توانید فرمت های ویدیویی را به دیگر فرمت های ویدیویی تبدیل کنید ، علاوه بر این، این برنامه ویدئو ها را از سایت های اینترنتی نظیر یوتیوب دانلود کرده و به فرمت مورد نظر شما تبدیل می کند. کار با این نرم افزار به حدی آسان است که نیاز به هیچ گونه دانش خاص و یا اطلاعاتی راجع به فرمت های مختلف پخش در مدیا پلیر ها نداشته.علاوه بر این شما قادر هستید تا قبل از تبدیل ویدیو ، از طریق تنظیمات نرم افزار آن را آنطور که که مایل هستید تنظیم کنید و سپس عملیات تبدیل را انجام دهید.

ADMIN بازدید : 80 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود سمپل های حرفه ای ساخت موسیقی ماش پیت

 

دانلود سمپل های Prime Loops حرفه ای ساخت موزیک

www.EdiDownload.iR

 

نام Prime Loops برای سازندگان و موسیقیدانان حرفه ای جهان، نامی معتبر و آشنا است . Prime Loops شرکت تولید محتوای صوتی و سمپل های موسیقی می باشد که در سال 2008 در لندن انگلستان فعالیت خود را آغاز کرد . بیشترین تمرکز شرکت بر روی توسعه و ساخت سمپل، لوپ و پچ های نرم افزار سمپل می باشد . تمامی محصولات شرکت Prime Loops به صورت Multi Formats ( چند فرمتی) هستند که به کاربر اجازه می دهند (بیشتر…)

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 7,979
  • بازدید سال : 76,311
  • بازدید کلی : 1,297,464
  • نرم افزار ضروری