loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 229 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

www.Edidownload.ir

Nitro Nation یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های مسابقه شتاب میان ماشین ها می باشد که نسخه کامل و پولی آن را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی یکی از برترین بازی های مسابقات شتاب میان ماشین ها می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. یکی از ۵۰ ماشین موجود در بازی از شرکت های برتر خودرو سازی را انتخاب کرده و با دوستان خود از سراسر دنیا به مسابقه بپردازید. همچنین در این بازی می توانید با استفاده از آیتم های مختلف اتومبیل خود را ارتقا داده و سرعت نهایی و شتاب آن را افزایش دهید.

ویژگی های بازی:

- بازی به صورت آنلاین

- بیش از ۵۰ خودرو از شرکت های معتبر

- قابلیت سفارشی سازی خودرو

- وجود آیتم های مختلف

- گرافیک بسیار بالا و خیره کننده

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی مسابقه درگ Nitro Nation v1.0 همراه دیتا , ۲٫۴ out of 5 based on 5 ratings

ADMIN بازدید : 647 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

www.Edidownload.ir

Street Fighter iv برترین و گرافیکی ترین بازی مبارزه ای می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده و هیچ تفاوتی با نسخه کامپیوتر این عنوان ندارد! در این بازی باید با انتخاب یکی از جنگجوها به بازی بپردازید و حریف خود را در هر راند شکست دهید. هریک از شخصیت ها مهارت های مخصوص خود را دارند که با گذشت زمان تمامی آنها را خواهید آموخت. در حالت داستانی بازی باید با تمامی شخصیت های موجود در بازی مبارزه کنید و آنها را شکست دهید. همچنین می توانید با استفاده از بلوتوث با دوستان خود به بازی بپردازید.

ویژگی های بازی:

- ۱۴ شخصیت مختلف در ۱۱ محیط متفاوت

- مجموعه حرکات کامل و منحصر به فرد

- قابلیت بازی به صورت چند نفره با استفاده از بلوتوث

- ۴ سطح دشواری مختلف

- موسیقی های مختلف

پیشنهاد می کنبم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی مبارزه خیابانی Street Fighter iv v1.00.03 همراه دیتا, ۵٫۰ out of 5 based on 2 ratings

 

ADMIN بازدید : 195 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Stronghold Crusader Extreme

www.Edidownload.ir

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.

ADMIN بازدید : 159 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه فشرده بازی Carrier Command Gaea Mission

www.Edidownload.ir

بازی استراتژیک و اکشن Carrier Command Gaea Mission که توسط شرکت  Bohemia Interactive منتشر و با حمایت شرکت Bohemia Interactive از سازندگان بسیار معروف و برنده ی جایزه ARMA وارد بازار شد. این بازی که قابلیت آنلاین بودن را دارد یک بازی زیبا با داستانی جذاب برای دوست داران اینگونه سبک ها میباشد. در پی درگیری و جنگ بین ایالات متحده و اتحاد آسیایی اقیانوس آرام، به علت کمبود آب تقریبا زمین دیگر محل سکونت نیست. تنها امید سیاره ای دور افتاده و خالی از سکنه است که میتواند بقای بشریت را تضمین کند.شما به عنوان آخرین بازمانده گروه UES با تیم خود برای سفر به آن سیاره اعزام میشوید تا بتوانید محلی برای سکونت بشریت پیدا کنید اما شما تنها نیستید و دشمنان بیگانه راحتتان نخواهند گذاشت. شما با نام سروان Myric هستید که مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار کردن دشمن و فتح منطقه مرده در برج ثور سیاره می باشد. استفاده ازا نواع سلاح ها و تجهیزات نظامی برای مقابله و بقا یک بازی سراسر زیبا و هیجانی را رقم خواهد زد. شما فرمانده با تجربه ای هستید و هدف شما نباید مانع از بین رفتن بشریت شود.

ADMIN بازدید : 323 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Age of Pirates 2

www.Edidownload.ir

بازی Age of Pirates 2 یا همان دزدان دریای کارائیب یک بازی استراتژیک Real-Time است که در سال 2010 توسط شرکت THQ منتشر شد. شرکت سازنده آن Relic میباشد. سرنوشت شخصیت شما را فقط و فقط خودتان انتخاب می کنید. اگر شما می خواهید جنگجو شوید برای درست کرد این نوع شخصیت گزینه ای وجود دارد. گزینه ها مختلفی از قبیل ماجراجو، تاجر، مدیریت کشتیها، جنگجو و ... که هر کدام مزیت های خود را داراست. این بازی روند خاصی را دنبال نمی کند ولی هر شخصیت وقتی که درست میشه یک ماموریت داره. شما با مدیریت و استراتژیک خود باید بازی را اداره کنید.

ADMIN بازدید : 339 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)


Command And Conquer Renegade

www.Edidownload.ir

بازی Command And Conquer Renegade یک بازی به سبک اکشن اول شخص است. این بازی در سال 1995 توسط شرکت Westwood's منتشر شد. بازی Command And Conquer Renegade یکی از معروفترین، تاثیر گذارترین بازیهای های استراتژیک real-time تا کنون ساخته شده است. داستان بازی مربوط به یک طرح نظامی به نام (GDI) است که طرح دفاع جهانی خوانده میشود._طرح دفاع جهانی (GDI)، فن آوری برتر سازمان ملل متحد و یک گروه تروریستی به نام اخوان المسلمین نود_شما میبایستی کنترل نیرو های نظامی یکی از دو جناح را به دست بگیرید. در ضمن شما باید تلاش کنید برای جلوگیری از تولید و عرضه ماده ای معدنی به نام tiberium را که در دست آنها است.

ADMIN بازدید : 113 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit 2005 FA EN BR-Rip 720p FULL-HD MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

www.EdiDownload.ir

» نام: والاس و گرومیت در نفرین خرگوشی – Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit
» سال تولید: ۲۰۰۵

» کارگردان: Steve Box, Nick Park
» شرکت تولید کننده: Aardman Animations, DreamWorks Animation
» کشور تولید کننده: انگلستان، آمریکا
» زمان: ۸۵ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان انگلیسی) (تغییر زبان با استفاده از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 720p FULL-HD)
» پیوند: IMDB

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 7,892
  • بازدید سال : 76,224
  • بازدید کلی : 1,297,377
  • نرم افزار ضروری