loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 100 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 دانلود مرورگر گوگل کروم Chrome Browser – Google

 

www.Edidownload.ir

Chrome یکی از بهترین و قدرتمند ترین مرورگر های اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما قرار داده ایم. رابط کاربری مناسب، طراحی زیبا و ساده، سرعت بالا در باز کردن صفحات وب، قابلیت زوم سریع ، امکان اضافه کردن بوک مارک، ذخیره صفحات وب و … همه از ویزگی های این مرورگر فوق العاده می باشند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

ADMIN بازدید : 137 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی زیبای مسابقه درگ Nitro Nation v1.0 همراه دیتا

 

www.Edidownload.ir

Nitro Nation یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های مسابقه شتاب میان ماشین ها می باشد که نسخه کامل و پولی آن را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی یکی از برترین بازی های مسابقات شتاب میان ماشین ها می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. یکی از ۵۰ ماشین موجود در بازی از شرکت های برتر خودرو سازی را انتخاب کرده و با دوستان خود از سراسر دنیا به مسابقه بپردازید. همچنین در این بازی می توانید با استفاده از آیتم های مختلف اتومبیل خود را ارتقا داده و سرعت نهایی و شتاب آن را افزایش دهید.

ADMIN بازدید : 209 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

 دانلود بازی بسیار زیبای Transistor برای PC

 

www.Edidownload.ir

 

Transistor نام یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن RPG می باشد که گیمرها را در حالی که مشغول به جنگیدن در یک شهر رویایی چشمگیر هستند به ساختن یک اسلحه ی فوق العاده که دارای منشاء ناشناخته می باشد دعوت می کند.ربازی به صورت فوق العاده ای برنامه ریزی های استراتژیک شما را همراه با فرایند سریع بازی در هم می آمیزد و گیم پلی بازی بسیار پاسخگو نسبت به حرکات شما خواهد بود که باعث می شود یک روایت داستانی بسیار غنی را برای شما به ارمغان بیاورد. دشمنان در جدیدترین بازی سازندگان Bastion یعنی Transistor همراه با بازیکن متحول می شوند.

ADMIN بازدید : 151 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 35.0.1916.114

 

www.Edidownlaod.ir

 

رورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود.

ADMIN بازدید : 157 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود کتاب آموزش ساخت و مدیریت وبلاگ در سایت بلاگفا

 

www.Edidownload.ir

 

نام کتاب : آموزش ساخت و مدیریت وبلاگ در سایت بلاگفا

نویسنده : سید عرفان عظیمی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸۲۹   کیلوبایت

توضیحات :  بلاگ در واقع یک دفتر خاطرات یا نوشته های شخصی، یک فضای همکاری، یک محیط سیاسی، بازار ارائه آخرین اخبار، مجموعه ای از لینکها، افکار خصوصی شما و نهایتا یادداشتهایی برای تمام دنیاست. وبلاگ شما میتواند هر یک از این موارد باشد. میلیونها وبلاگ در شکلها و اندازه های محتلف وجود دارد. با وجود تمام مسائلی که مطرح شد هنوز هم نمیتوان قانون و تعریف خاصی برای بلاگ تعریف کرد. در یک کلام، وبلاگ همان وب سایت است که هر چه خواستید در آن مینویسید.

ADMIN بازدید : 140 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

بسکتبال ۱۴ – NBA 2K 14 XBOX 360

| دانلود بازی بسکتبال ۱۴ – NBA 2K 14 برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region FREE  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

www.Edidownload.ir

 

» نام فارسی: بسکتبال ۱۴
» نام انگلیسی: NBA 2K 14
» ناشر: ۲K Games
» تاریخ انتشار: September 28, 2013
» سبک بازی : ورزشی , بسکتبال
» قابلیت بازی با کینکت: ندارد
» کد منطقه: Region Free – قابل اجرا بروی همه کنسول‌ها
» فریمور مورد نیاز:

توضیحات بازی: هر ساله شاهد عرضه‌ی قدرتمند عنوان شبیه ساز بسکتبال شرکت ۲K Games یعنی NBA 2K هستیم و امسال هم ظاهرا یکی از کاندیداهای بهترین بازی ورزشی در مراسم اسپایک NBA 2K14 خواهد بود.سایت‌ها و مجلات مختلف شروع به انتشار نقد‌های خود از این بازی کردند.

بازی NBA 2k14 که بازیکنان زیادی را در انتظار خود قرار داده است بالاخره برای XBOX360 توسط کمپانی ۲K Sports منتشر شد. بازی NBA معمولا داستانی را دنبال نمیکند بلکه آن کسی که باید داستانی را برای بازی درست کند گیمر است. شباهت های فراوان حرکات دست، نوع خوشحالی، نوع مربیگری و……. باعث به وجود امدن یه شاهکار میشود. در این نسخه به حالتی روی گرافیک کار شده است که بازی کن دیوانه وار به ادامه ی بازی میپردازد. بسیار زیبا روی صورت کارکترهای بازی کار شده است برای مثال یک شخصیت واقعی را نام میبرم.

ADMIN بازدید : 215 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

 

دانلود بازی خراب کردن مدرسه Smash the School - Stress Fix

 

Smash-the-School---Stress-Fix!

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی Smash the School – Stress Fix را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . تا آن جا که می توانید در مدرسه سر و صدا کنید و نظم مدرسه را بر هم بزنید . آیا دوست دارید نفرت خود را از مدرسه به همگان نشان دهید ؟ میز و صندلی ها را خراب کرده و با شکستن شیشه پنجره ها نفرت خود را از مدرسه نشان دهید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به ارتقا سلاح ها و سفارشی سازی لباس ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کاهش حجم بازی

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 8,032
  • بازدید سال : 76,364
  • بازدید کلی : 1,297,517
  • نرم افزار ضروری