loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 133 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Hercules 1997 FA EN BR-Rip 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
 

www.Edidownload.ir

» نام: هرکولس – Hercules
» سال تولید: ۱۹۹۷
» کارگردان: Ron Clements, John Musker
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Pictures, Walt Disney Feature Animation
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۳ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

ADMIN بازدید : 112 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

" دانلود بازی Rush For Glory "

www.Edidownload.ir

Rush For Glory یک بازی دیگر در سبک دفاع از قلعه ( Tower defense) است که با گرافیک سه بعدی و گیم پلی درگیر کننده و خوب خود گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی های کامپیوتری میباشد ، در این بازی شما وظیفه دفاع از پایگاه های خود را در برابر تهاجم بیگانگان دارید توسط ساخت استراتژیکی برج ها و ارتقاء آنها بازیکن می تواند پایگاه خود را با خیال راحت حفظ کند و پیشرفت خود را در کمپین تک نفره بازی ادامه دهد.بیش از ۳۰ نوع از دشمنان، غول های آخر سطح بالا و قوی و همچنین طیف گسترده ای از برج ها و ارتقاء آنها بازی Rush For Glory را به  یک تجربه  منحصر به فرد. از سبک دفاع از قلعه تبدیل میکند.

ADMIN بازدید : 110 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

www.Edidownload.ir

نینجا زخمی و خونین به زمین افتاده است. او فقط به فکر گرفتن انتقام خویش است و می داند که در حال مرگ است … عضویت در گروه به این سادگی ها نیست. نینجا ها بسیار مرگبار هستند و فقط مرگبارترین ها را میپذیرند. کسی که بخواهد در این خانواده عضو شود باید وحشی و قدرتمند باشد، چرا که آن ها هر کسی را نمی پذیرند. هر نینجایی برای به پایان رساندن دوره ی  آموزشی خویش و در حقیقت برای دادن آزمون نهایی باید با یک استاد حقیقی نینجا مبارزه کند، کاری که هر کسی از پس آن بر نمی آید. برای چند سال مداوم Yaiba یک استاد درجه آخر و فوق العاده نینجا بود. اما او توانایی پذیرش توهین هایی که به او می شد را نداشت. او توهین را نمی پذیرفت. آن هم از طرف ایالاتی  که تشکیل شده بودند از افراد پست و دون مایه. Yaiba تحمل این را نداشت که آن مردم بزدل Ryu Haybusa را بزرگتر از او بدانند. کسی که در نظر Yaiba یک احمق بود. Yaiba نمی توانست بپذیرد که قبیله خودش نیز این عقیده که Ryu برتر است را داشته باشد و به همین دلیل تمام افراد قبلیه خویش را قتل عام کرد. امکان نداشت که Yaiba و Ryu در یک جا به عنوان نینجای برتر فعالیت کنند. همه میدانستند به زودی نبردی بین این دو شکل خواهد گرفت و این اتفاق افتاد… جنگ میان این دو آغاز شد و پانزده نینجایی که تنها یاران Yaiba بودند کشته شدند. Yaiba تمام یار های خویش را از دست داده بود. دیگر فقط خودش مانده بود و آن Ryu Haybusa که هنوز هم در نظر Yaiba یک بزدل به نظر می رسید. اما Yaiba چیزی را فراموش کرده بود. Ryu Haybusa سلاحی سهمگین داشت. شمشیر اژدها در دستان او بود.

ADMIN بازدید : 105 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

The AristoCats 1970 EN BR-Rip 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

www.Edidownload.ir

 

» نام: گربه‌های اشرافی – The AristoCats
» سال تولید: ۱۹۷۰
» کارگردان: Wolfgang Reitherman
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Productions
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۷۸ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

 

ADMIN بازدید : 443 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

www.Edidownload.ir

بازی زیبای  Wanted: Weapons of Fate یک بازی فوق العاده هیجان انگیز به سبک اکشن میباشد که در ۲۴ مارچ سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی بزرگ Universal Studios منتشر شد.این بازی زیبا بر اساس فیلم Wanted که در سال ۲۰۰۸ تولید و منتشر شده ساخته شده است.این بازی کاملا بر اساس فیلم آن ساخت شده است حتی در بعضی صحنه ها قسمت هایی از فیلم به نمایش گذاشته میشود.یکی از ویژگی های این بازی این میباشد که شما در حین بازی به شدت احساس هیجان پیدا میکنید که به هیچ عنوان غیر طبیعی نمیباشد!!!! حرکاتی که کاراکتر بازی میتواند انجام دهد شما را یاد بازی خاطره انگیز مکس پین خواهد انداخت.این بازی یعنی همان Wanted: Weapons of Fate  دارای سبک بصری فوق العاده ای میباشد که در کمتر بازی ای ما شاهد چنین چیزی هستیم. این بازی ادامه داستان قهرمانی Wesley Gibson میباشد.به جرات میتوان گفت که فیلم این بازی از روی Curving Bullets و یا حتی Assassin Time ساخته شده است.پس نا به جا نگفته ایم اگر بگوییم ترکیبی از این دو را در این بازی میتوان دید.البته این از نظر ما عیب محسوب نمیشود.چه بسا این عمل بر عکس هم انجام شود! در این بازی مبارزه ها سطح بندی شده است. تمامی حرکاتی که کاراکتر این بازی انجام میدهد به گونه ای به فیلم این بازی شبیه میباشد و بهتر است بگوییم همانند آن میباشد.گرافیک بازی به گونه ای است که به هیچ عنوان نمیتوان از ان ایرادی گرفت.توجه به این نکته هم مهم میباشد که این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است ولی گرافیک آن همه را خیره کرده است.صداگذاری این بازی فوق العاده میباشد.هر چند که انتظاری غیر از این هم نمی رفت.این بازی معنا واقعی اکشن سوم شخص را برای شما معنا میکند.انواع و اقسام تسلیحات موجود برای این بازی به گونه ای طراحی شده اند که تمام جزئیات در آن رعایت شده است.همچنین تنوع و تعدد اسلحه ها در این بازی بسیار جلب توجه میکند.

ADMIN بازدید : 139 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

VLC Media Player نام یک پلیر قدرتمند است که می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio Cd را دارد. به گفته شازندگان این نرم افزار ، این برنامه قادر است تمامی فرمت های صوتی و تصویری را به راحتی اجرا کند.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 114 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

قصد داریم شما کاربران عزیز را با جدیدترین نسخه از نرم افزار BlueStacks آشنا کنیم. BlueStacks App Player به شما این امکان را می دهد که بتوانید اپلیکیشن های آندرویدی را به سادگی در کامپیوترهای خود با سیستم عامل های ویندوز و یا مکینتاش اجرا کنید. بیش از ۵ میلیون نفر از افراد در سراسر دنیا از اپلیکیشن های معروفی نظیر Angry Birds Space, Kik Messenger, Where’s My Water و… به تعداد فراوان استفاده می کنند. تعداد بسیاری از این کاربران ، این اپلیکیشن ها را تحت BlueStacks اجرا می کنند. پیشنهاد می کنیم شما نیز به جمع این تعداد کاربر اپلیکیشن های آندرویدی در کامپیوتر بپیوندید. اپلیکیشن های آندرویدی را در صفحه نمایشگری بزرگ تر تجربه کنید ! اپلیکیشن های دلخواه شما به صورتی کاملاً مشابه با دستگاه های آندرویدی سازمان دهی شده اند و امکان دسترسی به هر یک از آنان در کامپیوترهای مک و ویندوز به سادگی امکان پذیر شده است.

www.EdiDownload.iR

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 8,003
  • بازدید سال : 76,335
  • بازدید کلی : 1,297,488
  • نرم افزار ضروری