loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 110 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار App Timer Mini 2 v2.0.107 ( اندروید )

 

App-Timer-Mini-2

www.Edidownload.ir

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه App Timer Mini 2 Pro یک ابزار مدیریت زمان است که به شما امکان می‌دهد زمانی که به برنامه‌های مختلف اختصاص می‌دهید را مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید. چه مقدار زمان برای برنامه مورد علاقه‌تان صرف کرده‌اید؟ آیا مدت زمان زیادی را به بازی می‌پردازید؟ همه ما هنگام لذت بردن از برنامه‌های مورد علاقه‌مان زمان را فراموش می‌کنیم!

ADMIN بازدید : 149 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 4 برای PC

 

www.Edidownload.ir

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست.

ADMIN بازدید : 149 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی فرزند روشنایی – Child Of Light Pc Game

| دانلود بازی فرزند روشنایی – Child Of Light برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

 

www.Edidownload.ir

توضیحات بازی:  Child Of Light، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.

ADMIN بازدید : 126 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver

 

www.Edidownload.ir

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

ADMIN بازدید : 122 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود کلاه قرمزی ۹۳: ویژه برنامه عید مبعث

 

www.EdiِDownload.ir

نام انیمیشن: کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید مبعث

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۱۹۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: ویژه برنامه ی کلاه قرمزی به مناسبت عید مبعث، به عنوان هفدهمین قسمت از سری قسمت های کلاه قرمزی ۹۳ بر روی آنتن رفت. این قسمت هم موضوع و روند قسمت های پیشین را دنبال می کند، موضوعاتی پیرامون اعترافات عروسک های دوست داشتنی این مجموعه قرار داده شده است و …

ADMIN بازدید : 102 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

برنامه مدیریت اس ام اس ها نسخه حرفه ای Sliding Messaging

 

www.Edidownload.ir

نسخه کامل و حرفه ای برنامه به جدیدترین نسخه آپدیت شد

با برنامه Sliding Messaging Pro پیام های متنی خود را به شکلی جدید و بسیار زیبا مدیریت کنید. نسخه جدید این برنامه با اندروید کیت کت هماهنگ شده و از قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار گوگل پشتیبانی می کند. این برنامه با داشتن یک منوی کشویی بسیار زیبا پیام های متنی شما را به شکلی خاص نمایش خواهد داد. همچنین دارای تم های متنوع و گوناگونی می باشد.

ADMIN بازدید : 124 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی آیا می توانید فرار کنید Can you escape + تریلر ( اندروید )

 

www.Edidownload.ir

در بازی Can you escape: Adventure شما در یک اتاق حبس شده اید و برای خروج از اتاق باید از نبوغ خلاقانه خود استفاده کنید و راهی مناسب برای خروج پیدا کنید. باید با استفاده از وسایل موجود در اتاق ترفند مناسب برای خروج را پیدا کنید. هر چه در بازی پیشرفت کنید عبور از مراحل سخت تر خواهد شد و باید برای عبور دارای قوه ی تخیل و ذهن مناسبی باشید. قدرت تمرکز خود را با یافتن جواب معما ها نشان دهید برای کسب بهترین نتیجه از تمامی اشیاء استفاده کنید.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 7,986
  • بازدید سال : 76,318
  • بازدید کلی : 1,297,471
  • نرم افزار ضروری