loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 151 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی آنچارتد : در جستجوی ابن بطوطه Unearthed:Trail of Ibn Battuta 

 

www.Edidownload.ir

گرافیک بازی بسیار بالا و شگفت انگیز می باشد!

 

Unearthed:Trail of Ibn Battuta یک بازی اکشن و ماجرایی سوم شخص فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است. جالب است بدانید این بازی دارای ۲ صدای عربی و انگلیسی بوده و می توانید منو و زیرنویس ها را از میان ۲۱ زبان رایج دنیا انتخاب نمایید! جواد و خواهرش دانیا باستان شناسان بسیار حرفه ای هستند و به دنبال کشف مناطق جدید می باشند. شخصی با آنها تماس می گیرد و آنها برای انجام کاری به مراکش سفر می کنند. گویا شخصی دست به قاچاق اسلحه و آثار باستانی زده است و پایگاه نظامی قدرتمندی برای خود تشکیل داده است. اکنون این وظیفه شما است تا در این بازی با او مبارزه نمایید.

ADMIN بازدید : 115 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه چی بپوشم Chi Bepoosham v1.2 - اندروید

 

www.Edidownload.ir

یک برنامه ببسیار عالی برای آن دسته از افرادی که به طرز لباس پوشیدنشان بسیار اهمیت می دهند.این برنامه اطلاعات مفیدی درباره ی لباس پوشیدن به شما می دهد که می تواند بسیار به شما کمک کند.این اطلاعات عبارت اند از :

پوشش در فصول مختلف (بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان)
انتخاب رنگ لباس در فصول متفاوت
پوشش در انواع مراسم(صبح ها ، شب ها ، رسمی ، خودمانی ، عروسی و…)
انتخاب مانتو مناسب
انتخاب عینک مناسب

بقیه در ادامه مطلب ...

ADMIN بازدید : 210 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار بازیابی حرفه ای اطلاعات با WinMend Data Recovery 1.4.8.0

 

www.Edidownload.ir

در این مطلب از سایت Edi دانلود ، با معرفی نرم افزار جدید WinMend Data Recovery در خدمت شما کاربران سیستم عامل ویندوز هستیم. این نرم افزار قادر است انواع اطلاعات حذف شده ی شما را از انواع فرمت های پارتیشن FAT12/ FAT16/FAT32/NTFS/NTFS5 در سیستم عامل ویندوز بازگردانی کند ؛ تنها کافیست درایو و یا پارتیشن مورد نظر خود را برای اسکن به این نرم افزار معرفی کنید ! WinMend Data Recovery قادر است انواع دیسک های هارد دیسک ، دیسک های فلش ، مموری کارت و… را اسکن کرده و انواع اطلاعات حذف شده را برایتان به سرعت بازیابی کند. با استفاده از متد منحصر به فرد نرم افزار WinMend Data Recovery ، نیازی نیست برای اسکن هریک از درایوها ، مدت زمان زیادی را منتظر بمانید ! در واقع این نرم افزار تکنیک و متدی منحصر به فرد ، زمان اسکن و بازیابی فایل های حذف شده را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده است.

ADMIN بازدید : 450 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار به روز رسانی درایورهای سخت افزاری DriverEasy Professional

 

www.Edidownload.ir

Easeware DriverEasy Professional یک نرم افزار قدرتمند است که شما با کمک آن به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید درایورهای مختلف سیستم را جستجو کنید و اقدام به نصب آنها کنید ، این نرم افزار قادر است بصورت اتوماتیک درایور مورد نظر شما را بیابد ، این نرم افزار با در اختیار داشتن دیتابیس قدرتمند با بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ درایور می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران باشد ، DriverEasy Professional مناسب ترین روش برای شناسایی و دانلود درایورهای مربوط به سخت افزارهای ناشناخته است ، در کنار این ها ، شما به سادگی قادر به مدیریت حرفه ای درایورهای خود هستید

ADMIN بازدید : 130 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار فیلمبرداری حرفه ای صفحه نمایش Movavi Screen Capture

 

www.Edidownload.ir

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، با معرفی نرم افزار جدید و قدرتمند Movavi Screen Capture SE در خدمت شما کاربران عزیز سیستم عامل ویندوز هستیم. Movavi Screen Capture SE نام نرم افزاری است که جهت فیلمبرداری با کیفیت از صفحه نمایش طراحی شده ؛ در حالی که در حال کار با اپلیکیشن های مختلف هستید ! به کمک این نرم افزار شما می توانید فرآیندهای در حال اجرا در کامپیوتر و هر آنچه را در لحظه در محیط ویندوز رخ می دهد ضبط کنید ! ممکن است دوست داشته باشید استریم آنلاین یک ویدیو را صبط کنید ، یا شیوه ی پشت سر گذاشتن مرحله ای از یک بازی و یا حتی نحوه ی کار با انواع نرم افزار ها را می توانید در ویدیوی مورد نظرتان به ثبت برسانید !

ADMIN بازدید : 149 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

تبدیل حرفه ای فیلم های DVD با WonderFox DVD Video Converter 6.5

 

www.Edidownload.ir

در این مطلب از سایت Edi دانلود ، با معرفی نرم افزاری جدید و قدرتمند با نام WonderFox DVD Video Converter در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. این نرم افزار شما کاربران عزیز را قادر می سازد تا بتوانید انواع ویدیوهای موجود در دیسک های DVD تان را به فرمت های HD یا SD تبدیل کنید. شما می توانید از این ابزار به عنوان نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل حرفه ای انواع فیلم های دیسک های DVD به همراه قابلیت هایی نظیر Crop ، Merge ، Split ، Rotate و سایر افکت های کاربردی استفاده کنید. حالت تبدیل دسته جمعی و تکنولوژی منحصر به فرد در فرآیند تبدیل ، شما را قادر می سازد ۳۰ تا ۵۰% سریع تر از قبل ویدیویهای مورد نظرتان را آماده کنید ! همچنین با بهره گیری از تکنولوژی VBR ، شما می توانید ویدیوهایی با کیفیت تر را در ازای حجمی کمتر داشته باشید !

ADMIN بازدید : 626 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود فصل سوم انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Season 3

| قسمت های ۱ الی ۲۴ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۴ آماده دانلود |

 

 

www.Edidownload.ir

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 8,004
  • بازدید سال : 76,336
  • بازدید کلی : 1,297,489
  • نرم افزار ضروری