loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 91 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار قدرتمند CCleaner را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های اضافی از سیستم را حذف کنید و سرعت کامپیوتر خود را تا حد بسیار زیادی بهینه کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پاک سازی ردپاها از فعالیت های آنلاین شما مانند تاریخچه اینترنت شما را نیز دارد. علاوه بر آن این برنامه به طور کامل رجیستری شما را از برنامه ها و کلید های بلا استفاده که از برنامه های حذف شده به جا مانده ، پاک کرده و سرعت سیستم شما را افزایش می دهد. اما بهترین قسمت این برنامه این است که به سرعت تمام این کارها را انجام میدهد و حتی شما را در برابر سایت های آلوده و تبلیغات آزار دهنده حفظ می کند. این نرم افزار قادر است فایل اضافه و بی استفاده در Internet Explorer ، فایل های ویندوز ، فایل های گزارشی ویندوز ، آخرین فایل های استفاده شده در بخش Recent Documents در منوی Start ، تاریخچه جستوجوهای منوی استارت ، رونوشت های کرش در ویندوز و… را پاک سازی کند. همچنین این نرم افزار می تواند فایل های بی استفاده و همچنین تاریخچه های انواع نرم افزار ها از قبیل Firefox, Opera, Safari, Media Player, EMule,Kazaa, Google Toolbar, Netscape, Microsoft Office, Nero, Adobe Acrobat Reader, WinRAR, WinAce, WinZip و… را به سادگی پاک سازی کند.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 80 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

قصد داریم شما عزیزان را با یکی دیگر از نرم افزارهای بهینه ساز آشنا کنیم. سیستم عامل ، پس از مدتی دچار افت سرعت می شود ، ما معتقدیم تمامی کاربران باید از تمامی قدرت و سرعت سیستم عامل بهره ببرند ، اما در چنین شرایطی چاره کار چیست؟ یک نرم افزار بهینه ساز قدرتمند ، می تواند این مشکل را حل کند. نرم افزار  PC Cleaner Pro ، دارای بخش هایی برای پاک سازی و بهینه سازی رجیستری ، بالا بردن سرعت کلی سیستم عامل ، پاک سازی سیستم ، محافظت های امنیتی ، بهینه سازی اینترنت و سیستم ، ابزارهایی برای StartUP و… است. یکی از مهم ترین بخش های جدید تعبیه شده در PC Cleaner Pro قابلیت Certified Antivirus Pro است ، به واسطه این قابلیت این نرم افزار کامپیوتر شما را به صورت کامل اسکن کرده و ویروس ها و ابزارهای مخرب را از بین می برد ؛ به کمک ویژگی Privacy Protection ضمن حفظ حریم شخصی شما ، تمامی ردپاها و تاریخچه ها را حذف می کند ، علاوه بر این ها نرم افزار PC Cleaner Pro با فشرده سازی پاکت های ارسالی و دریافتی ، عمل افزایش سرعت گشت و گذار در فضای وب را برایتان فراهم می آورد ، علاوه بر این ها عملکردهایی جهت حذف فایل های مشابه و همچنین مدیریت نرم افزارهای نصب شده در سیستم عامل نیز در اختیارتان قرار دارد. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 128 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

قصد داریم شما آهنگ سازان و دوست داران موسیقی را با نسخه جدید و حرفه ای قدرتمندترین نرم افزار آهنگ سازی یعنی اف ال استودیو آشنا کنیم. این نرم افزار با سابقه ۱۴ ساله در این زمینه ، آپدیت هایی همیشگی و متداوم را از انواع سمپل ها ، افکت ها و… در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین آثار هنری ممکن را درست همانند هنرمندان حرفه ای خلق کنید ! ایجاد موزیک ها ، اَرنج آنان ، ضبط ، ویرایش ، میکس و مستر و… از مهم ترین ابزارهای یک آهنگ ساز حرفه ای به حساب می آید ، نسخه یازدهم FL Studio مناسب ترین روش جهت گسترش اسپیکرهای شماست ! در نسخه ۱۱ نرم افزار اف ال استودیو ویژگی Trigger Playlist Clips را می توانید به واسطه موس ، کیبورد ، کنترل های MIDI و یا حتی نمایشگرهای تاچ اسکرین در ویندوز ۸ عملی کنید ؛ اکنون FL Studio و تعدادی از پلاگین های آن به طور کامل از تکنولوژی مولتی تاچ پشتیبانی می کنند ؛ بیش از ۱۹۹ پلی لیست که تعداد آنان از مقدار ۹۹ به این تعداد افزایش پیدا کرده است ، یکی دیگر از نگات قابل توجه در نسخه یازدهم اف ال استودیو قابلیت قفل حرکات افقی عمودی است ، دکمه شیفت مربوط به قفل افقی و دکمه کنترل مربوط به قفل عمدی است. تنها با انجام یک راست کلیک می توانید به مجموعه پلاگین های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و به سادگی هرچه تمام تر آنان را فراخوانی و به پروژه پیش رویتان وارد کنید. کلیدهای بالا و پایین کیبوردها شما را در میان میکسرها حرکت می دهند. دانلود به همراه فعال ساز کامل در ادامه مطلب…

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 102 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران سیستم عامل ویندوز را با نرم افزار جدید و قدرتمند Loaris Trojan Remover آشنا کنیم. Loaris Trojan Remover نام ابزاری حرفه ای در زمینه نابود سازی انواع کرم ها ، بدافزارها ، ابزارهای جاسوسی ، ابزارهای مخرب و … است ؛ بسیاری از آنتی ویروس ها و نرم افزارهای ضد جاسوسی قادر به تشخیص وجود ویروس ، کرم و یا تروجان در کامپیوتر می شوند ، اما تعداد آنان که می توانند آنان را از بین ببرند بسیار اندک است ، Loaris Trojan Remover نام ابزاری است که علاوه بر تشخیص انواع ویروس ها ، کرم ها و ابزارهای مخرب می تواند نحوه عملکرد آنان را مشخص کرده و سپس به حذف آنان اقدام کند ، به گونه ای که دیگر هیچ اثری از آن در سیستم عامل باقی نماند ! در واقع Trojan Remover ابزاری است که به کاربر این امکان را می دهد که بتواند بدون نیاز به دست بردن در کلید های رجیستری ویندوز ، تمامی ابزارهای مخرب را از بین برده و امنیت کامل را به سیستم خود بازگرداند. Trojan Remover تمامی فایل های موجود دی هارد دیسک رایانه را برای وجود ابزارهای جاسوسی ، کرم های اینترنت و… جستوجو می کند ؛ به طور کلی این نرم افزار ۲ متد مختلف را برای اسکن ابزارهای مخرب پیش روی کاربر قرار می دهد ، در متد سریع بدون نیاز به تنظیمات دستی ، به صورت اتوماتیک تمامی بخش های کامپیوتر مورد بررسی قرار میگیرند و در صورت وجود فایل خطرناک ، سریعاً فرآیند پاک سازی انجام می شود. در حالت Custom کاربر می تواند به صورت دستی فایل مشکوک را به نرم افزار معرفی کند تا اسکن به صورت خاص بر روی آن آغاز شده و در صورت لزوم پاک سازی نیز انجام گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از ابزار قدرتمند Loaris Trojan Remover را با کامل ترین کرک موجود از ادامه مطلب وب سایت إدی دانلود دریافت نمایید.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 120 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و قدرتمند DivX Plus آشنا سازیم. به کمک این نرم افزار قادر هستید ویدیوهای HD و MKV خود را با فرمت های صوتی AAC با کیفیت بسیار عالی پخش کنید. فرمت DivX فرمتی از ویدیوها با حجمی کم و کیفیتی بسیار بالاست که امروزه کاربرد آن بسیار زیاد شده است. به کمک جدیدترین نسخه از DivX Plus قادر هستید ویدیوهای DivX خود را بر روی دیسک های DVD رایت و بر روی پلیرهای خانگی پخش کنید. DivX Plus علاوه بر پخش ویدیوهای DivX ، می تواند ویدیوهای AVI ،MKV ،MP4 و MOV را نیز با کیفیتی بسیار بالا پخش نماید. در نسخه جدید ، شاهد اضافه شدن ویژگی مبدل MP4 هستیم که با بهره گیری از آن می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را به صورت فول اسکرین و با بالاترین کیفیت ممکن بر روی دستگاه های آیفون ، آیپادتاچ و آیپد پخش کنید. به لطف ویژگی شتاب دهنده سخت افزاری ، بدون افزایش فشار به پردازنده ، شما می توانید بالاترین بهره وری را از انکودینگ ها دریافت کنید ؛ بخش مبدل نرم افزار DivX Plus در جدیدترین نسخه ها ، دستخوش تغییرات بسیاری شده اند ، از این پس شما قادر هستید ویدیوهای مورد نظر خود را در رنج وسیعی از فرمت ها ضمن تغییرات سایز و رزولیشن تغییر فرمت دهید. پشتیبانی از فرمت های جدید MPG, TS, VOB و SVCD ، و همچنین امکان اضافه کردن چندین زیرنویس و صدا با زبان های مختلف از سایر ویژگی های جدیدترین نسخه از نرم افزار DivX Plus به شمار می آید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این برنامه قدرتمند و محبوب را با کرک فعال ساز از ادامه مطلب وب سایت فوردانلودز دریافت نمایید.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 113 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز و علاقمندان به رشته ی فیلم سازی را با یک نرم افزار کم حجم و در عین حال فوق العاده در زمینه ساخت فیلم های خانگی با نام Movavi Video Suite آشنا کنیم. به کمک این نرم افزار می توانید ویدیو بسازید ، موزیک بسازید ، ویدیوهای دلخواه خود را در کنار یکدیگر قرار دهید و همچنین اسلایدشوهایی زیبا را خلق کنید ! در ادامه شما می توانید به صورت مستقیم ویدیوهایی آموزشی را از محیط کامپیوتر خود با کمترین حجم ممکن ذخیره سازی کرده و یا اقدام به دانلود ویدیوهای آنلاین کنید. به کمک Movavi Video Suite قادر هستید ویدیوها ، موزیک ها و… را به انواع فرمت های مورد نظرتان تبدیل کنید و آنان را به صورت مستقیم بر روی انواع دیسک ها رایت کنید. Movavi Video Suite با مجموعه ای از ابزارهای بی نظیر ، به شما امکاناتی فوق العاده در زمینه ساخت و طراحی ویدیوهای خانگی می دهد ؛ شما می توانید با استفاده از ویدیوها ، تصاویر و موزیک های مورد علاقه تان ، مجموعه ای بی نظیر از ویدیوهای خاطره انگیز را ایجاد کنید ، علاوه بر این شما می توانید تنها با وارد کردن تصاویر دلخواهتان ، با قرار دادن موسیقی های خاطره انگیز ، اسلایدشوهایی زیبا را تهیه کنید ؛ آیا شما هم فیلم هایی دارید که کیفیت آنان رضایت بخش نیستند؟ با استفاده از مجموعه ای از فیلترهای حرفه ای که در Video Suite گنجانده شده ، می توانید کیفیت اینگونه فیلم ها را تا بالاترین حد امکان افزایش دهید ، به گونه ای که دوستانتان به عنوان یک کارگردان و تصویرپرداز حرفه ای بر روی شما حساب کنند ! شما می توانید بر روی فیلم های خود موسیقی متن قرار دهید ، همچنین می توانید پس از تهیه یک فیلم آموزشی ، با بهره گیری از یک میکروفون توضیحات خود را به پس زمینه آن وارد کنید. علاوه بر این امکانات ویرایشی ، شما قادر هستید با بهره گیری از تکنولوژی SuperSpeed ، ویدیوها و موزیک های مورد نظر خود را در مجموعه رنج ۱۸۰ فرمت مختلف تبدیل کنید ! آن هم با سرعتی بی نظیر ! آیا قصد دارید ویدیوی مورد نظر را در یک دستگاه قابل حمل یا موبایل و تبلت پخش کنید؟ مجموعه ۲۰۰ فرمت خروجی با سایزهای مختلف برای این نیاز شما نیز در نظر گرفته شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار خارق العاده Movavi Video Suite را با کرک فعال ساز از ادامه مطلب دانلود کنید. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 104 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و کاربردی O&O SafeErase Professional آشنا کنیم. اگر با محصولات کمپانی O&O آشنایی داشته باشید ، حتما با نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات این شرکت کار کرده اید ؛ نرم افزار جدید O&O SafeErase Professional ، شما کاربران اجازه می دهد که بتوانید اطلاعات موجود در دیسک های مختلف را به صورت مطمئن و کامل پاک سازی کنید ؛ به گونه ای که دیگر به هیچ روشی قابل بازگردانی نباشند ! با استفاده از جدیدترین متدهای حذف اطلاعات ، SafeErase به شما این اجازه را می دهد که اطلاعات خود را در نهایت اطمینان حذف کرده و از غیر قابل بازیابی بودن آنان آسوده خاطر باشید ! احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در هنگام فروش هارد دیسک ، فلش دیسک و یا سایر دیسک ها ، بابت احتمال وجود ریکاوری اطلاعات گذشته نگران باشید ، با ورود SafeErase به این عرصه ، دیگر هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد ، از این پس شما قادر هستید پیش از آنکه دیسک مورد نظر خود را به شخصی دیگر واگذار کنید ؛ تمامی اطلاعات خود را به طور کامل حذف و غیرقابل بازگردانی کنید. یک عبارت ساده را هیچگاه فراموش نکنید : واقعیت این است که اطلاعات حذف شده در ویندوز ، در واقع حذف نشده اند ! برای حذف دائمی اطلاعات از دیسک های خود ، مناسب ترین روش استفاده از نرم افزار SafeErase است ؛ هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار O&O SafeErase Professional را به همراه سریال های فعال سازی از ادامه مطلب وب سایت فوردانلودز دریافت کنید.

www.Edidownload.ir

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 8,115
  • بازدید سال : 76,447
  • بازدید کلی : 1,297,600
  • نرم افزار ضروری