loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 121 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 دانلود برنامه ترول های معروف و پر طرفدار Memedroid Pro v3.53

 

www.Edidownload.ir

با قابلیت اشتراک گذاری ترول ها در شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ

یکی از بهترین روش ها برای ترسیم حالت ها و رفتارهای مختلف استفاده از ترول ها است! ترول علاوه بر داشتن ظاهر زیبا می توانند همراه نکته های آموزشی مختلفی باشند. شما با استفاده از نرم افزار Memedroid Pro می توانید انواع نکته های آموزشی، تفریحی، کودکانه، خانوادگی، اجتماعی و … را به شکل بسیار جالبی در تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشید. در ضمن قادر خواهید بود ترول های مورد نظرتان در شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ و چندی دیگری از شبکه های اجتماعی پشتیبانی به اشتراک بگذارید. در ضمن هر روز می توانید جدیدترین ترول ها را از درون برنامه دریافت کنید. برنامه از زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند.

ADMIN بازدید : 378 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه آقای خنده Funny SMS v1.0 - اندروید

 

www.Edidownload.ir

در برنامه آقای خنده بیش از ۵۰۰ جک و اس ام اس رایگان در موضوعات فک و فامیله داریم؟، اعترافات، دقت کردین و فانتزی که هرکدام از جک ها و اس ام اس ها را می توانید به اشتراک بگذارید و همچنین برای دوستان و آشنایان خود اس ام اس کنید. این برنامه دارای پیام های بسیار زیبا و خنده داری بوده و کاملا رایگان می باشد. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ADMIN بازدید : 151 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه محاسبه سود سپرده بانکی Sood v1.00

 

www.Edidownlaod.ir

برنامه بسیار مفید و کاربردی در زمینه ی سود سپرده های بانکی که می تواند به شما کمک بسیاری نماید.در این برنامه شما با دادن اطلاعاتی از قبیل مقدار پول و سود سپرده بانکی می توانید سود پول خود را در زمان های مختلف ببینید.این برنامه را از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 165 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه میلادنور Miladenoor v1.5

 

www.Edidownload.ir

این نرم افزار برای مجتمع تجاری میلاد نور تهیه شده است که می تواند به شما کمک بسیاری نماید.در این برنامه اطلاعاتی در مورد خود مجتمع میلاد نور و همچنین اطلاعاتی در زمینه ی برند ها وفروشگاه های موجود در این مجتمع تجاری.به شما پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 111 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

 

 دانلود نرم افزار فارسی چت اندروید

 

بهترین نرم افزار های اندروید

www.Edidownlaod.ir

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

ADMIN بازدید : 133 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه ارسال پیامک hello sms v1.8.2

 

www.Edidownlaod.ir

hello sms یک برنامه حرفه ای برای ارسال پیامک می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت گروهی به گفت و گو بپردازید، عکس هایتان را به سرعت ارسال و یا دریافت کنید و میان گفت و گو ها با یک ضربه انگشت جابجا شوید. این برنامه بدون آشفتگی در پیام ها یک راه ساده برای ارسال پیامک می باشد که مکالمات شما را پیش رویتان قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ADMIN بازدید : 121 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (1)
 
دانلود برنامه اضطراب Anxity v3
 
 
 
www.Edidownload.ir

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد دچار اضطراب می شوید به شما پیشنهاد می کنیم که این برنامه را به هیچ عنوان از دست ندهید.در این برنامه شما با اضطراب وعلایم آن وهمچنین بادرمان آن آشنا می شوید.در این برنامه شما می توانید با تکمیل پرسشنامه آن که در واقع تست اضطراب می باشد میزان اضطراب خودرا بسنجید.

ADMIN بازدید : 136 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه مدیریت کاهش وزن

 

www.Edidownlaod.ir

برنامه KeepTrack Pro ویژه مدیریت و بررسی فعالیت روزمره زندگی از لحاظ جسمانی و فعالیتی است. می توانید مقدار وزن خود را هر روز وارد نرم افزار کنید و در عوض میزان فعالیت بدنی خود را نیز وارد کنید این کار کمک می کند تا در فواصل طولانی نمودار کامل از وضعیت وزنی و شرایط مرتبط با میزان فعالیت را مشاهده کنید. همچنین می توانید مواد مصرفی توسط خود را وارد نرم افزار کنید تا برنامه میزان کالری وارد شده به بدن را محاسبه و به شما بگوید که باید چقد فعالیت کنید تا انرژی این کالری ها از بین برود.

ADMIN بازدید : 145 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه امنیتی و آنتی ویروس ۳۶۰security – Antivirus FREE v1.8.0

 

www.Edidownlaod.ir

برنامه امنیتی و آنتی ویروس ۳۶۰ می تواند از گوشی شما در برابر ویروس ها، فایل های مخرب یا ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند. شاید باورتان نشود که برنامه بیش از ۴۶۷ میلیون کاربر دارد! برنامه می تواند فایل ها و برنامه های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی شما را آنالیز و در صورت وجود فایل های مخرب آن ها را به صورت کامل حذف می کند. در ضمن نرم افزار می تواند یک گزینه ی مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه باشد و فایل های اضافی را از حافظه حذف کند.

ADMIN بازدید : 151 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه انتقال نرم افزارها و بازی ها به کارت حافظه Link2SD Plus v3.4.5 + کرک

 

www.Edidownlaod.ir

جدیدترین نسخه برنامه به همراه کرک

Link2SD Plus یک مدیر حرفه ای و محبوب برای برنامه ها است، که حتی از اندروید ۲ و بالاتر هم به راحتی پشتیبانی می کند و می تواند برنامه ها و بازی های مورد نظر شما را از حافظه تلفن به کارت حافظه جانبی یا بالعکس انتقال دهد. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار حتما باید گوشی یا تبلت اندرویدی شما روت شده باشد.

ADMIN بازدید : 134 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

دانلود برنامه کتاب شگفتی ها - اندروید Ejaze Ghoran v1.0

 

www.Edidownload.ir

همه ما از معجزات و ویژگی های کتاب مقدس قرآن با خبر هستیم ولی شاید ندانیم که این اعجاز در مورد چه چیزهایی می باشد.این برنامه برخی از این اعجاز را به شما نشان می دهد که عبارت اند از:

شگفتی های عدد ۷

شگفتی های عدد ۱۹،۱۳

تناسب کلمات در قرآن

همراه با فونتی زیبا

پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

 

ADMIN بازدید : 143 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه خوش لباس Khosh Lebas v1.0

 

www.Edidownload.ir

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به وضع لباس پوشیدن خودتان بسیار اهمیت می دهید رو امیشه به دنبال ست کردن لباس های مختلف با یکدیگر هستید به شما پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.این برنامه دارای عکس هایی از مدهای لباس می باشد که می تواند در انتخاب لباس به شما کمک نماید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ADMIN بازدید : 127 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه نهال - اندروید Nahal v1.0

 

www.Edidownlaod.ir

این برنامه بسیار مفید در زمینه ی وضعیت روحی وروانی فرزند شما فعالیت می کند که توسط متخصصان روانشناسی گردآوری شده وبا دریافت اطلاعات کودک شما بدون هیچ هزینه ای وضعیت کودک شمارا به اطلاعتان می رساند.این برنامه حتی می تواند شما را با متخصصان این حوزه آشنا نماید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ADMIN بازدید : 206 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود برنامه آدرس شماره های ایران و جهان Seecodeph v1.1.2

 

www.Edidownload.ir

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به آدرس شماره های ایران و جهان دسترسی پیدا کنید. به راحتی می توانید مکان مورد نظر را جست و جو کنید و شماره و کدهای آن را دریافت کنید.این برنامه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می تواند به شما کمک فراوانی نماید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 78 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

 

CALCU-PREMIUM-The-Ultimate-Calculator

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برنامه CALCU: The Ultimate Calculator یک ماشین‌حساب ساده، زیبا و  قدرتمند است. می‌توانید هرطور که می‌پسندید آن را سفارشی سازی کنید و تم آن را تغییر دهید، این برنامه فقط برای شما ساخته شده است!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 544
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 1,548
  • بازدید سال : 101,528
  • بازدید کلی : 1,322,681
  • نرم افزار ضروری