loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 92 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
برنامه مسیریابی به صورت آفلاین OsmAnd+ Maps & Navigation v1.7.3
 
www.Edidownload.ir

 Osmand به برنامه ناوبری موتورلا معروف است و به منابع عظیم اطلاعاتی دسترسی دارد و با استفاده از آن می توانید به آسانی اقدام به مسیریابی و مکان یابی کنید. عملکرد نرم افزار در حد برنامه نویتل و سایجک است ولی در مقایسه با آن ها دارای حجم کمتری است. همچنین نرم افزار دارای مسیریابی آنلاین است که می توانید با استفاده از آن به اطلاعات ترافیک و وضعیت آب و هوایی هم دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکان جستجوی آنلاین آدرس ها و مکان ها

- وجود نقشه های کامل تمام جهان

- حالت های عابر پیاده ، دوچرخه و خودرو

- تاریخ و مسیریابی برای مسافت های کوتاه

- بروز رسانی مداوم نقشه ها

 

ADMIN بازدید : 118 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

 برنامه ترکیب موسیقی ها MIXTRAX App v1.0.4

www.Edidownlaod.ir

MixTrax (میکس تراکس) یک تکنولوژی نوآورانه در پخش موسیقی می باشد که میکس بدون وقفه آهنگ ها را همانند یک DJ واقعی فراهم می کند. در سال ۲۰۱۲ شرکت پایونیر نرم افزار جادویی میکس تراکس را که حاصل سال ها تجربه و خلاقیت در زمینه محصولات حرفه ای DJ و صوتی می باشد را معرفی کرده است. با استفاده از این نرم افزار MIXTRAX App می توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اقدام به ویرایش و ترکیب موسیقی های موجود کنید و آثاری بسیار جالب و هنرمندانه خلق کنید. برنامه سبک های فراوانی از نحوه ترکیب صدا ها در اختیار کاربر قرار می دهد که می توانید نسبت به خواسته های خود سبک مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پشتیبانی از اندروید ۴

- مخلوط لیست پخش

- ترکیب بدون وقفه

- رابط کاربری زیبا

 

ADMIN بازدید : 202 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه فشرده بازی Crusader Kings II

www.Edidownload.ir

Crusader Kings II یک بازی استراتژیکی و تاریخی می باشد که روایتگر دوران اروپای باستان و جنگ میان امپراطوری و افراد آزادی خواه است. Crusader Kings 2 عنوان جدیدترین بازی در سبک استراتژی می باشد که توسط Paradox Interactive حمایت یافته و منتشر شده است. بازی از سال 1066 شروع شده و تا 1453 ادامه پیدا خواهد کرد. به عنوان یک پادشاه باید یک نژاد و سرزمین را انتخاب کرده و آن را اداره کنید،اما ماجرا به این آسانی پایان نمی پذیرد. از مشکلات و جنگهای داخلی تا لشگر کشی به سر زمین های دیگر از جمله فراز و نشیب هایی است که باید آن را پشت سر بزارید. بازی قابلیت MultiPlayer و تحت شبکه تا سقف 32 نفر را دارا می باشد.

ADMIN بازدید : 103 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود نسخه فشرده بازی XCOM Enemy Unknown

www.Edidownload.ir

بازی XCOM: Enemy Unknown یک بازی اول شخص تیرانداز است که شما را مسئول کنترل یک سازمان شبه نظامی محرمانه به نام XCOM می نماید. شما به عنوان فرمانده یXCOM باید به وسیله ی مدیریت منابع ، ارتقا دادن تکنولوژی ها ، سرپرستی استراتژیهای مبارزه و تاکتیکهای فردی ، در مقابل تاخت و تاز وحشتناک موجودات فضایی دفاع به عمل آورید. بازی XCOM به عنوان یکی از بهترین بازیهایی که تابحال ساخته شده مورد توجه جامعه ی بازیسازان قرار دارد و توسط کارشناسان استراتژی از کمپانی بازی Firaxis مجددا شبیه سازی شده است. بازی XCOM: Enemy Unknown سهم بسزایی در عرصه ی توسعه ی بازیهایی با مضمون تاخت و تاز و تکنولوژی برای مبارزه با موجودات فضایی و دفاع از سیاره ی زمین دارد. شما از طریق کاوش در تکنولوژی های موجودات فضایی سرنوشت نسل انسانها را تحت کنترل میگیرید. ساختن و مدیریت یک پایگاه کاملا عملیاتی ، پی ریزی ماموریتهای جنگی و کنترل کردن حرکات سربازهایتان در میادین مبارزه ، همگی به عهده ی شما میباشد. شرکت سازنده بازی Id Software و شرکت منتشر کننده Bethesda Softworks میباشد.

ADMIN بازدید : 139 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه فشرده بازی قرار ملاقات Tryst

www.Edidownload.ir

بازی tryst یک بازی استراتژیک می باشد. داستان بازی در سیاره ای به نام Ishtonia IV و در سال ۲۹۰۰ میلادی اتفاق می افتد. در جائیکه انسان ها و موجودات فضایی برای فتح کردن سیاره با هم به مبارزه میپردازند. شما در این بازی میبایست به این جنگ ها خاتمه داده و پیروز شوید.سبک بازی شبیه بازی معروف استارکرافت میباشد. بازی بسیار زیبا و استراتژیک Tryst که توسط کمپانی BlueGiant Interactive ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است. این بازی مولتی پلیر 8 نفره را پشتیبانی می کند و با موتور گرافیکی Unigine ساخته شده است.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 7,958
  • بازدید سال : 76,290
  • بازدید کلی : 1,297,443
  • نرم افزار ضروری