loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 93 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار جلوگیری از خاموشی سیستم Don’t Sleep v3.2.1

 

Don%27t Sleep v3.2.1 نرم افزار جلوگیری از خاموشی سیستم Dont Sleep v3.2.1

 

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند.شما می توانید با خیال راحت فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم برای دانلود و امور دیگر قرار دهید و سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید.

 

 

ADMIN بازدید : 99 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540

 

Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540 نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540

 

نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است .

 

ADMIN بازدید : 101 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار محافظت از فایل ها CryptoExpert 8.35.14127.4572

 

CryptoExpert 8.35.14127.4572 نرم افزار محافظت از فایل ها CryptoExpert 8.35.14127.4572

 

اگر به دنباله برنامه یا راه کاری میباشد تا بتوانید بهتر از فایل هی خود محافظت به عمل آورید ما این برنامه CryptoExpert را به شما پیشنهاد میکنید .CryptoExpert یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نگهداری و حفاظت از فایلها و فولدرهای مختلف سیستم با ایجاد یک دیسک مجازی می باشد. با کمک این برنامه می توانید تمامی اطلاعات مهم و حیاتی خود را درون درایور مجازی که توسط برنامه ساخته می شود بریزید و با قرار دادن پسورد بر روی آنها دسترسی تمامی افراد به این فایلها را محدود کنید و اجازه ندهید کسی به آن نفوذ کند . نرم افزار موجود با در اختیار داشتن انواع الگوریتمهای مانند BLOWFISH, CAST, or 3DES قادر میباشد که از فایل های شما مراقبت لازم را به عمل آورد و همین باعث میشود هیچ گونه محدودیتی برای فایل ها و فولدر های شما نباشد.

 

ADMIN بازدید : 105 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

 

Real Ukulele 1.2.0 نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

 

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

ADMIN بازدید : 114 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 3.5.1 – اندروید

 

QuickPic 3.5.1 نرم افزار مشاهده تصاویر QuickPic 3.5.1 – اندروید

 

اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همه ی ان ها دارای حجم زیادی هستند، QuickPic نام یک برنامه کامل در زمینه فتوگرافی برای سیستم عامل های اندروید است که به شما این امکان را میدهد تا تصاویر موجود در اسمارت فون خود را ضمن دیدن با نهایت کیفیت, بسیار سریعتر مشاهده کنید. ین نرم افزار به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها و کسب امتیاز ۴٫۷ بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

ADMIN بازدید : 160 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

|قسمت چهارم و پنجم (نسخه کم حجم) به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

The legend of korra book 3 change cover دانلود فصل سوم انیمیشن آواتار افسانه ی کورا: تغییر The Legend of Korra Season 3: Change 2014

 

نام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 3: Change 2014 – آواتار افسانه ی کورا – فصل سوم: تغییر

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: دارد، 

خلاصه داستان: سرانجام فصل سوم انیمیشن محبوب و دوست داشتنی آواتار: افسانه ی کورا عرضه شد. داستان فصل سه -با نام تغییر- در راستای فصل های یک و دو و بازشدن دروازه ارواح توسط اوتار کورا است و ماجرا بیشتر درباره تحولات دنیا پس از مبارزه کورا با واتو و اونولاک است که باعث میشود ارواح و مردم معمولی همراه هم  زندگی کنند و ….

 

ADMIN بازدید : 90 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Leawo Blu-ray Player 1.6.0.0 نرم افزار پخش فیلم های بلوری

 

Leawo دانلود Leawo Blu ray Player 1.6.0.0 نرم افزار پخش فیلم های بلوری

Leawo Blu-ray Player 1.6.0.0 پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش با کیفیت فیلم های بلوری و سایر فرمتهای مالتی مدیا نظیر AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, RM, MOV, Xvid, 3GP, MP4, HD AVI, HD MOV, HD TS, HD TRP, HD VOB, HD MPG, HD WMV, HD ASF, AAC, AC3, MP3, M4A, MKA, WAV, WMA را با رابط کاربری جذاب و دوستانه خود به همراه پشتیبانی کامل از ویندوز 8 برای شما به ارمغان می آورد.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 8,093
  • بازدید سال : 76,425
  • بازدید کلی : 1,297,578
  • نرم افزار ضروری