loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 283 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

انیمیشن حیات وحش ( 15 قسمت )

## مجموعه ۱۵ قسمت به پست اضافه شد ##
 

www.Edidownload.ir

» نام: حیات وحش
» سال تولید: ۱۳۹۰-۱۳۹۱
» کارگردان: علی درخشی
» شرکت تولید کننده: سیاره نارنگی
» کشور تولید کننده: ایران
» تعداد قسمت: ۱۷ قسمت
» زبان: فارسی
» زیرنویس: -
» کیفیت: بسیار خوب
» فرمت: MKV

ADMIN بازدید : 615 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

انیمیشن جام فضایی – Space Jam (زبان اصلی)
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

www.Edidownlaod.ir

» نام: جام فضایی – Space Jam
» سال تولید: ۱۹۹۶
» کارگردان: Joe Pytka
» شرکت تولید کننده: Warner Bros. Family Entertainment, Northern Lights Entertainment, Courtside Seats Productions
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۸۸ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

ADMIN بازدید : 149 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

"" بازی iBomber Defense Pacific ""

www.EdiDownload.ir

iBomber Defense Pacific یک بازی استراتژیک و جنگی است که در آن باید توسط اسلحه ها و بمب های مختلف اهداف دشمن را طی چندین مرحله نابود کنید.بعد از گذراندن هر مرحله، نیروهای دشمن سر سخت تر و قدرتمند تر خواهند شد و به همین ترتیب ادوات جنگی شما نیز قویتر می شوند. در این بازی باید انواع اهداف زمینی، هوایی و دریایی دشمن را هدف قرار دهید و نابود کنید. این بازی پیش از این برای سیستم عامل اندروید ارائه شده بود که شما هم اکنون میتوانید نسخه کامپیوتر آن را با لینک مستقیم از بازی کیدز دانلود نمایید. این بازی به شدت اعتیاد آور می باشد.

ADMIN بازدید : 425 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

( دانلود بازی Rooks Keep )

www.Edidownload.ir

Rooks Keep که در سال 2013 توسط شرکت RuneStorm منتشر شده است، داری سبکی خلاقانه و منحصر به فرد است ساختار این بازی شباهت زیادی به بازی شطرنج دارد که بازیکنان در محیطی سه بعدی و جذاب به مبارزه با هم میپردازند. سبک آن ترکیبی از یک بازی استراژیک و مبارزه ای اکشن می باشد.  شما کاربران بازی کیدز میتوانید این بازی را بصوت تک نفره و با هوش مصنوی کامپیوتر نیز بازی نمایید. این بازی در 3 حالت Deathmatch, Team-Deathmatch و Conversion قابل اجرا میباشد که در حالت converstion با کشتن هر بازیکن آن در تیم شما قرار میگیرد.

ADMIN بازدید : 159 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

" دانلود نسخه فشرده بازی Apox 2013 "

دانلود <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a  data-cke-saved-href="http://bazikids.com" href="http://bazikids.com" >بازی</a> Apox 2013

www.Edidownload.ir

APOX 2013 :  بازی apox یک بازی زیبای استراتژیک میباشد که از قاعده و  قوانین خاصی پیروی نمیکند و مشخص نیست طرفین درگیری بر چه اساسی و چه اصولی با هم میجنگند. ولی بازی بسیار هیجان انگیز و باب دل بازیخورهای استراتژیکی جنگی میباشد.شما میتوانید به پایگاه های دشمن حمله کنید و انها را تسخیر کنید.سوار اتوموبیل شوید و با انواع لوازم جنگی و وسیله نقلیه جنگی حرکت کنید.. از انواع توپ و تانک استفاده کنید و نیروهالتون رو به آر پی جی یا هر لوازم جنگی دیگری مسلح کنید.شما حتی میتوانید پس از نابودی اجساد دشمنان را گشته و غارت کنید!

ADMIN بازدید : 307 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (1)

* دانلود بازی Anomaly 2 *

www.Edidownload.ir

Anomaly 2 عنوان يک بازي استراتژيکي real-time مي باشد. داستان بازي در سال 2018 در حال جريان است ، جايي که بيگانه ها با ماشين آلات خود قصد تخريب زمين را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما مي بايست با کاروان خود به مبارزه با بيگانگان بپردازيد . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبري خواهيد کرد که نام شما Yukon مي باشد. با تاکتيکي هاي تيمي برج هاي بيگانه ها را نابود کنيد که بازي قابليت درگيري تک و چند نفره را به شما مي دهد.

ADMIN بازدید : 83 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

قصد داریم شما کاربران عزیز را با یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند در زمینه رایت حرفه ای انواع دیسک ها آشنا کنیم. نسخه چهاردهم Ashampoo Burning Studio یک نرم افزار چندکاره جهت رایت انواع دیسک ها از قبیل CD-RW, DVD-RW, DVD RW و Blu-ray می باشد. نسخه چهاردم حاصل چهارده سال تجربه فوق العاده در زمینه نرم افزارهای رکورد دیسک های مختلف است ، قدرتمندتر از همیشه و حرفه ای ترین استودیوی رایت دیسک های مختلف اکنون در پیش روی شماست ! این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که بتوانید پروژه هایی از دیسک های DVD و CD در قالب های MP3-CD, VCD, S-VCD و Blu-ray ایجاد کنید. تنظیمات خودکار پروژه ها ، ذخیره سازی بارگذاری آنان ، مدیریت ساده ی فایل ها به کمک ویژگی DragandDrop و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. ساخت سریع دیسک های ویدیویی از انواع فرمت ها ، تبدیل ساده ی موزیک های MP3 به سادگی فرمت های Wav و Wma ، ساخت دیسک های بوتیبل ، آماده سازی دیسک های صوتی از فرمت های MP3, WAV, FLAC, WMA و Ogg ، پشتیبان گیری حرفه ای به همراه رمز گذاری فوق العاده برای انواع دیسک های CD / DVD / Blu-ray ، ساخت حرفه ای اسلایدشو برای دیسک های DVD ، رایت حرفه ای دیسک ها از ایمیج های ISO, CUE / BIN و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 7,898
  • بازدید سال : 76,230
  • بازدید کلی : 1,297,383
  • نرم افزار ضروری