loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 156 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

 دانلود بازی آلیس – پشت آینه Alice – Behind the Mirror همراه دیتا + تریلر

 

www.Edidownlaod.ir

آلیس در سرزمین عجایب بار دیگر با ماجراجویی های جدید

Alice – Behind the Mirror یک بازی ماجرایی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و محیط بی نظیر می باشد که آخرین نسخه آن را به درخواست کاربران قرار داده ایم. در این بازی به آلیس و دوست گربه باهوش او کمک کنید تا بار دیگر صلح و آرامش را باز گردانند و با بدی ها مبارزه نمایند! شبی آلیس با صدای عجیبی از خواب بر می خیزد، او خود را در حال سقوط در یک مکان عجیب می یابد اما گویا زمین آنجا برای آلیس کمی آشنا است! پس از کمی دقت آلیس متوجه می شود که اینجا سرزمین شگفتی ها یعنی همان سرزمین عجایب است! اکنون شما در نقش قهرمان بازی (آلیس) تنها کسی هستید که می تواند این سرزمین وارونه را از خطر نجات دهید، پس تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا با بدی ها مبارزه و بار دیگر آرامش را به این سرزمین باز گردانید.

ADMIN بازدید : 146 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن جنگ ستارگان Star Wars The Clone Wars 2008 – 2013

Star Wars The Clone Wars 720p  2008-2013

| قسمت های ۱ الی ۲۲ فصل سوم آماده دانلود |

 

www.Edidownload.ir

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان: جنگ های کلون

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: جنگ‌های ستاره‌ای (به انگلیسی: Star Wars)، یا چنان که مشهور شده‌است جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است. «جنگ ستارگان» پرفروش ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعاً چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد. پس از موفقیت های سری قدیمی این مجموعه، شبکه Cartoon Network از سال ۲۰۰۸ داستان جنگ ستارگان را ادامه داد که تا به حال پنج فصل آن پخش شده و ششمین فصل نیز در حال پخش است.  فصل های ۱ و ۲ را مدت های پیش آماده شده بود و در این پست قسمت های فصل های ۳، ۴ و ۵ به مرور زمان اضافه خواهد شد.

ADMIN بازدید : 161 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

استریم حرفه ای بدون نیاز به تلویزیون هوشمند Wondershare DreamStream

 

www.Edidownlaod.ir

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز سیستم عامل ویندوز را با یک نرم افزار رویایی به ساخته ی شرکت Wondershare آشنا کنیم. اکنون شما می توانید فیلم ها و موزیک های مورد علاقه تان را تنها با یک کلیک ، از کامپیوتر به صفحه تلویزیون منتقل کنید ! تمامی محتویات دلخواهتان را از کامپیوتر و یا تبلت ویندوزی ، به واسطه Google Chromecast به تلویزیون خود منتقل و از تماشای آنان لذت ببرید. اکنون قادر هستید از تلویزیون خود ، اینترفیس دقیق اپلیکیشن های مدیریتی کامپیوتر و تبلت ویندوزی خود را مشاهده و با آن اقدام به تماشای انواع فیلم ها و یا گوش دادن به موسیقی ها کنید. این نرم افزار قادر است به سرعت انواع فرمت های ویدیویی RMVB, VOB, ASF, TS, DV, F4V, OGV, TOD, TP, TRP, WEBM و فرمت های صوتی MP3, AAC, WMA, APE, FLAC, OGG, M4A, WAV, AC3, MP2 را تنها با یک کلیک به تلویزیون شما استریم کند. DreamStream قادر است موزیک های مورد نظرتان را در یک کالکشن زیبا مرتب کرده و امکانات مدیریتی قدرتمندی را در اختیارتان قرار دهد. امیدواریم لذت ببرید.

ADMIN بازدید : 106 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار طراحی تقویم های بسیار زیبا  Mojosoft Photo Calendar Studio 2014

 

www.Edidownlaod.ir

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت ساخت و طراحی تقویم هایی بسیار زیبا با تصاویر مورد علاقه تان آشنا سازیم. Mojosoft Photo Calendar Studio نام ابزاری قدرتمند است که به این اجازه را می دهد که تقویم هایی زیبا ، با تصاویر خاطره انگیز به صورت سفارشی شده با ثبت تمامی رویدادها و روزهای تعطیل را آماده کنید. این نرم افزار به صورت داخلی دارای مجموعه ای عظیم از طرح های از پیش آماده است که به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن تقویم مورد نظرتان را آماده سازی کرده و از آن خروجی بگیرید. لازم به ذکر است که با انتخاب هر یک از طرح ها ، می توان تغییرات مورد نظر را نیز بر روی آن اعمال کرد و المنت هایی را اضافه و یا حذف کرد. ساخت تقویم با استفاده از تصاویر ، می تواند یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز هدایایی باشد که به دوستان و یا افراد خانواده تان می دهید. هنگام اضافه کردن تصاویر جدید به تقویم ها ، ابزارهای ویرایشی مناسبی برای زوم در تصاویر ، جداسازی بخشی از آنان و یا… نیز آماده استفاده هستند. در انتهای کار ، می توانید تقویم طراحی شده را به صورت مستقیم و از طریق همین نرم افزار به وسیله پرینتر ، در بالاترین کیفیت پرینت بگیرید. امیدواریم لذت ببرید.

ADMIN بازدید : 213 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

جنگل پیانو: جهان بی‌نقص کای – Piano Forest: The Perfect World of Kai

| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
 

 

www.Edidownlaod.ir

» نام: جنگل پیانو: جهان بی‌نقص کایPiano Forest: The Perfect World of Kai
» سال تولید: ۲۰۰۷
» کارگردان: Masayuki Kojima, Ryôsuke Nakamura
» شرکت تولید کننده: Piano Forst Film Partners, Madhouse
» کشور تولید کننده: ژاپن
» زمان: ۱۰۱ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + ژاپنی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» پیوند:
IMDB

ADMIN بازدید : 142 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار - اندروید Sport Car Simulator (full) v1.0.5

 

Sport-Car-Simulator

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sport Car Simulator  شبیه ساز اتومبیل های شیک با موتورهای واقعی است ! این نرم افزار میزان سرعت و عملکرد مناسب چرخ دنده ها را به شما نشان می دهد . شما می توانید ماشین خود را با صفحه نمایش لمسی و یا سنسور مجاورت گوشی کنترل نمایید . لازم به ذکر است که این شبیه ساز نمایشگر صداهای واقعی از سر و صدای موتورهای مختلف می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد

اضافه شدن آمار

ADMIN بازدید : 133 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار اندازه گیری نقشه ها - اندروید Maps Ruler Pro v3.0.0

 

Maps-Ruler-Pro

www.Edidownlaod.ir

پیش نیاز: بستگی به دستگاه دارد .

برنامه Maps Ruler Pro به شما کمک می‌کند تا بر روی گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود به محاسبه میزان فاصله بین نقطه‌های انتخابی بر روی نقشه بپردازید. با استفاده از این برنامه می‌‌توانید کوتاه‌ترین مسیر به مقصدتان را پیدا کنید و از این طریق در مصرف انرژی و وقت صرفه‌جویی کنید و یا از آن در ورزش گلف به عنوان فاصله‌یاب استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

می‌توانید مسیر خود را با یک خط پیوسته رسم کنید

امکان نام‌گذاری برای مسیرها

ذخیره و بارگیری مسیر

دارای قابلیت تبدیل واحدها: متر، کیلومتر، فوت و …

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 8,085
  • بازدید سال : 76,417
  • بازدید کلی : 1,297,570
  • نرم افزار ضروری