loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 115 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار پشتیبان گیری فایل ها Goodsync Enterprise v9.8.8.8

 

Goodsync Enterprise v9.8.8.8 نرم افزار پشتیبان گیری فایل ها Goodsync Enterprise v9.8.8.8

 

Goodsync Enterprise یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید.

ADMIN بازدید : 93 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

 

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

ADMIN بازدید : 105 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: دوکاتی Megafactories: Ducati Multistrada

 

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

 

Megafactories   Ducati دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: دوکاتی Megafactories: Ducati Multistrada

 

نام مستند : Megafactories: Ducati Multistrada – ابرکارخانه : مالتی استرادا

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۴۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه : در این قسمت از سری مستندهای ابرکارخانه ها ، به کارخانه های سازنده ی موتور دوکاتی مالتی استرادا می رویم . موتور مالتی استرادا یک وسیله ی منحصر بفرد است که در زمان رکورد اقتصادی و به منظور پیشی گرفتن از رقبا توسط دوکاتی ساخته شد . این موتور با بزرگترین چالش روبرور بود و آن هم قرار دادن ۴ موتور مختلف با کاراهایی های متفاوت در یک موتور بود . موتوری که می تواند با تعویض حالت های خود ، بهترین سواری را به راننده در شرایط مسابقه ای ، درون شهری ، توربو و بیرون شهری بدهد . آن ها با ساخت این موتور ، رویای ساخت چنین ابرموتوری را به حقیقت تبدیل کردند . ابرکارخانه ی تولید کننده این موتور در بولونیای ایتالیا واقع شده است …

 

ADMIN بازدید : 135 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود دوبله فارسی سریال بابا لنگ دراز My Daddy Long Legs

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| هر ۳ روز ، ۳ قسمت جدید به پست اضافه می شود |

قسمت های ۲۴ تا ۲۷ اضافه شدند

 

My Daddy Long Legs دانلود دوبله فارسی سریال بابا لنگ دراز My Daddy Long Legs

نام انیمیشن : My Daddy Long Legs – بابا لنگ دراز

سال انتشار : ۱۹۹۰

مدت زمان: هرقسمت ۲۰ دقیقه

حجم هر قسمت : میانگین ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDrip (بهترین کیفیت موجود)

دوبله فارسی

خلاصه : جودی ابوت دختری شاد و هوشمند است ، او در یتیم خانه ای در حال زندگی است که برای ادامه تحصیل به شهر نیویورک می آید و با دوستان جدیدی آشنا می شود در این بین تمام هزینه های او را شخصی ناشناس که جودی او را بابا لنگ دراز صدا می کند ، پرداخت می کند و جودی هر هفته برای او نامه ای بدون پاسخ می نویسد …

ADMIN بازدید : 131 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

 

Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

 

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

ADMIN بازدید : 99 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

 فیلم برداری از دسکتاپ با TechSmith Camtasia Studio 8.4.1 Build 1745

 

Techsmith.Camtasia.Studio.Cover فیلم برداری از دسکتاپ با TechSmith Camtasia Studio 8.4.1 Build 1745

 

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

ADMIN بازدید : 375 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با Windows 7 Manager 4.4.5.0

 

Windows.7.Manager.Cover بهینه سازی ویژه ویندوز ۷ با Windows 7 Manager 4.4.5.0

 

نرم افزاری ویژه با تمامی امکانات یک نرم افزار بهینه سازی برای بهینه سازی و افزایش سرعت کارایی و رفع مشکلات سیستمی ویندوز ۷ می باشد. این نرم افزار تخصصی دارای بخش های فراوانی است که شاید در کمتر نرم افزار بهینه سازی ، بتوانید نمونه آنها را بیابید. از نظر ظاهری نرم افزار بسیار زیبا و ساده است و ابزارهای اصلی در تب ها قرار گرفته که امکانات هرکدام در هر تب قرار گرفته اند. این نرم افزار به طور کل دارای بخش های Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network and Misc. Utilities که به ترتیب بهینه ساز ، پاک کننده ، سفارشی ساز ، امنیتی ، شبکه و دیگر ابزارها نام دارند. در بخش بهینه سازی ابزارهای جهت افزایش سرعت ویندوز در بارگزاری و خاموش شدن آن فراهم شده است. این فرایند میتواند با غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری و جلوگیری از اجرای پروسه های نامعتبر انجام شود. در بخش پاکسازی نرم افزار نمودارهایی را از وضعیت هارد دیسک شما نمایش میدهد. میتواند فایل های هرز و تکراری را پیدا کنید و آنها را حذف نمایید. در همین بخش ابزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز وجود دارد که مسلما از بخش های اصلی نرم افزار محسوب می شود . این بخش نسبت به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز می پردازد و ورودی های نامعتبر که باعث ایجاد رخنه امنیتی و کاهش سرعت ویندوز می شود را از بین می برد. همچنین با یکپارچه سازی رجیستری باعث بهبود عملکرد آن می شود. در بخش سفارشی سازی ، ابزارهایی جهت سفارشی سازی کردن ظاهر و تنظیمات ویندوز ۷ قرار دارد. میتوانید منوها را تغییر دهید و همچنین بخش های جدیدی را به پنجره ها اضافه کنید. همچنین تنظیمات مخفی ویندوز ۷ در این بخش برای شما نمایان خواهد شد. در بخش امنیتی تنظیمات امنیتی بهتری برای افزایش امنیت محیط کاربری ویندوز از جمله دسکتاپ و هنگام روشن شدن ویندوز ۷ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین امکان قفل کردن فایل ها نیز در این بخش تعبیه شده است. در بخش شبکه نیز ، ابزارهایی برای افزایش و بهینه سازی سرعت شبکه و اینترنت فراهم است و در بخش دیگر ابزار دیگر ابزارهای متفرقه زیادی وجود دارد بهتر است با تجربه این نرم افزار پی به آنها ببرید!

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 7,865
  • بازدید سال : 76,197
  • بازدید کلی : 1,297,350
  • نرم افزار ضروری