loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 815 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

www.EdiDownload.ir

دانلود کلیپ فوق العاده دیدنی از ماجرای آقای ببخشید و شهاب حسینی در کلاه قرمزی ۹۳ ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

ADMIN بازدید : 138 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

قسمت پنجم اضافه شد

www.EdiDownload.ir

دانلود کامل سریال نوروزی پایتخت ۳ ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه، بازیگران مهمان: مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر.

خلاصه داستان : در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده در شب عروسی ارسطو، حادثه ای روی می دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهایی تازه تر می کند

ADMIN بازدید : 113 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 قسمت پنجم اضافه شد

www.Edidownload.ir

دانلود کامل سریال نوروزی روزهای بد به در ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : هومن برق نورد ،مریم امیر جلالی ، غلامرضا نیکخواه ،مهرناز بیات ،امیر رضا میر آقا، بیژن بنفشه خواه ،مهران رجبی و بازیگر خردسال محمد رضا شیر خانلو

خلاصه داستان : داستان زندگی سرایداری را روایت می کند که پس از ۳۰ سال فعالیت در آستانه بازنشستگی قرار دارد و تصمیم به جا به جایی می گیرد. فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی او را در مدرسه بگیرند. در این میان ماجراهایی برای وی و خانواده اش پیش می آید.

ADMIN بازدید : 99 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، جدیدترین نسخه از نرم افزار قدرتمند و محبوب TuneUp Utilities را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. به کمک TuneUp Utilities قادر هستید سیستم عامل خود را پاک سازی و ازاد سازی کنید و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. علاوه بر این ، شما می توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی وظایف مختلف سیستم عامل اعمال کنید ، جای نگرانی نیست ! تمامی تغییرات در بخش مانیتورینگ قابل مشاهده و کنترل هستند ، به محض بروز هرگونه مشکل ، TuneUp Utilities شما را وجود آن آگاه ساخته و روش برطرف سازی آن را در اختیارتان قرار می دهد. نسخه ۲۰۱۴ نرم افزار TuneUp Utilities در ۶ موضوع کاربردی دسته بندی می شود ، نرم افزار TuneUp Utilities به کاربران ساده و تازه کار و همچنین حرفه ای این امکان را می دهد که با طی چندین مرحله ساده ، سیستم عامل خود را امن ، روان و بهینه سازی کنند. تمامی گزینه های مهم سیستم عامل برای شما نمایان شده اند و در کنار آنان ، شرح وظایف آنان و نحوه عملکرد آنان نیز برایتان قرار داده شده است. TuneUp Utilities 2014 جدیدترین و کاربردی ترین تغییرات را در کلید های رجیستری و فایل های بوت سیستم عامل قرار می دهد ، به کمک بخش TuneUp Rescue Center می توانید تغییرات وسیعی را در محیطی امن و قابل اطمینان بر روی سیستم عامل پیاده سازی کنید. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 143 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب و قدرتمند PdfGrabber  آشنا کنیم. این نرم افزار با روش پرینتر مجازی ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید اسناد پی دی اف خود را به سایر فرمت های سندی تبدیل کنید. این نرم افزار قادر است فایل های PDF را به سایر فرمت ها دقیقاً مشابه با فرمت و فونت های فعلی تغییر دهد ، همچنین می توانید در هنگام تبدیل اسناد ، تعریف کنید کدام یک از عناصر نظیر تصاویر یا… در طی این فرآیند حذف گردند. شما می توانید در هنگام تبدیل فرمت اسناد ، فقط صفحه ای خاص از سند فعلی را استخراج و تبدیل کنید ، همچنین می توانید رنجی از صفحات را تعریف کنید ، بنابراین برای برداشتن بخشی خاص از یک سند نیازی نیست آن را به طور کامل تبدیل فرمت کنید. این نرم افزار ساختار فایل خروجی را دقیقا مشابه با فرمت ورودی از نظر فونت ، قالب بندی و… حفظ می کند و فرآیند تبدیل را در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. به طور خاص می توانید فایل های PDF ورودی به نرم افزار را به فرمت هایی نظیر XLS, DOC, RTF, TXT, DXF / AutoCAD, PowerPoint تبدیل کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از حالت Drag & Drop قادر است تنظیمات فعلی در نظر گرفته شده برای یک تبدیل را در قالب یک پروفایل ذخیره کند تا در آینده نیز بدون اتلاق وقت از آنان استفاده کنید. دانلود نسخه کرک شده در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی در ادامه مطلب….


www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 109 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و قدرتمند Aiseesoft Blu-ray Ripper Ultimate آشنا کنیم. Aiseesoft Blu-ray Ripper Ultimate نام یک نرم افزار همه کاره در زمینه فرمت های بلوری است ، این نرم افزار قادر است انواع فیلم های بلوری موجود در دیسک های شما را برایتان در رنج فرمت های MP4, AVI, WMV, MKV, FLV, SWF و فرمت HD از قبیل HD AVI, HD XviD/DivX, HD MP4, MOV, HD WMV تغییر فرمت دهد. این مبدل بلوری ، علاوه بر سیستم تغییر فرمت دیسک ها ، به شما امکاناتی ویرایشی و حرفه ای جهت اعمال تغییرات در فیلم ها را نیز می دهد. از جمله ابزار ویرایشی این نرم افزار میتوان به قابلیت برش فیلم ها ، تغییر اندازه فیلم ها ، تکه تکه کردن فیلم ها ، چرخش ، افزودن واترمارک ، چسباندن فایل های ودیویی و … اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

 

ADMIN بازدید : 130 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با فعال ساز جدید و قدرتمند Windows Vista – 7 – 8 – 8.1 KMS Activator Ultimate آشنا کنیم. همانطور که از نام این پکیج مشاهده می شود ، با یک فعال ساز فوق العاده در زمینه فعال سازی دائمی سیستم عامل های ویندوز ویستا ، ۷ ، ۸ و ۸٫۱ رو به رو هستیم. این فعال ساز یکی از امن ترین فرآیندهای فعال سازی به حساب می آید و به هیچ یک از فایل های سیستم عامل آسیب وارد نمی کند ، این فعال ساز قادر است سیستم عامل شما را تا ۱۸۰ روز اکتیو کند و پس از اتمام آن ، قابلیت فعال سازی به دفعات مجدد نیز وجود دارد. قبل از استفاده از فعال ساز ، اکتیویتورهای قدیمی به طور کامل حذف می شوند و اطلاعات وضعیت فعلی سیستم عامل در اختیارتان قرار می گیرد ، هم اکنون می توانید پایدارترین نسخه از این فعال ساز محبوب را به رایگان از وب سایت فوردانلودز دریافت کنید ، جهت اجرای این فعال ساز به Microsoft .Net Framework 2.0 و یک ارتباط اینترنتی احتیاج دارید. امیدواریم لذت ببرید.

www.Edidownload.ir

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 8,024
  • بازدید سال : 76,356
  • بازدید کلی : 1,297,509
  • نرم افزار ضروری