loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 183 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ارباب حلقه‌ها: جنگ در شمال – Lord Of The Rings: War In The North PC Game

| دانلود بازی ارباب حلقه‌ها – Lord Of The Rings: War In The North با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/game/playstation_3/image0/lord_of_the_rings_war_in_the_north-12059434-frntl.jpg

www.Edidownlaod.ir

» نام فارسی: ارباب حلقه‌ها: جنگ در شمال
» نام انگلیسی: Lord Of The Rings: War In The North
» ناشر: Warner Bros
» تاریخ انتشار: November 1, 2011
» سبک بازی: اکشن

توضیحات بازی: شما در این بازی سرزمین هایی را مشاهده می کنید که هرگز ندیده اید چ.ن این سرزمین ها در میان زمین قرار گرفته اند شما در یک نقش آفرینی ماجراجویانه و اکشن با این سرزمین ها آشنا شده و به پیکار با دشمنانتان می پردازید. بازی The Lord of the Rings War in the North که در نقطه مقابل سه گانه معروف این داستان گرفته است و شما داستانی جدید و متفاوت را در این بازی تجربه خواهید کرد. این بازی به شما یک فرصت منحصر به فرد برای کاوش در داستان های ناگفته گذشته را می دهد همچنین شما باید سرزمین هایی را که در میان زمین قرار دارند برای رسیدن به "حلقه" پشت سر بگذارید. وقت آن رسیده تا شما و دوستانتان برای نبرد در مقابل تاریکی آن هم نه بر روی زمین بلکه در زیر زمین به وسیله یک بازی نوآورانه آماده گردید. همچنین شما در این بازی امکان فراخوانی قهرمانان مورد علاقه خود را از قسمت War Of The Ring دارید. از قهرمانان این بازی می توان به Eradan، Andriel و Farin اشاره کرد. حملات از راه دور هم خیلی راحت اجرا می شوند و با استفاده از نمای سوم-شخص می توانید خیلی خوب کار کنید. در War in the North شما اگر حملات و تکنیک هایتان را سریع و به ترتیب اجرا می کردید، با سیستم پاداش روبرو بودید. با اجرا و زدن دکمه های مختلف این حرکات اجرا می شوند. اگر حملات پاداش دار زیادی انجام دهید، شخصیت شما وارد Hero Mode می شود که در حملات آسیب بیشتری می رسانند و امتیاز بیشتری هم به شما می دهند. قابلیت Split-Screen هم برای دو بازیکن وجود دارد و در بخش Online می توانید هر سه شخصیت را به صورت چندنفره بازی کنید. Snowblind سعی دارد داستانی پیچیده از دنیای The Lord of the Rings را تعریف کند و قابلیت Customize کردن شخصیت خود باعث می شود بُعد دراماتیک آن افزایش یابد.

ADMIN بازدید : 199 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مردان جنگ – Men of War Assault Squad 2

| دانلود بازی مردان جنگ – Men of War Assault Squad 2 برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Reloaded بازی Men of War Assault Squad 2 با لینک مستقیم |

 

www.Edidownlaod.ir

 

» نام فارسی: مردان جنگ
» نام انگلیسی: Men of War Assault Squad 2
» تاریخ انتشار: May 15, 2014
» سبک بازی : اکشن، جنگی، استراتژیک

توضیحات بازی: نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

ADMIN بازدید : 133 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

انیمیشن تارزان – Tarzan (زبان اصلی + نسخه ۳ بعدی)

 

www.Edidownlaod.ir

 

» نام: تارزان – Tarzan
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Reinhard Klooss
» شرکت تولید کننده: Constantin Film Produktion, Ambient Entertainment GmbH
» کشور تولید کننده: آلمان
» زمان: ۹۴ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: تارزان (به انگلیسی: Tarzan) نام پویانمایی محصول کمپانی کنستانتین فیلم (به انگلیسی: Constantin Film) کشور آلمان می‌باشد که به کارگردانی راینهارد کلوس (به انگلیسی: Reinhard Klooss) ساخته شده است. از دیگر پویانمایی‌های محصول کشور آلمان می‌توان به «آلوئیس نیبل – Alois Nebel» و «ثور: افسانه پتک جادوئی – Thor: Legend of the Magical Hammer» اشاره کرد. داستان پویانمایی برگرفته از کتاب کلاسیک تارزان و میمون‌ها (به انگلیسی: Tarzan of the Apes) اثر ادگار رایس باروز (به انگلیسی: Edgar Rice Burroughs) می‌باشد و همانند پویانمایی‌های کلاسیک والت دیزنی، «تارزان – Tarzan» و «تارزان ۲ – Tarzan II»، داستان تارزان را این‌بار در سبک سه بعدی و با تکنیک کپچر موشن (به انگلیسی: Motion Capture) روایت می‌کند. تارزان و جین پورتر (به انگلیسی: Jane Porter) بایستی در مقابل ارتشی مزدور که توسط یک دشمن قدیمی رهبری می‌شود بایستند و…

ADMIN بازدید : 191 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

 

 دانلود کارتون دوقلوهای افسانه ای دوبله فارسی

| تقدیـم به همه ی کسانـی که ما را در تا به این لحظه یاری فرموه اند |

کارتون زیبا و دوست داشتنی دوقلو های افسانه ای که تو دهه ی ۸۰ شمسی از

تلویزیون ایران پخش میشد

 

www.Edidownload.ir

إدی دانلود با افتـخار تقدیــم می کنـد

 

  در این بخش از سایت Edi Download کارتون به یاد ماندنی و بسیار خاطر انگیز دوقلو های افسانه ای ( جولز و جولی ) را آماده کرده ایم که به تمامی عزیزان و کاربران گرامی تقدیم می کنیم . همه ی دوستانی که دوران بچگی خود را با چنین کارتون های زیبا و دلنشینی گذرانده ان خوب می دانند که این کارتون چقدر با ارزش و خاطره انگیز می باشد . پس به همه ی شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این کارتون زیبا را از دست ندهید .

ADMIN بازدید : 135 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود کتاب شما از زندگی چه می خواهید؟

 

www.Edidownload.ir

نام کتاب :  شما از زندگی چه می خواهید؟

نویسنده : رضا فریدون نژاد

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۲۰  کیلوبایت

تلاش اکثر ما از نیازها و خواست های واقعی خود بی خبریم ، چون وقتی بچه بوده ایم به ما توجه نشده ، ما را طرد کرد ه اند یا خجالت کشیده ایم آنها را بیان کنیم . ممکن است به دلیل مصرانه و مکرر بودن ، از ما انتقاد شده باشد یا مسخره مان کرده باشند پس اگر شما هم در زندگی هر چه تلاش میکنید ولی به آن جایی که لایقش هستید نمی رسید ، اگر در زندگی روزمره خود گم شده اید ، اگر مدام ناامیدی به سراغ شما می آید و اگر…

ADMIN بازدید : 409 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود کتاب مجموعه بهترین اشعار ویکتور هوگو

 

www.Edidownload.ir

 

نام کتاب :  مجموعه بهترین اشعار ویکتور هوگو

نویسنده : ویکتور هوگو

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۰۲۰  کیلوبایت

توضیحات : ویکتور ماری هوگو بزرگ‌ترین شاعر سده نوزدهم فرانسه و شاید بزرگترین شاعر در گستره ادبیات فرانسه و نیز داستان‌نویس، درام‌نویس و بنیانگذار مکتب رومانتیسم است. آثار او به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خویش اشاره دارد که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به بینوایان، گوژپشت نتردام، مردی که می خندد و شمار زیادی مجموعه شعر اشاره کرد. وی هم‌چنین چندین نمایش‌نامه نوشته‌است.

ADMIN بازدید : 123 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

والپیپر متحرک و زنده - اندروید Glass Clock Live Wallpaper v1.2

 

Glass-Clock-Live-Wallpaper-PRO

www.Edidownload.ir

 

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Glass Clock Live Wallpaper PRO به شما کمک می‌کند همیشه سر موقع کارهایتان را انجام بدهید! این والپیپر از قطعات شیشه‌ای رنگارنگ ثابت و یا پویا تشکیل شده که به وسیله خطوط پویا به هم متصل شده‌اند. تقویم دارای سه دایره برای نشان دادن روز، ماه و سال است، ساعت نیز دارای عقزبه‌ها و پاندول متحرک است و در روز و شب دارای ته رنگ متفاوت است.

ویژگی‌ها:

همگام سازی ساعت و تقویم با زمان دستگاه

دارای حالت شب و روز با ته رنگ متفاوت

قابلیت شخصی‌سازی رنگ پس زمینه

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 7,891
  • بازدید سال : 76,223
  • بازدید کلی : 1,297,376
  • نرم افزار ضروری