loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 119 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 دانلود بازی زیبای Plane Wars Pro v1.0.7 Unlimited Mod

 

 

Plan-Wars

www.Edidownlaod.ir

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

خودتان را برای یک مبارزه همه جانبه آماده کنید ! دقت داشته باشید که این مبارزه برای آزادی و برابری است ! شما به عنوان یک فرمانده ماهر وظیفه دارید نیروهای خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نمایید . تمامی این ها در بازی Plane Wars Pro وجود دارند . بیش از ۴۸ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . پایگاه های نظامی خود را تشکیل داده و سپس به مقر دشمنان حمله کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

وجود ۴۸ مرحله هیجانی و جذاب

وجود هواپیماهای منحصر به فرد

گرافیک بسیار عالی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موسیقی های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهبود گرافیک بازی

ADMIN بازدید : 135 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

نسخه جدید مرورگر قدرتمند فایر فاکس - اندروید Firefox Browser v28.0 Final

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser for Android مرورگر وب مجانی‌ای است که قدرت وب آزاد را در دستان شما قرار می‌دهد. مرورگر وب رسمی فایرفاکس برای اندروید سریع، با استفاده آسان و دارای قابلیت شخصی سازی است. این مرورگر با داشتن  به‌روزترین ویژگی‌های امنیتی و حفظ حریم حصوصی به شما کمک می‌کند در اینترنت ایمن بمانید.

ویژگی‌ها:

افزونه‌ها

رابط کاربری منظم و چشم‌نواز

نوار شگفت‌انگیز

سرعت بسیار بالا

پشتیبانی از HTML5

قابلیت پخش فایل‌های تصویری در سایت‌ها

حالت خواندن که برای مقاله‌ها بسیار مفید است

امنیت بسیار بالا

همزمانی بر روی دستگاه‌های مختلف و کامپیوتر

ADMIN بازدید : 99 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بازی هیجانی و ترسناک Zombie Assault:Sniper v1.02 – Unlimited Mod

 

www.Edidownlaod.ir

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Zombie Assault:Sniper ویروسی که شبیه هیچ چیز دیگری که تاکنون دیده ایم نیست به سرعت وحشتناکی درحال گسترش در شهر است. مردمی که به طور روزمره مشغول کسب و کار خود بوده‌اند اکنون به موجوداتی تبدیل شد‌ه‌اند که هرچیزی بر سر راهشان باشد را می‌کشند. بازماندگان به امید رهایی فرار کرده‌اند، اما شهر، شهر مردگان است. کسانی که به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌اند که هنوز زنده باشند، در انبارها، سوپرمارکت‌ها و یا هرجای دیگری به امید نجات پیدا کردن مخفی شده‌اند.

ADMIN بازدید : 116 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (1)

 

" دانلود بازی Motor Rock "

 

www.Edidownload.ir

 بازی کامپیوتر Motor Rock موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

ADMIN بازدید : 121 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود نسخه فشرده بازی Medal of Honor Pacific Assault

 

www.Edidownlaod.ir

در سال 1942 افسر نیروی دریای ایالات متحده ی آمریکا Tommy Conlin در حال جنگ برای کشورش است که خاطرات خود را در دو سال گذشته به یاد می آورد. زمانی که در حال آموزش برای رهسپار شدن به میدان جنگ است و از آنجا شروع می شود. بازی دارای مراحل متنوع و مختلفی است. بعضی از مراحل در جنگل های نیمه استوایی و کنار ساحل انجام می شود حتی یک بار شما مسئولیت هدایت یک هواپیما را بر عهده می گیرید. لازم به ذکر است که اکثر مراحل بازی طولانی می باشد و می تواند باعث خستگی بازیکنان شود. یکی از خاصیت های خوب بازی همانطور که گفته شد گروهی انجام شدن بازی است که این امر هیجان آن را چند برابر می کند. البته بدون وجود گروه تمام کردن بازی غیر ممکن است. یکی از مسائلی که شما را نیازمند به گروه می کند وجود شخصی به نام Jimmy در گروه است که هرگاه شما مجروح شوید با تزریق دارو و بستن محل زخم ، شما را بهبود می بخشد ولی همیشه بخت با شما یار نیست زیرا وقتی شما تمام جانتان را از دست می دهید به روی زمین می افتید و در طی مدت زمان محدودی اطراف خود را نگاه می کنید ، اگر دوستانتان به شما برسند ، نجات پیدا می کنید اما در غیر اینصورت یکی از سربازان دشمن به بالای سر شما خواهد آمد و با سر نیزه خود شما را از بین خواهد برد.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 7,962
  • بازدید سال : 76,294
  • بازدید کلی : 1,297,447
  • نرم افزار ضروری