loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 9510 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)

 

دانلود انیمیشن سریالی سیمپسون ها به صورت کامل

Download The simpsons Complete Series

 

دانلود انیمیشن سریالی The simpsons سیمپسون ها

www.EdiDownload.iR

 

انیمیشن سریالی The simpsons سیمپسون ها که ساخت آمریکا می باشد ، برای اولین بار در ماه دسامبر سال 1989 از کانال تلویزیونی FOX پخش شد و به دلیل استقبال روز افزون ببینندگان از این سریال ، تا به امروز بطور دائم و مستمر هر هفته ادامه داشته است . سازنده این انیمیشن پرطرفدار مت گرونینگ است که توانسته عنوان سازنده پر قسمت ترین مجموعه تلویزیونی و رکوردار جهان را با بیش از 500 قسمت را به نام خود (ادامه…)

ADMIN بازدید : 170 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار لاین 4.7.0 برای گوشی های اندروید

LINE: Free Calls & Messages 4.7.0 For Android

 

www.EdiDownload.iR

 

نرم افزار LINE یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای تماس های صوتی و تماس های ویدیویی و همچنین ارسال اس ام اس رایگان و نامحدود می باشد که امروزه بیش از 420 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 231 کشور در جهان از نرم افزار LINE استفاده می کنند.بوسیله نرم افزار LINE می توانید با تمامی با تمامی دوستان و آشنایانتان بصورت کاملا رایگان مکالمه صوتی با بالاترین کیفیت و ارسال پیام با سرعت بسیار بالا و کاملا نامحدود داشته باشید. همچنین (ادامه … )

ADMIN بازدید : 292 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (2)

آخرین نسخه نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان برای اندروید

Viber Free Call & SMS 5.0.2.12 For Android

 

www.EdiDownload.iR

 

نرم افزار Viber برای اندروید + آموزش با جدیدترین ورژن منتشر شد، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید، همه ویژگی های (ادامه … )

ADMIN بازدید : 455 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار موبو مارکت برای اندروید

Free Download MoboMarket V2.1.8 For Android

 

 

www.EdiDownload.iR

 

آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۳/۰۷/۲۷  – نسخه ۲.۱.۸ اضافه شد .

نرم افزار MoboMarket یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های سیستم های اندروید می باشد که عنوان بهترین نرم افزار Playstore را از آن خود کرده است . نرم افزار موبو مارکت MoboMarket یک فروشگاه برای فایل های دریافتی اندروید است و به شما در پیدا کردن نرم افزارها و بازیهای مورد نظرتان کمک کرده تا براحتی آنها را دانلود نمایید ، بطوری که می توان نام آن را بازار تلفن همراه نیز نامید . نرم افزار Mobomarket با استفاده از سیستم Geotargeting می تواند بهترین و محبوب ترین نرم افزارها و بازیها در محدوده شما را که بیشترین دانلود را داشته اند به شما معرفی کند . شما به وسیله این نرم افزار می توانید کنترل کامل بر روی نصب و راه اندازی، به روزرسانی، دریافت و یا حذف برنامه های اندروید داشته باشید . موبو مارکت MoboMarket فقط یک برنامه ساده بازار تلفن همراه نیست این نرم افزار علاوه بر دانلود بازی ها و نرم افزارها می تواند دسترسی کامل به تصاویر پس زمینه و تم ها داشته باشد و مانند یک مدیر برنامه بر کنترل برنامه های گوشی شما عمل کند .در ادامه به معرفی ویژگی های کلیدی نرم افزار موبومارکت خواهیم پرداخت .

ADMIN بازدید : 191 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود کتاب آناتومی بدن انسان ویرایش ششم اثر فرانک نت

Download Netter's Atlas of Human Anatomy - 6E

 

دانلود اطلس Netters Atlas of Human Anatomy 6E ویرایش ششم

www.EdiDownload.iR

 

اطلس Netters Atlas of Human Anatomy 6E دارای استاندارد طلا به مدت 25 سال ، اثر فرنک نتر ، کتاب Atlas of Human Anatomy آناتمی بدن انسان را با تصاویر بی نظیر و به همراه جزئیات از دید یک پزشک نشان می دهد . با تاکید بر روابط آناتومیک و نمایش کلینیکی دکتر نتر برای درک آناتومی و چگونه اعمال آن به طب استفاده کرده است . از ویژگی های این کتاب می توان به مشاهده آناتومی از دیدگاه بالینی با صدها نفر (ادامه …)

ADMIN بازدید : 180 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت پارتیشن بندی هارد دیسک + نرم افزار راه اندازی از طریق بوت

AOMEI Partition Assistant Standard Edition 5.8 ISO Bootable

 

<a href=دانلود نرم افزار AOMEI Partition Assistant پارتیشن بندی هارد دیسک" height="340" src="http://img6.download.ir/images/2014/October/Partision.Assistance.www.Download.jpg" width="544" />

www.EdiDownload.iR

 

برخی از کاربران هستند که در هنگام نصب ویندوز به دقت حافظه سیستم خود را تقسیم بندی نکرده اند و می خواهند به ویندوز پارتیشن اضافه و یا پارتیشن های اضافی را حذف کنند اما نمی خواهند برای این کار ویندوز را از دوباره نصب کنند . نرم افزار AOMEI Partition Assistant به کاربران اجازه می دهد تا در داخل ویندوز بر روی هارد دیسک مدیریت داشته باشند (ادامه …)

ADMIN بازدید : 144 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 25.0 Build 1614.50 Final با لینک مستقیم

Download the new version of the Opera browser Opera 25.0

 

www.EdiDownload.iR

 

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است (ادامه)

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 7,996
  • بازدید سال : 76,328
  • بازدید کلی : 1,297,481
  • نرم افزار ضروری