loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 393 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

 

323 دانلود انیمیشن alpha and omega the great wolf games 2014

نام:alpha and omega 3

زیر نویس فارسی: دارد

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 45 دقیقه

کیفیت:bluray  hd 720 p

حجم: 2 گیگابایت

سال تولید:2014

تعداد پارت ها: 2

خلاصه داستان

در قسمت سوم آلفا و امگا، گرگ ها در کنارپیش دیگری  می ایستند  و مسابقات جدیدی را بادیگری تجربه می کنند تا اینکه یک اتفاق باعث بوجود امدن مشکلاتی در بین انان میشود

ADMIN بازدید : 99 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار نقشه کشی اتوکد Autodesk AutoCAD 2015 Final x64

 

Autodesk AutoCAD 2015 نرم افزار نقشه کشی اتوکد Autodesk AutoCAD 2015 Final x64

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند.

ADMIN بازدید : 99 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge

 

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge (1) دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Konami Digital Entertainment
حمایت توسط : Konami Digital Entertainment
درجه بندی سنی : +3

کونامی و تیم سازنده بازی PES با اینکه توانستند ایرادات موتور بازی خود را تا حدود زیادی برطرف کنند اما باز هم بازی FIFA به عنوان تنها رقیب این بازی هم در بخش فنی و گیم پلی بازی و هم در بخش فروش بازی به شدت از رقیب ژاپنی خود پیشی می گرفت .

ADMIN بازدید : 119 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود رمان جای خالی سلوچ

 

salosh دانلود رمان جای خالی سلوچ

نام: جای خالی سلوچ

زبان:فارسی

نـــویـــسنـــده: محمود دولت‌آبادی

496 :صفحات

قالب : PDF

حجم :4.7 مگابایت

توضیحات:جای خالی سلوچ رمانی رئالیستی از محمود دولت‌آبادی است که بلافاصله پس از آزادی از زندان ساواک و طی ۷۰ روز نوشته‌است. دولت‌آبادی داستان آن را به هنگامی که دورهٔ سه سالهٔ حبس را می‌گذراند در ذهنش پرورانده بود.
داستان جای خالی سلوچ روایت دردمندانه زندگی یک زن روستایی در یکی از نقاط دورافتادهٔ ایران است که سعی می‌کند پس از ناپدید شدن ناگهانی شوهرش کانون خانواده را همچنان حفظ کند

برای“دانلود رمان جای خالی سلوچ”به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 95 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش تصویر

 

Paint دانلود Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش تصویر

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار Paint یکی از معروف ترین نرم افزارهای ویندوز است که قطعأ همه کاربران از آن استفاده کرده اند اما این نرم افزار همواره محیطی ساده و امکاناتی بسیار ابتدایی داشته است. Paint.NET نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نسخه تکامل یافته Paint ویندوز دانست. در این نرم افزار امکانات بسیار گسترده و مناسبی گنجانده شده و براحتی قادر است تا اکثر نیازهای شما را برای کار با فایل های گرافیکی برطرف سازد. در این نرم افزار می توانید امکان کار با لایه ها ، افکت های زیبا و ابزارهایی مشابه فتوشاپ بهره مند شوید. از جمله دیگر نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار ، رایگان بودن آن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 93 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5207 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

 

GOM%20Player دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5207 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

GOM Player 2.2.62 Build 5207 نرم افزارهای پلیر از جمله پرکاربرد ترین نرم افزارهای رایانه ای هستند و به طور حتم هر کاربری با توجه به نیاز خود یکی از این نرم افزارها را انتخاب می کند. اما با وجود اینکه امروزه تعداد فرمت های فایل های صوتی و تصویری بشدت افزایش یافته، کاربران دو راه در پیش روی خود خواهند داشت. استفاده از نرم افزارهای متداول که بیشتر آنها از تعداد کمی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند و راه حل دوم استفاده از نرم افزارهایی که با پشتیبانی از اکثریت فرمت ها، کار را آسان کرده و کاربران را از نصب نرم افزارهای متعدد بی نیاز می کنند. از جمله معروف ترین این نرم افزارها Kmplayer است که توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند و در مقابل، نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از اصلی ترین رقیب های این نرم افزار به شمار می رود. GOM Player یکی از قدرتمند ترین ، کامل ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است و با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری یکی از قدرتمند ترین رقبای Kmplayer به شمار می رود. با استفاده از GOM Player می توانید اکثر فایل های صوتی و تصویری خود را پخش نمایید، دی وی دی فیلم تماشا کنید و از امکانات فوق العاده این نرم افزار در زمینه های مختلف بهره مند شوید. از جمله این امکانات می توان به امکان قرار دادن زیر نویس ، تغییر زمان بندی آن و قابلیت پخش فایل های Avi و Flv غیر قابل پخش در دیگر پلیر ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که این نرم افزار رایگان بوده و نیاز به هیچگونه کرک و یا شماره سریالی ندارد. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 103 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Privacy Eraser Pro 2.8 Build 639 نرم افزار پاکسازی دائمی فایل های

شخصی و فعالیت های کامپیوتری

 

Privacy Eraser دانلود Privacy Eraser Pro 2.8 Build 639 نرم افزار پاکسازی دائمی فایل های شخصی و فعالیت های کامپیوتری

Privacy Eraser Pro 2.8 Build 639 تمام افراد دارای اطلاعات مهم و ضروری هستند که افشای آن بسیار ناگوار و غیر قابل جبران است. در دنیای مجازی نیز چنین اطلاعات وجود دارند که ممکن است تعداد آن ها بسیار فراوان باشد. از همین رو شرکت های نرم افزاری ابزارهایی مناسب حفاظت اطلاعات شما و برای جلوگیری از اسرار شما را طراحی کرده اند. شاید در حال نگاه کردن به صفحات اینترنتی بوده و یا از سایت هایی بازدید می کنید که نمی خواهید کسی از آن مطلع گردد. برای این مشکل نیز نرم افزارهایی ساخته شده اند که نیازهای کاربران را در این زمینه برطرف می سازد. نرم افزارهایی که تمامی ردپاهای شما را حتی ردپاهای شما در نرم افزارهای مختلف از بین می برد. Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای از بین بردن تمامی رد پاهای به جا مانده از فعالیت های کامپیوتری و اینترنتی و جلوگیری از کار نرم افزارهای نصب شده و نرم افزارهای خود ویندوز است. نرم افزارهای زیادی در این باره معرفی شده ولی بعد و کارایی وسیع این نرم افزار ، آن را از سایر موارد مشابه متمایز می کند چون بسیاری از نرم افزارهایی که در این زمینه نوشته می شود فقط به پاک کردن Cookie و History بسنده می کنند. این نرم افزار مرورگرهای اینترنت اکسپلورر, نت اسکیپ, موزیلا فایرفاکس, AOL, اپرا و MSN Explorer را به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار می تواند به واسطه پلاگین های نوشته شده، پیشرفت كند و توانایی پاک كردن رد پاها در سایر نرم افزار ها و مرورگر ها را هم پیدا كند. سایت سازنده این نرم افزار بیش از 200 پلاگین رایگان در اختیار شما قرار می دهد كه می توانید با نصب آنها روی این نرم افزار توانایی های بیشتری را در اختیار داشته باشید. این پلاگین ها می تواند رد پاها را از نرم افزار های ACDSee, Acrobat, Microsoft Office, KaZaA, Real Player, Media Player و … پاک كند. همچنین می توانید این نرم افزار را برنامه ریزی كنید تا در زمان های مورد نظر اجرا شده و تمام رد پاها را پاک كنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پاک كردن فایل ها و پوشه های مهم شما را دارد به طوری كه به هیچ نحوی قابل بازیافت نباشد. همچنین این نرم افزار با شناسایی و پاک كردن فایل های اضافه و بدون استفاده فضای اشغال شده هارد را به شما برمی گرداند و سرعت دستیابی به فایل های اصلی را افزایش می دهد. برای دانلود و مشاهده قابلیت های کلیدی این نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 7,886
  • بازدید سال : 76,218
  • بازدید کلی : 1,297,371
  • نرم افزار ضروری