loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 156 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (2)

 

دانلود بازی مدیریتی Weather Lord 3: In Pursuit of the Shaman

 

weather lord 3 دانلود بازی مدیریتی Weather Lord 3: In Pursuit of the Shaman

 

Weather Lord 3: In Pursuit of the Shaman عنوان سوم از سری بازی های لرد آب و هوا می باشد . یک زمین لرزه ی طبیعی باعث خسارت به منابع طبیعی و زندگی انسان شما شد ، ولی این تنها آغاز مشکلات بود! از طرفی دیگر دشمنانی عجیب در پی رسیدن به قدرت و کنترل کشور هستند . به عنوان لرد ، شما می بایست یک گروه از رزمندگان و جنگجویان شجاع جمع کنید تا برای هر خطری آماده باشید . ماجراجویی خود را از کمک به روستاییان بومی شروع کنید و با استفاده از باران ، رعد و برق ، نور خورشید و باد به آن ها کمک نمایید تا دوباره محصولات کشاورزی خود را پرورش دهند و خود را برای جنگ و حمله ی Shaman و گروهش نیز آماده کنید .

ADMIN بازدید : 157 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

کد نویسی آسان پی اچ پی CodeLobster PHP Edition Pro 5.0.5 Final

 

CodeLobster PHP Edition Pro 5.0.5 Final کد نویسی آسان پی اچ پی CodeLobster PHP Edition Pro 5.0.5 Final

 

معمولاً وقتی شروع به نوشتن با کد های پی اچ پی می کنید با مشکل انتخاب IDE مناسب برای سیستم عامل های ویندوز روبرو می شوید.IDE این نرم افزار کاملاً رایگان و قابل استفاده با زبان هایی همچون PHP/HTML/CSS/JavaScript می باشد و دارای Debugger های کاملی برای php و sql می باشد.با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و همچنین کد های نوشته شده رو تست می کند.

 

ADMIN بازدید : 121 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu-ray Player 6.0.58

 

AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58 نرم افزار پلیر بلوری AnyMP4 Blu ray Player 6.0.58

 

اگر به دنبال نرم افزاری برای پخش فایل های بلوری خود هستید، AnyMP4 Blu-ray Player بهترین انتخاب برای شماست. AnyMP4 Blu-ray Player نام یک ابزار قدرتمند و بی نظیر در زمینه پخش دیسک ها و فایل های بلوری می باشد. این نرم افزار از قابلیت بسیار بالایی در زمینه پخش بلوری هایی که در کشورهای مختلف ایجاد شده اند دارد. از ویژگی های بارز این نرم افزار مانند پخش فایل های ویدئویی MP4, M2TS, TS, MKV, MXF, HD Video, AVCHD، و … می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربر پسند می باشد و پس از قرار دادن دیسک های بلوری نرم افزار به صورت خودکار قابلیت شناسایی و پخش اتوماتیک ان را داراست.

 

ADMIN بازدید : 119 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

بازی ضربات پنالتی Final Kick: The best penalty shootout 1.0.2 – آیفون

 

Final Kick The best penalty shootout بازی ضربات پنالتی Final Kick: The best penalty shootout 1.0.2 – آیفون

 

همانطور که از اسم بازی پیدا است این بازی یکی از بهترین بازی پنالتی زنی برای شما است ! در بازی Final Kick: The best penalty shootout تصور کنید در فینال جام جهانی بازی می کنید، از لحظات هیجان انگیز ضربات پنالتی لذت ببرید.بازی در ۲ نوع انلاین و افلاین هست ، در هر ۲ حالت شما یک تیم با ۶ بازیکن و ۱ دروازبان برای پنالتی زنی میسازید . علاوه بر این ها میتوانید حرکات مخصوص نیز برای بازیکنان خود تهیه کنید که حتی ان ها نیز قابل ارتقا هستند. در مقابل قدرتمندترین تیم ها بازی کنید، گل های زیبا بزنید و به عنوان دروازه بان، دروازه را با واکنش های خارق العاده نجات دهید.برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 119 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود فصل اول انیمیشن میکی ماوس Mickey Mouse 2013

 

Mickey Mouse 2013  دانلود فصل اول انیمیشن میکی ماوس Mickey Mouse 2013

.:تا قسمت پنجم اماده دانلود میباشد:.

پست بصورت هفتگی آپدیت میشود

اطلاعات کامل: IMDB

نام انیمیشن: Mickey Mouse –میکی ماوس

ژانر: انیمیشن | کوتاه | کمدی

سال انتشار: 2013

میانگین مدت زمان هر قسمت: 3 دقیقه

میانگین حجم هر قسمت: 40 مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

خلاصه داستان :

میکی ماوس یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول Disney Television Animation است. این انیمیشن شخصیت هایی چون: میکی ماوس، مینی ماوس، دونالد داک، دیزی داک، گوفی، پلوتو و … را در بر دارد.

 

ADMIN بازدید : 142 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود اکشن موزایک های دستی GraphicRiver Advance Mosaic Hand Drawing

 

GraphicRiver Advance Mosaic Hand Drawing دانلود اکشن موزایک های دستی GraphicRiver Advance Mosaic Hand Drawing

 

در این لحظه مجموعه ای بی نظیر ازاکشن ها را با موضوع موزایک های دستی  از وی سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده ایم. اکشن یا همان Action یکی از بخشهای مهم و پرکاربرد در نرم افزار فتوشاپ می باشد که در قسمت راست، پایین صحنه(در حالت عادی) قرار دارد و می تواند سهولت و سرعت در انجام کارهای تکراری را دو چندان نماید. همچنین این بخش را می توان از مسیر Menu-> Windows-> History نمایش داد و یا حذف کرد. کارایی این ابزار در تمامی نسخه های فتوشاپ یکسان بوده و فقط دو گزینه جدید در نسخه های ۷ به بعد بوجود آمده که در بخش مربوطه توضیحاتی راجع به این دو گزینه خواهم داد. اکش(Action) از یک یا چند سری عملیاتی تشکیل شده است که توسط کاربر(طراح) فتوشاپ قبل از شروع انجام عملیات(طراحی) ضبط و پس از پایان انجام عملیات(طراحی) متوقف می شود و می تواند در دفعات بعدی برای انجام همان عملیات(طراحی) مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اکشن(Action) ها به دستور شما تمامی کارهایتان را ضبط می کنند دوباره به دستور شما آنها را پخش می کنند.

 

ADMIN بازدید : 128 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود براش های اکلیریک

 

GraphicRiver Advance Rainbow Stripe Action دانلود اکشن حرفه ای رنگین کمان GraphicRiver Advance Rainbow

Photoshop ATN | 3.7 Mb

در این لحظه مجموعه ای بی نظیر ازاکشن ها را با موضوع رنگین کمان از وی سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده ایم. اکشن یا همان Action یکی از بخشهای مهم و پرکاربرد در نرم افزار فتوشاپ می باشد که در قسمت راست، پایین صحنه(در حالت عادی) قرار دارد و می تواند سهولت و سرعت در انجام کارهای تکراری را دو چندان نماید. همچنین این بخش را می توان از مسیر Menu-> Windows-> History نمایش داد و یا حذف کرد. کارایی این ابزار در تمامی نسخه های فتوشاپ یکسان بوده و فقط دو گزینه جدید در نسخه های ۷ به بعد بوجود آمده که در بخش مربوطه توضیحاتی راجع به این دو گزینه خواهم داد. اکش(Action) از یک یا چند سری عملیاتی تشکیل شده است که توسط کاربر(طراح) فتوشاپ قبل از شروع انجام عملیات(طراحی) ضبط و پس از پایان انجام عملیات(طراحی) متوقف می شود و می تواند در دفعات بعدی برای انجام همان عملیات(طراحی) مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اکشن(Action) ها به دستور شما تمامی کارهایتان را ضبط می کنند دوباره به دستور شما آنها را پخش می کنند.

 

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 8,107
  • بازدید سال : 76,439
  • بازدید کلی : 1,297,592
  • نرم افزار ضروری