loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 97 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی مسابقات ماشین های گلف Golf Cart Race v1.0 t

 

GolfCart-Race

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Golf Cart Race یک بازی مسابقه ماشین جالب برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن با استفاده از ماشین‌های گلف با دیگران به مسابقه می‌پردازید. در این بازی با استفاده از خودروهای کوچکی که در ورزش گلف از آنها استفاده می‌شوند در سطوح مختلف مانند خیابان‌های شهرها، جاده‌های کوهستانی و برفی، مسیرهای بیابانی در زمان‌های مختلف صبح، ظهر و شب به رانندگی می‌پردازید. سعی کنید برنده شوید و جایزه را از آن خود کنید.

ADMIN بازدید : 102 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی موتورسازی Baja or Bust by DEW & MX Elite

 

Baja-or-Bust-by-DEW-&-MX-Elite

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Baja or Bust by DEW & MX Elite یک بازی موتورسواری جالب است که در آن در بیش از ۱۲ محیط شگفت‌انگیز به مسابقه می‌پردازید تا به مقصد نهایی یعنی باجا برسید. از خط پابان عبور کنید، حرکات مختللف را انحام دهید و مسابقات دنیاهای مختلف را به پایان برسانید تا امتیاز کسب کنید. می‌توانید امتیاز خود را نقد کرده و از آن برای ارتقاء و یا جایزه‌های شگفت‌نگیز استفاده کنید. این جوایز از هدفون و تی‌شرت رفته تا مسافرت به نقاط مختلف را شامل می‌شوند. هرچه بیشتر بازی کنید احتمال برنده شدنتان بیشتر می‌شود.

 

ADMIN بازدید : 297 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

ضبط صوتی و تصویری مکالمات اسکایپ با Evaer Video Recorder for Skype

 

www.Edidownload.ir

به کمک نرم افزار جدید Evaer Video Recorder for Skype می توانید به آسانی اقدام به ضبط تماس های صوتی و تصویری در اسکایپ کنید. این ویدیوها به آسانی با فرمت AVI و MP4 قابل ذخیره سازی هستند. استفاده آسان برای مصاحبات ، کنفرانس ها و…به کمک این نرم افزار می توانید صدا ها و ویدویها را در تماس های ویدیویی خود با بالاترین کیفیت ممکن ضبط کنید و آن ها را به صورت مستقیم بر روی هارد رایانه خود ذخیره سازی کنید.

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار ، پشتیبانی از گفتوگوی تک نفره یا گروهی می باشد. یعنی مهم نیست نوع گفتوگوی شما کدام یک از این دو باشد ! شما می توانید مکالمات خود را با انواع کیفیت های ۲۴۰p, 360p, 480p, 720p, 1080p و فریم ریت های گوناگون ضبط و ذخیره سازی کنید

ADMIN بازدید : 457 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی پرطرفدار و زیبای serious sam 2 - ( نسخه PC )

 

www.Edidownload.ir

بازی serious sam 2 یا سام ماجراجو در سال 2005 توسط شرکت Croteam طراحی و وارد بازار گردید. این بازی توسط شرکت 2K منتشر گردید. بازی در دو حالت Single-player و multiplayer هم قابل اجرا می باشد. شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید. ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است.

ADMIN بازدید : 131 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود بازی Clash of Clans v6.108.3 - نسخه اندروید

 

Clash-Of-Clans

www.Edidownload.ir

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

ADMIN بازدید : 115 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی واركرافت 3  Warcraft III Reign of Chaos

 

www.Edidownload.ir


شاید تا به حال بازی زیبای WarCraft را در سیستم کامپیوتری خود یا در گیم نت ها بازی کرده باشید . این بازی که از گرافیک بالا برخوردار است و بازی فکری و به صورت استراتژیکی می باشد از محبوبیت بالا و طرفداران زیادی در سبک بازی های ساخته شده با سبک استراتژیک دارد. WarCraft از اندک بازی هایی است که در تمامی ویرایش های عرضه شده خود عالی درخشیده و به هیچ گاه کلاس کیفیتی بازی خود را پایین نیاورده و همیشه با هر عرضه در صدر زیباترن بازی های دنیا قرار می گرفت.

 

ADMIN بازدید : 89 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود موزیک پلیر ZPlayer v3.99.44 - نسخه اندروید

 

www.Edidownload.ir

 

ZPlayer پلیری ساده و در عین حال کاربردی برای پخش فایل های صوتی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. برنامه علاوه بر پخش فایل های صوتی می تواند ایستگاه های رادیویی را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کند. برنامه می تواند موسیقی ها را به ترتیب هنرمند، اسم، زمان، ژانر و … پخش کند. همچنین نرم افزار امکان ویرایش فایل ها را به کاربر می دهد و می توان گفت پلیری همه کاره است. زی پلیر از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، هندی و … پشتیبانی می کند. همچنین نرم افزار صدای خروجی موسیقی بسیار رسا و قوی می کند.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 8,013
  • بازدید سال : 76,345
  • بازدید کلی : 1,297,498
  • نرم افزار ضروری