loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 317 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox

 

www.Edidownload.ir

محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید. اکنون می توانید این مرورگر سریع را از إدی دانلود ، دریافت کنید .

ADMIN بازدید : 113 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نسخه کامپیوتر بازی زیبا و فکری Chronology

 

www.Edidownload.ir

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که به تازگی منتشر شده است . شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . امیدواریم از این بازی زیبا و فکری لذت ببرید .

ADMIN بازدید : 591 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

مستند دیدنی کفتار ساحلی Hyena Coast 2014

 

www.Edidownload.ir

 

نام مستند : Hyena Coast

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۹۹۹ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

 

ADMIN بازدید : 119 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (1)

 

مرورگر دلفین جت پک Dolphin Jetpack v6.2.2

 

www.Edidownload.ir

جدیدترین نسخه یکی از سریعترین مرورگر های اندروید

Dolphin Jetpack یک مرورگر ویژه برای کسانی است که علاقه دارند با سرعت بیشتری به وبگردی در گوشی اندرویدی خود بپردازند. این برنامه از نرم افزارهای دلفین و دلفین جت است که می تواند از لحاظ امکانات و سرعت هر آن چه را که بخواهید برآورده سازد. برنامه از HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند و شما می توانید بازهای آنلاین و تحت وب را در گوشی یا تبلت اندرویدیتان انجام دهید. گفته می شود که مرورگر ده برابر سریعتر از مرورگر اصلی اندروید و دو برابر سریع تر از مرورگر گوگل کروم است. برنامه برای گوشی و تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده است و هیچ گونه فشاری بر روی سی پی یو گوشی شما وارد نمی کند. مجموعه إدی دانلود امیدوار است از این مرورگر پرسرعت و محبوب لذت ببرید .

ADMIN بازدید : 8781 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان در اندروید

 

www.Edidownload.ir

تماس رایگان صوتی و تصویری!
Tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.
آسان برای استفاده، سرگرم کننده و عملی.

ADMIN بازدید : 121 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

 

مرورگرپرسرعت ، حرفه ای و کامل Torch Browser 33.0.0.7027

 

www.Edidownload.ir

Torch Browser یک مرورگر سریع و در عین حال کامل برای تجربه ای بی نقص و کامل از وبگردی می باشد که تمام قابلیت های مدیریت و دانلود فایل های مالتی مدیا همچون دانلود و مدیریت از تورنت ، پخش موسیقی ، اشتراگ گذاری در سایت های اجتماعی ، دانلود فایل های ویدئویی آنلاین و … را در خود جای داده است . شما به راحتی می توانید به مدیریت و ایجاد بوک مارک بپردازید و آن ها را در محیط امن نرم افزار ذخیره نمایید . موتور این مرورگر براساس گوگل کروم می باشد و سرعت آن تضمین شده است

ADMIN بازدید : 127 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی لیگ ستارگان فوتبال League Star Football v1.0

 

www.Edidownload.ir

لیگ ستارگان فوتبال یکی از چالش انگیزترین بازی های موجود برای گوشی ها و به ویژه تبلت های اندرویدی است. بازی دارای گرافیک سه بعدی و خیره کننده است که می توانید به صورت گروهی با ۴ نفر از دوستان خود بازی کنید! همچنین ۷۰ بازی در مقابل ۲۴ تیم مختلف با خصوصیات گوناگون وجود دارد. در ابتدا باید در لیگ ثبت نام کنید، سپس بازیکن های مورد نظر خود را خریداری کنید و با تمرینات مداوم در مسابقات شرکت کنید. فعالیت های خود را گسترش دهید، با جذب بازیکنان جوانان و قدرتمند تیمی حرفه ای تشکیل دهید! برای انجام این کارها می توانید بازی را هم اکنون از سایت إدی دانلود ، دریافت نمایید .

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 7,859
  • بازدید سال : 76,191
  • بازدید کلی : 1,297,344
  • نرم افزار ضروری