loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 129 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

فیلم آموزش حرکات نرمشی مفید برای انعطاف پذیری بدن

 

Flexibility%20Express%20Video فیلم آموزش حرکات نرمشی مفید برای انعطاف پذیری بدن

 

انعطاف پذیری بدن به شما کمک می کند تا بتوانید محدوده حرکات اندام بیشتری داشته باشید، به همین دلیل خیلی از افراد از انعطاف پذیر نبودن بدنشان رنج می برند. در این فیلم آموزشی انگلیسی زبان که با نام Flexibility Express Video منتشر شده است شما می آموزید که چگونه انعطاف پذیری بدن خود را به شکلی کاملا ساده اما حرفه ای افزایش دهید. این فیلم آموزشی برای آن دسته از کسانی که وقت کافی برای انجام ورزش ها مختلف ندارند بسیار مفید است زیرا تنها با انجام روزی چند تمرین ساده می توانید بیشتر آموزش ها این مجموعه مفید و جالب را بطور کامل بیاموزید.

ADMIN بازدید : 79 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows 7 Manager 4.4.5.0 نرم افزار بهینه سازی ویندوز سون

 

Windows 7 Manager2 دانلود Windows 7 Manager 4.4.5.0 نرم افزار بهینه سازی ویندوز سون

Windows 7 Manager 4.4.5.0 نام نرم افزاری حرفه ای جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز 7 می باشد. ویندوز 7 را میتوان یکی دیگر از شاهکار های مایکروسفات نام برد! چرا که با بیشترین استقبال را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده و یکی از برترین سیستم عامل ها محسوب می شود. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان جدید ترین نسخه نرم افزار Windows 7 Manager اماده نموده ام. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی و در کمترین زمان ویندوز خود را بهینه سازی نموده ، سرعت آن را افزایش داده ، ریجستری ویندوز خود را بهینه سازی نمائید ، ارور های موجود را برطرف ساخته و چندین و چند قابلیت دیگر را به کار گیرید. این نرم افزار با ایجاد امکان مدیریت فایل ها و فایل های سیستمی امنیت سیستم شما را چند برابر می کند . مدیریت Startup ، حذف فایل های بی مصرف ، دیفرگ هارد ، ازاد سازی فضای بلا استفاده ، بهینه سازی اتصالات شبکه ای و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار حرفه ای می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

ADMIN بازدید : 73 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Wise Care 365 Pro 3.13 Build 272 – ابزارهای بهینه سازی کامپیوتر

 

wise care 365 دانلود Wise Care 365 Pro 3.13 Build 272   ابزارهای بهینه سازی کامپیوتر

دانلود Wise Care 365 Pro 3.13 Build 272 – ابزارهای بهینه سازی کامپیوتر

Wise Care 365 Pro 3.13 Build 272 مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای رجیستری، دیسک و سایر بخش های ویندوز می باشد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و نتایج موثری نیز دارد که راه حلی مناسبی برای بهبود عملکرد کامپیوتر شما می باشد. پاکسازی، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری، یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک، محافظت از حریم خصوصی، بازیابی اطلاعات از دست رفته، مخفی کردن فایل ها یا پوشه ها، جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی، خاموش کردن خودکار کامپیوتر، آزاد کردن مموری و … بخشی از امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

ADMIN بازدید : 81 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Bandicam 2.0.1.650 – نرم افزار فیلم برداری از بازی و صفحه نمایش

 

bandicam دانلود Bandicam 2.0.1.650   نرم افزار فیلم برداری از بازی و صفحه نمایش

دانلود Bandicam 2.0.1.650 – نرم افزار فیلم برداری از بازی و صفحه نمایش

Bandicam 2.0.1.650 یک نرم افزار کاربردی و پیشرفته برای ضبط محیط داخل نرم افزار و یا بازی های کامپیوتری می باشد. شما توسط این برنامه می توانید یک منطقه خاص بر روی صفحه نمایش یا قسمتی از محیط نرم افزار که از تکنولوژی DirectX/OpenGL استفاده می کند را انتخاب کنید و آن را با کیفیت بالا و در فرمت های ویدیویی AVI، MPEG، Xvid و … ذخیره کنید.
در این نرم افزار قوی ترین امکانات فشرده سازی کیفیت استفاده شده است که می تواند ویدئو را با نسبت فشرده سازی بالا ضبط کند که بعد از ضبط کمترین افت کیفیت را مشاهده می کنید.

 

ADMIN بازدید : 107 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Aiseesoft Blu-ray Player 6.2.60 – نرم افزار پخش فیلم های بلوری

 

aiseesoft blu ray player دانلود Aiseesoft Blu ray Player 6.2.60   نرم افزار پخش فیلم های بلوری

دانلود Aiseesoft Blu-ray Player 6.2.60 – نرم افزار پخش فیلم های بلوری

Aiseesoft Blu-ray Player 6.2.60 نرم افزاری برای پخش ویدئو با کیفیت فوق العاده می باشد که از دیسک ها و پوشه های بلوری و فایل های ایمیج ISO نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار از پخش فیلم های بلوری با امکان انتخاب زبان قطعه، کیفیت ویدئو، کیفیت صدا و زیرنویس لذت ببرید. همچنین می تواند اندازه صفحه نمایش را تنظیم نموده و از فیلم های خود در هر زمان عکس بگیرید. این نرم افزار از تمامی فرمت های محبوب ویدئویی مانند HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 و … پشتیبانی می کند.

 

ADMIN بازدید : 117 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود Gymme – Gym Personal Trainer 14.91 – برنامه بدنسازی اندروید

 

LO10 دانلود Gymme   Gym Personal Trainer 14.91   برنامه بدنسازی اندروید

دانلود Gymme – Gym Personal Trainer 14.91 برنامه اندرویدی مربی بدنسازی

اگرشماهم ورزشکار بدنسازی و پرورش اندام هستید آیا به یک مربی که همیشه و در همه وقت در کنار شما باشد نیاز ندارید ؟Gymme – Gym Personal Trainer 14.91 برنامه ی مربی بدنسازی و کنترل سلامتی شما است . با کمک این اپلیکیشن کاربردی و مفید قادر خواهید بود تا تمام تمرینات خود را به خودکار توسط برنامه پیش ببرید . به این ترتیب شما دیگر نیازی به تایمر و یا قلم و کاغذی برای یادداشت های مکرر نخواهید داشت زیرا تمام موارد فوق توسط برنامه هوشمند Gymme انجام می شود . همچنین ثبت عملکرد های بدن ( شامل وزن ، تکرار ) ، یادداشت نویسی و تایمر استراحت هوشمند که می توانید برای دوره های دقیق استراحت قبل از ست بعدی یا تمرین استفاده کنید ، از ویژگی های دیگر این برنامه است . شما می توانید نسخه جدید و بروز این برنامه را به رایگان دریافت نمایید .

 

ADMIN بازدید : 123 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (1)

 

دانلود Animated Weather Widget&Clock v6.1.4 – ویجت پیش بینی دقیق آب و هوا

 

TEST دانلود Animated Weather Widget&Clock v6.1.4   ویجت پیش بینی دقیق آب و هوا

دانلود Animated Weather Widget&Clock v6.1.4 – ویجت پیش بینی دقیق آب و هوا

Animated Weather Widget&Clock v6.1.4 برنامه موبایل اندرویدی است که همانطور که از نامش پیداست یک ساعت تمام دیجیتالی به همراه یک ویجت کوچک جهت اطلاع از آب و هوا است . به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از وضعیت آب و هوای جهان و منطقه مورد نظر خود تا هفت روز آینده با خبر شوید . تصاویر پس زمینه زنده ، امکان انتخاب زمینه های سفارشی ، پیش بینی آب و هوا در روزهای متحرک و آپدیت خودکار و منظم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است . وجود انیمیشن های گرافیکی جذاب این برنامه را از سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز کرده است .

 

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 7,847
  • بازدید سال : 76,179
  • بازدید کلی : 1,297,332
  • نرم افزار ضروری