loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 103 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت إدی دانلود ، قصد داریم نرم افزاری جدید را برای شما علاقمندان به دنیای آرایشگری و روتوش چهره ها معرفی کنیم. SoftSkin Photo Makeup Pro نام نرم افزاری جدید در زمینه آرایش چهره های دیجیتالی شماست ؛ از این پس با چندین کلیک ساده می توانید پوست خود را شفاف سازی کرده و پایه ی روتوش و آرایش چهره ها را بر روی تصاویر دیجیتالی تان اعمال کنید. شاید شما هم با دیدن تصاویر هنرمندان ، مدل ها و… بر روی جلد مجلات یا صفحات اینترنتی ، مجذوب پوست فوق العاده ی آنان شوید. باید بگوئیم بسیاری از این تصاویر ساعت هایی فراوان تحت ویرایش نرم افزارهای ویرایشی بوده اند ؛ SoftSkin Photo Makeup Pro دقیقاً همین وظیفه را انجام می دهد ، اما این بار برای تصاویر عزیزان شما ! به کمک این نرم افزار می توانید انواع جوش ، خال و… را از پوست صورت خود حذف کرده و پوستی صاف و بدون عیب را داشته باشید. این نرم افزار با بهره گیری از امکان خلق دوباره ی بافت های پوستی ، طبیعی ترین چهره را به شما تحویل می دهد ؛ مطمئناً شما هم دوست ندارید در آخر با یک تصویر کاملاً مصنوعی و مشابه پلاستیک رو به رو شوید ! این نرم افزار به طبیعی ترین شکل ممکن پوست شما را شفاف و بی عیب می سازد ؛ با توجه به شرایط نوری تصویر ، ممکن است ظاهر دندان ها و چشم هایتان در تصویر مورد پسند واقع نگردد ، جای نگرانی نیست ! زیرا SoftSkin Photo Makeup Pro قدرتمندترین ابزارها را در این زمینه ها برایتان فراهم کرده است ، بنابراین شما با یک نرم افزار کامل در زمینه روتوش و آرایش چهره ها رو به رو هستید. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار SoftSkin Photo Makeup Pro را به همراه سریال های فعال ساز از ادامه مطلب وب سایت إدی دانلود دریافت کنید.

www.edidownload.ir

ADMIN بازدید : 163 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت ادی دانلود ، قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف شرکت Devolutions یعنی Remote Desktop Manager نسخه Enterprise را به شما کاربرانی که با سرورهای مجازی سر و کار دارید معرفی کنیم. سیستم عامل ویندوز ، اپلیکیشن پیش فرض Remote Desktop Manager را در نسخه های مختلف خود جای داده است ، کاربران با استفاده از آن ، می توانند به راحتی به سرور مجازی خود متصل شده و به مدیریت آن بپردازند ؛ اما امکانات مدیریتی این اپلیکیشن پیش فرض ، به هیچ وجه به پای اپلیکیشن Devolutions Remote Desktop Manager نمی رسد ! به کمک این نرم افزار شما مدیریتی حرفه ای را بر روی سرورهای مجازی خواهید داشت ، در واقع تمامی سرورهای مجازی خود را در محیطی امن و دوست داشتنی نگهداری کرده و مشخصات ورود آنان را ثبت می کنید. این نرم افزار از انواع پروتوکل های اتصالی به کامپیوترهای از راه دور نظیر Microsoft Remote Desktop ، Microsoft Remote Assistance ، pcAnywhere ، TeamViewer ، Radmin ، VNC ، Dameware ، Putty SSH, Telnet, rLogin ، HP RGS ، Logmein و Citrix ICA / HDX پشتیبانی داشته و کامل ترین امکانات مدیریتی را برای آنان ارائه می کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

www.Edidownload.ir

ADMIN بازدید : 103 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Hoodwinked 2005 FA EN BR-Rip 720p 1080p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

www.Edidownload.ir

» نام: شنل قرمزی – Hoodwinked
» سال تولید: ۲۰۰۵
» کارگردان: Cory Edwards, Todd Edwards, Tony Leech
» شرکت تولید کننده: Weinstein Company, The Kanbar Entertainment, Kanbar Animation
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۸۰ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: شنل قرمزی (به انگلیسی: Hoodwinked) نام پویانمایی محصول استودیو انیمیشن‌سازی کانبار (به انگلیسی: Kanbar Animation) می‌باشد که به کارگردانی مشترک کوری ادواردز (به انگلیسی: Cory Edwards)، تاد ادواردز (به انگلیسی: Todd Edwards) و تونی لیچ (به انگلیسی: Tony Leech) ساخته شده است. این پویانمایی داستان معروف شنل‌قرمزی را به صورت دیگری روایت می‌کند. دستورات شیرینی‌پزی توسط دزدشیرینی‌ها ربوده شده است و همه حیوانات جنگل از کار بیکار شده‌اند. بنابراین پلیس در حال گرفتن رد سارقان است… ماجرا در خانه‌ی مادربزرگ شنل قرمزی رخ می‌دهد…

 

ADMIN بازدید : 101 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

The Ant Bully 2006 FA EN BR-Rip 720p MKV
| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

مورچه قلدر   The Ant Bully (دوبله فارسی + زبان اصلی)
www.Edidownload.ir

» نام: مورچه قلدر – The Ant Bully
» سال تولید: ۲۰۰۶
» کارگردان: John A. Davis
» شرکت تولید کننده: Warner Bros., Playtone, DNA Productions
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۸۸ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: مورچه قلدر یا مورچه‌کش (به انگلیسی: The Ant Bully) نام پویانمایی محصول سال ۲۰۰۷ کمپانی برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Bros Animation) می‌باشد که به کارگردانی جان الکساندر دیویس (به انگلیسی: John A. Davis) ساخته شده است. قابل ذکر است جان دیویس افتخار نامزدی جایزه اسکار برای پویانمایی «جیمی نوترون: پسر نابغه – Jimmy Neutron: Boy Genius» را نیز در کارنامه خود دارد. داستان پویانمایی درباره پسر جوان و شلوغی به نام لوکاس نیکل (به انگلیسی: Lucas Nickle) است که بعد از اینکه با استفاده از تفنگ آبی خود، آشیانه مورچه‌ها را خراب می‌کند به طرز معجزه آسایی تغییر سایز می‌دهد و به اندازه مورچه‌ها در می‌آید و به دست همان مورچه‌ها به کار گرفته می‌شود. تا اینکه روزی…

ADMIN بازدید : 117 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Paaytakht 3 TVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم به پست اضافه شد|

www.Edidownload.iR

نام سریال: پایتخت ۳

سال انتشار: ۱۳۹۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۶۶ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTVRip

خلاصه داستان: -

 

caution دانلود سریال تلویزیونی پایتخت 3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

ADMIN بازدید : 701 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Command & Conquer generals ShockWave

www.Edidownload.ir

بازی Command & Conquer generals ShockWave   یکی دیگر از سری مدهای جدید بازی جنرال (Zero Hour) به شمار میرود که منتشر شده است. به این بازی یک سری تیمهای جدید اضافه شده است و هر تیم قابلیتهای خاصی را دارد. تسلیحات نظامی و امکانات و ادوات جنگی نیز به طور کلی تغییر کرده است. این طور میتوان گفت که یک بازی جدید با تیمهای جدید دارید. برای اجرای بازی شما میبایست نسخه Zero Hour را که قبلا در همین سایت (بازی کیدز) منتشر شده است را نصب کرده و بعد این مد را نصب کنید.

ADMIN بازدید : 241 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Deluxe Edition

www.edidownload.ir

بازی Men of War Assault Squad 2 نسخه دوم بازی مردان جنگ می باشد که در سبک استراتژیک Real Time یا بلادرنگ می باشد و توسط تیم Digitalmindsoft تولید و بوسیله کمپانی نام آشنای ۱C Company برای کامپیوتر منتشر شده است. اگر بازی های نظیر Company of Heroes را بازی کرده باشید به سرعت می توانید با گیم پلی این بازی ارتباط برقرار کنید. این بازی توانسته در مدت زمان کمی طرفداران زیادی را در شبکه استیم از آن خود کند و به یکی از پر فروش ترین بازی های استیم تبدیل شود. بازی از نظر گرافیکی هم زیبا کار شده است و می تواند با گیم پلی فوق العاده خود شما را برای مدت ها سرگرم کند. بازی هم شامل بخش تک نفره و هم مولتی پلیر و آنلاین می باشد که تمرکز اصلی بازی بر روی بخش آنلاین بازی بوده است.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 7,845
  • بازدید سال : 76,177
  • بازدید کلی : 1,297,330
  • نرم افزار ضروری