loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 100 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

3

خرید آنتی ویروس nod 32

مژده به تمام کاربران عزیز ایرانی که برای امنیت کامپیوتر و لپ تاپ خود اهمیت قائل می شوند,هم اکنون فروش ویژه محصولات اورجینال شرکت ESET با نازلترین قیمت آغاز شده است
با کمترین هزینه لایسنس را خریداری و آن را در سایت رسمی آنتی ویروس (ESET.com) ثبت و سپس یوزر نیم و پسورد را در همان لحظه از سایت ESET.com دریافت کنید

جهت مشهاده تعرفه ها و خرید به صورت آنی و آنلاین اینجا  کلیک نمایید.

سوالات متداول

سوال: چرا شما اکانت 1 ماه-3 ماه-4 ماه و یا 6 ماه ندارید؟

پاسخ: سایت سازنده آنتی ویروس تنها لایسنس های 1 ساله دارد و تمام شرکت هایی که از این اکانت ها می فروشند غیرقانونی بوده و در واقع آنتی ویروس غیر اورجینال(فیک) که به وسیله یک سرور داخلی تهیه شده است می فروشند و پس از اندک زمانی آنتی ویروس سایت های آنها و سرورهایشان را بلاک می کند.

سوال: چطور فروشنده اورجینال را از قلابی تشخیص دهیم؟

پاسخ: باید حداقل اکانت فروش 1 ساله باشد 2. نباید فروشنده یوزرنیم و پسورد بفروشد بلکه تنها باید لایسنس را بفروشد و لایسنس نیز تنها باید در سایت ESET.com قابل فعال سازی جهت دریافت یوزرنیم و پسورد باشد 3. نباید فروشنده تنظیماتی را به شما جهت اعمال آنها در آنتی ویروس ارائه بدهد(تنظیمات آنتی ویروس باید دست نخورده باقی بماند و تنها شما باید یوزرنیم و پسورد را در آن وارد نمایید) 4. فروشنده موظف است لینک دانلود آنتی ویروس را تنها از سایت ESET.com به شما بدهد (تنها مرجع دانلود آنتی ویروس سایت رسمی آن ESET.com می باشد).

 

3

 

سوال: آیا محصولات شما قابلیت آپدیت شدن از وبسایت سازنده را دارند؟

مهمترین قابلیت هر لایسنس اورجینال، دارا بودن قابلیت آپدیت از وبسایت سازنده می باشد. لایسنس هایی که این مجموعه ارائه می کنند نیز از این قائده مستثنی نمی باشد.

سوال: چرا باید برای خرید لایسنس های اورجینال هزینه کنم؟

دلایل متعددی برای خرید لایسنس وجود دارد.
- تقریبا می توانیم بگوییم آنتی ویروس کرک شده وجود ندارد. فرض کنید شرکت هایی که سودای برقراری امنیت در دنیای IT را دارند در صورتی که به همین راحتی هک و یا کرک شوند دیگر چه امنیتی باقی خواهد ماند؟ پاسخ این است که اکثر کرک ها و سریال های تقلبی توسط خود شرکت های سازنده آنتی ویروس در جهت اهداف تبلیغاتی ایجاد می شوند منتهی فایل های آپدیت و به روز رسانی ها در نسخه های تقلبی یا رایگان به مراتب دارای کیفیت پایین تری می باشند و یا آپدیت آنها کامل نیست و دارای حجم بسیار بالا و یا بسیار کم می باشند.
- مسئله بعد این است که پس از خرید لایسنس شما کاملا مطمئن هستید که حداقل تا یک سال آنتی ویروس شما فعال است و به طور مرتب فایل های آپدیت را دریافت می کند و نیاز به جستجوی زیاد برای پیدا کردن لایسنس های رایگان یا آپدیت آفلاین ندارید. لازم به ذکر است بیشتر وب سایت هایی که لایسنس های رایگان یا تریال ریست ، در اختیار شما کاربران عزیز می گذارند شامل این توضیح می شوند.
- این ها مهمترین دلایلی هستند که امروزه در ایران علاوه بر سیل عظیم کاربران خانگی تقریبا هیچ سازمان ، شرکت و یا ارگانی نیست که از آنتی ویروس اورجینال استفاده نکند. اگر هنوز متقاعد نشده اید می توانید در لینک روبه رو توضیحات جامع تری را بینید (لینک)

سوال: آیا این وبسایت دارای درگاه های پرداخت آنلاین می باشد؟

بله، شما می توانید وجه لایسنس رو به صورت آنی از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت پرداخت نمایید.

سوال: با توجه به اینکه وبسایت اف نیوز تنها درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت را داراست، آیا برای پرداخت وجه حتما باید در این بانک حساب داشته باشم؟

خیر، شما از تمامی بانک های عضو شتاب نظیر بانک ملی، پاسارگاد، صادرات و … می توانید وجه لایسنس را از طریق درگاه آنلاین بانک ملت بدون هیچ گونه کارمزدی پرداخت نمایید.

سوال: آیا برای دریافت لایسنس نیاز به مراجعه حضوری می باشد؟

خیر، تمامی فرایند خرید نظیر پرداخت وجه، ارسال لایسنس و … به صورت آنلاین انجام می شود، لازم به ذکر هست که لایسنس از طریق ایمیل ثبت شده در فرم خرید برای شما بصورت آنی ارسال خواهد شد.

سوال: من چگونه می توانم با شما همکاری داشته باشم؟

جهت همکاری با ما به بخش “تماس با ما” مراجعه نموده، و بعد از پر کردن فیلدها لطفا و حتما در قسمت عنوان ذکر شود که در رابطه با همکاری در فروش است تا تیم فروش اف نیوز در اولین فرصت با شما تماس حاصل نمایند.

سوال: برای فعال سازی لایسنس با پیغام خطا مواجه می شوم، چه اقدامی باید انجام دهم؟

در صورتی که هنگام فعال سازی یا پس از مدتی با پیغام خطا مواجه شدید، ابتدا از پیغام خطا یک اسکرین شات تهیه نمایید، سپس از طریق ایمیل آن را به نشانی fnews.info@gmail.com ارسال نمایید. در نطر داشته باشید که اگر در طول 365 روز استفاده از لایسنس به مشکل فنی برخوردید وجه پرداختی به شما باز گردانده خواهد شد.

سوال: سوالات دیگری دارم، چگونه می توانم آن را مطرح نمایم؟

شما می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق ایمیل fnews.info@gmail.com و یا شماره تماس 09337034463 در هر ساعت از شبانه روز جویا شوید.

 

خرید آنتی ویروس ایسِت اسمارت سکوریتی (ما پیشنهاد می کنیم)

 1ESET Smart Security آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت ESET است که شامل ضد ویروس، آنتی اسپای (ضد جاسوسی) و فایروال می باشد. بسته جامع امنیتی  ESET Smart Security از سیستم یا لپ تاپ شما با استفاده از بهترین فن آوری چند لایه ای حافظت می کند.

تک کاربره- یک ساله

 

 

توضیحات بیشتر

.

آموزش

.

.

 

خرید آنتی ویروس ایسِت اسمارت سکوریتی (ما پیشنهاد می کنیم)

ESET Smart Security 3آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت ESET است که شامل ضد ویروس، آنتی اسپای (ضد جاسوسی) و فایروال می باشد. بسته جامع امنیتی  ESET Smart Security از سیستم یا لپ تاپ شما با استفاده از بهترین فن آوری چند لایه ای حافظت می کند.

سه کاربره- یک ساله

 

 

توضیحات

 

 

 

آموزش

 

.

.

خرید آنتی ویروس ایسِت نود 32

2آنتی ویروس NOD32 Antivirus یک محافظ سریع و کارا را در اختیار شما قرار می دهد که در عین قدرتمند بودن بسیار ساده و ایمن است و از انتشار ویروس در رایانه شما جلوگیری می کند. این آنتی ویروس از اجرا شدن نرم افزار های نا خواسته و بدافزارها شما را مصون می کند.

تک کاربره- یک ساله

 

 

توضیحات بیشتر

.

آموزش

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,344
  • بازدید ماه : 3,344
  • بازدید سال : 103,324
  • بازدید کلی : 1,324,477
  • نرم افزار ضروری