loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 117 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه مدیریت فایل های فشرده ۷Zipper v1.34 اندروید

 

www.EdiDownload.iR

 

۷Zipper یک برنامه فوق العاده برای مدیریت فایل های فشرده می باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید فایل های zip را مدیریت نمایید. می توانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید، جابجا کرده و یا یک یا چند فایل را به حالت فشرده در آورید. قابلیت کپی و چسباندن نیز در این برنامه تعبیه شده است، همچنین با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی از برنامه های خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. قابلیت جستجو بر اساس کلمات کلیدی، انتقال به حافظه خارجی، انتخاب چند فایل به صورت همزمان و اکسترکت کردن از ویژگی های این برنامه می باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

ADMIN بازدید : 137 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی شکارچی گوزن ۲۰۱۴ – DEER HUNTER 2014 v2.4.3

نسخه مود شده + تریلر

 

www.EdiDownload.iR

 

DEER HUNTER 2014 یک بازی شبیه ساز شکار در سبک شوتر اول شخص می باشد که آخرین نسخه آن را به درخواست کاربران قرار داده ایم. سفر خود را از شمال غربی اقیانوس آرام به شمال امریکا تا ساوانا آفریقا مرکزی ادامه دهید و حیوانات مختلف، عجیب و غریب را شکار کنید. در محیط های گوناگون و مختلف که بیش از ۱۰۰ جانور مختلف وجود دارند شکار خود را آغاز کنید و تا می توانید حیوانات ارزشمند بیشتری شکار کنید. با گذشت مراحل می توانید سلاح های خود را سفارشی سازی کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ADMIN بازدید : 94 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود رایگان فیلم زیبای پا قدم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

axkc9xzexo5bkudow6xu دانلود فیلم پاقدم

www.EdiDownload.iR

 

اجتماعی.طنز

سال تولید : ۱۳۸۹

کارگردان : نصرت  اله قاضی مقدم

بازیگران: :  میرطاهر مظلومی , شراره رخام , آتش تقی پور , غلامرضا اصانلو , فرحناز منافی ظاهر , مجید شهریاری , سیامک اشعریون , پروین میکده , هدایت اله سجادی , فاطمه طاهری , رضا توکلی

خلاصه داستان :  پیروز که پا قدمش برای دیگران خوب بوده متحیر از مهیا نشدن شرایط ازدواجش با سارا می باشد. و …

ADMIN بازدید : 86 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دراپ باکس فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل ها

Download DropBox 2.10.39 Final For Windows 32 And 64 bit

 

<a href=دانلود نرم افزار فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایل ها Dropbox" src="http://img5.download.ir/Images/2014/June/Dropbox.www.Download.ir.jpg" />

www.EdiDownload.iR

 

نرم افزار Dropbox بهترین نرم افزار برای اشتراک گذاری فایل هاتان می باشد . شما  میتوانید آنها را در کامپیوتر خود  ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. Dropbox نرم افزاری است برای ایجاد یک سیستم هاست تحت وب برای ذخیره سازی فایل ها به صورت آنلاین که شبیه به پوشه های کامپیوتر شما عمل می کند، با این تفاوت که فایلهای این پوشه با کامپیوترهایی که به کامپیوتر شما متصل هستند همگام سازی می شود . . .

ADMIN بازدید : 181 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی فاینال فانتزی 13 برای کامپیوتر نسخه ریلودد

Final Fantasy XIII For PC Game - RELOADED

 

دانلود بازی کامپیوتر Final Fantasy XIII

www.EdiDownload.iR

 

بازی کامپیوتر Final Fantasy XIII یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط SQUARE ENIX طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 9 اکتبر 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . داستان بازی در جهان Cocoon رخ می دهد , جایی که حکومت Sanctum دستور داده است تا تمامی کسانی که با Pulse در ارتباط بوده اند را دستگیر و مجازاتشان کنند همین امر باعث شده است تا در میان غیرنظامیان ترس و وحشت حاکم شود . . .

ADMIN بازدید : 301 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار زیبای Ryse Son of Rome برای PC

آپدیت شماره ۱ بازی Update 1-CODEX به پست اضافه شد

 

www.EdiDownload.iR

 

در دنیای گیم عناوین H&S جزو پرطرفدار ترین سبک ها هستند و بازی های زیادی بر پایه همین سبک ساخته و عرضه شده اند برای مثال میتوانیم به بارز ترین آن ها یعنی God Of War اشاره کنیم که در انحصار کنسول سونی یعنی Ps3 می باشد. و یا سری بازی DMC که با شخصیت پردازی خوب دانته جای خوبی میان این عناوین باز کرده است. اما عنوان Ryse با استفاده از پتانسیل بالای داستان های تاریخی توانسته است طرفداران زیادی را تا به این لحظه به خودش جذب کند اما از آنجایی که باز هم از تاریخ غنی و قدیمی روم استفاده شده است فکر میکنم بهتره توضیحی مختصر درباره ی این که چرا روم انتخاب شده است بدهم. . .

ADMIN بازدید : 239 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن امنیت سیستم Shadow Defender 1.4.0.553 Final

 

www.EdiDownload.iR

 

Shadow Defender نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

تعداد صفحات : 284

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 181
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 367
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 8,067
  • بازدید سال : 76,399
  • بازدید کلی : 1,297,552
  • نرم افزار ضروری