loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 165 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (6)

warship دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014

.::مستند کشتی جنگیWarShip 2014 / کیفیت PDTV  ::.

WarShip 2014 عنوان مستندی می باشد که توسط شبکه National Geographic ساخته شده است. امروزه امنیت کشورها با توجه به تهدیدات و خطرهای پیش رو، بسیار مهم می باشد از این رو سیستم  دفاعی و هجومی یک کشور ، می تواند قدرت آن کشور را نشان دهد. در این مستند به دیدن یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتی های ساحلی جنگی می رویم  و با این هیولای جنگی بیشتر آشنا خواهیم شد.
کشتی‌های جنگی علاوه بر اینکه به جنگ‌افزارهای مختلفی مسلح شده‌اند توانایی تحمل صدمات را همم دارند و معمولا از کشتی‌های تجاری سریع‌تر و مانورپذیرتر هستند.

warship دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014

.::مستند کشتی جنگیWarShip 2014 / کیفیت PDTV  ::.

WarShip 2014 عنوان مستندی می باشد که توسط شبکه National Geographic ساخته شده است. امروزه امنیت کشورها با توجه به تهدیدات و خطرهای پیش رو، بسیار مهم می باشد از این رو سیستم  دفاعی و هجومی یک کشور ، می تواند قدرت آن کشور را نشان دهد. در این مستند به دیدن یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتی های ساحلی جنگی می رویم  و با این هیولای جنگی بیشتر آشنا خواهیم شد.
کشتی‌های جنگی علاوه بر اینکه به جنگ‌افزارهای مختلفی مسلح شده‌اند توانایی تحمل صدمات را همم دارند و معمولا از کشتی‌های تجاری سریع‌تر و مانورپذیرتر هستند.

 

warship1 دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014

ICO warning دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014 راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:
ICO warning دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014کیفیت به شرح زیر می باشد:

Language: English 44mn 59s | 832 x 468 | x264 – 2 011 Kbps | 25.000 fps | AAC – 128 Kbps | 690 MiB

 

ICO warning دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014لینک های دانلود

ICO download thumb 240x240 1262 دانلود مستند کشتی جنگی WarShip 2014دانلود از لینک مستقیم حجم 724 مگابایت

پسورد:  www.mihandownload.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/12/02 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام - من که پولش ندارم ای ار بسازم و دیگه برای امار بازدید چیکار کنم
پاسخ : واست کامنت گذاشتم ....
نفهمیدم منظورت
پاسخ : خسته نباشــــــــــــــــــی ......!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/12/02 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

سلام - خواستی بنز بزارم خب بفرس به ایمیلم فقط... توجه کن من همیشه ایمیل چک میکنم و خواستی قالب بدم بیا ادرسش
http://www.mypanahgah.ir/227/
یادته من نگفتم من و تو رفیقیم و کمک همدیگر هم نیاز دارم و
لینک سایتم دی دانلود هم درستش بکن تو قالب دوست دارم اینجوری کنی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/12/02 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

سلام - من که پولش ندارم ای ار بسازم و دیگه برای امار بازدید چیکار کنم
پاسخ : واست کامنت گذاشتم ....

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/12/01 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
خودتیشکلکشکلکشکلک
خوب شده ولی بازدیدت کمهشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام .................
دادا کف کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این فرق سایت با وبلاگه ....!!!!!

این نظر توسط m.j.m در تاریخ 1392/12/01 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش بهرام - بلاخره تونسی به خواسته ات برسی که وبلاگ محیط نظریر قالب و.... بهتر شده و اینجور محبوبیت میره بالا افرین افرین شکلکشکلک
من موفق نشدم مثل تو باشم

این نظر توسط m.j.m در تاریخ 1392/12/01 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش بهرام - بلاخره تونسی به خواسته ات برسی که وبلاگ محیط نظریر قالب و.... بهتر شده و اینجور محبوبیت میره بالا افرین افرین شکلکشکلک
من موفق نشدم مثل تو باشم
پاسخ : خب بهت نگفته بودم ؟؟؟؟
فکر کنم گفتم بیا یه سری چیزا واست ردیف کنم ...
دامین 10 تومن هزینه داره >> میشی سایت با پسوند com
فالب هم بهت مجانی میدم .....
راه افزایش بازدید هم بهت یاد میدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,136
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,425
  • بازدید ماه : 3,425
  • بازدید سال : 103,405
  • بازدید کلی : 1,324,558
  • نرم افزار ضروری