loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 125 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Corel Drow طراحی صنعتی حرفه ای دو بعدی و سه بعدی

 

دانلود نرم افزار CorelCAD 2014 طراحی صنعتی حرفه ای

www.EdiDownload.iR

 

نرم افزار CorelCAD نرم افزاری بسیار کاربردی و قدرتمند برای طراحی فایل های CAD می باشد . نرم افزار CorelCAD ابزاری دقیق برای طراحی دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد . همچنین CorelCAD از فرمت DWG. نیز پشتیبانی می کند . این بدین معنی است که شما می توانید فایل های تهیه شده با این نرم افزار را با نرم افزارهای طراحی صنعتی مشابه تبادل کنید . به طور مثال به راحتی می توانید فایل های DWG. نرم افزار AutoCAD را در CorelCAD اجرا و ویرایش کنید (بیشتر در ادامه مطلب ...)

 

 

 

نرم افزار CorelCAD نرم افزاری بسیار کاربردی و قدرتمند برای طراحی فایل های CAD می باشد . نرم افزار CorelCAD ابزاری دقیق برای طراحی دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد . همچنین CorelCAD از فرمت DWG. نیز پشتیبانی می کند . این بدین معنی است که شما می توانید فایل های تهیه شده با این نرم افزار را با نرم افزارهای طراحی صنعتی مشابه تبادل کنید . به طور مثال به راحتی می توانید فایل های DWG. نرم افزار AutoCAD را در CorelCAD اجرا و ویرایش کنید . CorelCAD این امکان را به شما می دهد تا از طریق ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی آن، ایده های خود را به طور دقیق اجرا کنید . با استقاده از نرم افزار CorelCAD محیط صنعتی حرفه ای را با ویژگی های استاندارد تجربه خواهید کرد . یکی از ویژگی های جالب و منحصر بفرد نرم افزار CorelCAD قابلیت VoiceNotes است که به کاربر امکان می دهد در هر قسمت از پروژه که می خواهد پیغام صوتی قرار دهد تا دیگر نیازی به یادداشت گذاری وجود نداشته باشد . CorelCAD به کاربر امکان می دهد تا پیش از پیاده سازی طرح نهایی خود، مدل های سه بعدی آن را مورد ارزیابی قرار دهد و آن ها از هر زاویه ی دلخواهی مشاهده نماید . نوار ابزار و محیط نرم افزار CorelCAD تقریبا با تمامی نرم افزار های CAD سازگاری دارد و همین امر و حجم کم نرم افزار است که این نرم افزار را در بین طراحان صنعتی سراسر جهان محبوب کرده است .

 

ویژگی های نرم افزار CorelCAD :

- طراحی دقیق به صورت دو بعدی و سه بعدی

- پشتیبانی از فرمت DWG. و انواع فرمت های گرافیکی CorelDRAW

- دارای ابزارهای استاندارد صنعتی

- پشتیانی از فرمت STL جهت پرینت به صورت سه بعدی

- دارای ویژگی VoiceNotes برای قرار دادن پیغام صوتی در هر قسمت از پروژه

- پشتیبانی از فرمت PDF

- و …

 

تصویری از محیط نرم افزار CorelCAD :

دانلود نرم افزار CorelCAD 2014 طراحی صنعتی حرفه ای

دانلود نرم افزار CorelCAD 2014 طراحی صنعتی حرفه ای با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

 

 

راهنمای نصب

 

- ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج سازید . ( راهنما )

- نرم افزار CorelCAD را نصب نمایید .

- پس از اتمام نصب نرم افزار را باز نکنید .

- به داخل فولدر AMPED بروید . 

- دو فایل Patch و Corel.lic راکپی کنید و در محل نصب نرم افزار، در فولدر BIN کپی و جایگزین نمایید .

- سپس بر روی فایل Patch کپی شده کلیک راست کنید و گزینه ی Run As Administrator را انتخاب کنید .

- با باز شدن پنجره، گزینه ی Patch را انتخاب کنید . 

- تمام .

 

 

راهنمای دانلود



برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .

فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.

فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

توجه داشته باشید که از این پس فایلهایی که حجم آنها بالای 100 مگابایت می باشد قابلیت 5% ریکاوری دارند . به همین دلیل مشکل اکسترکت کردن فایلها تقریبا به صفر می رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فایلها روبرو شدید کافیست نرم افزار Winrar را اجرا کنید . سپس از داخل نرم افزار فایلهای دانلود شده را انتخاب و در بالای نرم افزار بر روی Repair کلیک کرده و مسیری را برای دخیره مجدد انتخاب نمایی

 

دانلود با لینک مستقیم:

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 165
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,990
  • بازدید ماه : 2,990
  • بازدید سال : 102,970
  • بازدید کلی : 1,324,123
  • نرم افزار ضروری