loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 236 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

 

انیمیشن داستان لگو – The Lego Movie (زبان اصلی)

 

www.Edidownlaod.ir

» نام: داستان لگو – The Lego Movie
» سال تولید: ۲۰۱۴
» » کارگردان: Phil Lord, Chris Miller
» شرکت تولید کننده: Warner Bros., Village Roadshow Pictures, LEGO
» کشور تولید کننده: استرالیا، آمریکا، دانمارک
» زمان: ۱۰۰ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (WEB-DL 720p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: داستان لگو (به انگلیسی: The Lego Movie) نام پویانمایی محصول مشترک کمپانی لگو (به انگلیسی: LEGO) و برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Bros) می‌باشد که به کارگردانی فیل لرد (به انگلیسی: Phil Lord) و کریس میلر (به انگلیسی: Christopher Miller) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های مشترک این دو کارگردان بزرگ می‌توان به «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی – Cloudy with a Chance of Meatballs» اشاره کرد. داستان درباره یکی از کاراکترهای معمولی لگو است که به اشتباه جایگزین یک کاراکتر ساختمان‌ساز می‌شود و در ادامه ماموریت پیدا می‌کند که با پیوستن به گروهی دیگر از لگوها در مقابل اهریمنی که قصد نابودی جهان را دارد بایستد و…

 

www.Edidownlaod.ir

www.Edidownlaod.ir

www.Edidownlaod.ir

www.Edidownlaod.ir

 

 

 

 

.:: نسخه زبان اصلی – کیفیت WEB-DL 720p ::.

 

» زبان: انگلیسی
» دانلود زیرنویس (به زودی)
» کیفیت: عالی (WEB-DL 720p)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۷۲۰ مگابایت

 

داستان لگو   The Lego Movie (زبان اصلی)

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مانی در تاریخ 1393/03/04 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

همه دانلود می کنن ما هم دانلود می کنیییییم شکلکشکلک آره داش

این نظر توسط ارشیا نعمتی در تاریخ 1393/03/01 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

من این انیمیشن رو 3 بار کامل نیگا کردم . خیلی خیلی باحاله ... به همه ی دوستان پیشنهادش می کنم

این نظر توسط سحر میلانی در تاریخ 1393/03/01 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام . من یکی از کاربران شما هستم که هر موقع تو نت بیام یه سر هم به شما میزنم . یه جورایی هم همکاریم اگر خدا قبول کنه . ولی شما چرا هیچ وقت جواب کاربراتون رو نمیدید ؟؟؟ من خودم هر وقت نظری داشتم شما بهم جوابی ندادید شکلک خیلی خوبه که شما با کاربراتون در تماس باشید . نمی خوام توهین کنم ولی اگه همین کاربرا نباشن شما همچین بازدیدی ندارید شاید شما بتونید یه روزی مثل سایت دانلودها بشی ولی ارزشش به اینکه کاربراتون ازتون راضی باشن شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شاهین در تاریخ 1393/02/31 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

موندم دانلود کنم یا نه .... کسی دانلود کرده ؟؟؟ چه کنم ؟ دانلود کنم یا نکنم ؟؟؟ دانلود می کنم . .... آره دانلود می کنم چون خیلی تعریفشو شنیدم ولی حجمش زیاده حیفه حجم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 371
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,660
  • بازدید ماه : 2,660
  • بازدید سال : 102,640
  • بازدید کلی : 1,323,793
  • نرم افزار ضروری