loading...
ادی دانلود/ دانلود برنامه بازی فیلم
ADMIN بازدید : 140 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

 

انیمیشن فوق العاده کنگره – The Congress (زبان اصلی)

 


www.Edidownload.ir

» نام: کنگره – The Congress
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Ari Folman
» شرکت تولید کننده: Bridgit Folman Film Gang, Pandora Filmproduktion, Opus Film
» زمان: ۱۲۲ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)
» پیوند: IMDB

 

خلاصه داستان: کنگره (به انگلیسی: The Congress) نام پویانمایی ترکیبی (ترکیب فیلم زنده و انیمیشن) محصول سال ۲۰۱۳ می‌باشد که به کارگردانی آری فولمن (به انگلیسی: Ari Folman) ساخته شده است. این پویانمایی برای اولین بار در جشنواره کن سال ۲۰۱۳ (به انگلیسی: ۲۰۱۳ Cannes Film Festival) نمایش داده شده است و داستان آن درباره بازیگر بازنشسته‌ای به نام رابین رایت (به انگلیسی: Robin Wright) است .

 

 

.:: نسخه زبان اصلی – کیفیت BR-Rip 720p ::.

 

» زبان: انگلیسی
» دانلود زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۸۸۰ مگابایت
 

 

کنگره   The Congress (زبان اصلی)

 

 

.:: نسخه زبان اصلی – کیفیت BR-Rip 1080p ::.

 

» زبان: انگلیسی
» دانلود زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۱٫۷۵ گیگابایت
 

 

کنگره   The Congress (زبان اصلی)

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاسر کاهیان در تاریخ 1393/03/03 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

تست شدس ؟ ببخشید یه لحظه فک کردم بازیه .. خب خودتون دیدید . حجمش زیاده دلم نمیاد دان کنم . چه کنم ؟ بکنم یا نکم ؟؟؟؟؟ می کنم چون بازدیدش زیاد بوده

این نظر توسط سمانه خانوم در تاریخ 1393/02/28 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی . من این انیمیشنرو خیلی دنبالش گشتم . و الان تو سایت شما پیدا کردم . واقعا دست بوس همه ی شما عزیزان هستم . امید وارم موفق باشید شکلک
پاسخ : فقط وظیفه ی ماست . همین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1988
  • کل نظرات : 686
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 461
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 1,297
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,586
  • بازدید ماه : 3,586
  • بازدید سال : 103,566
  • بازدید کلی : 1,324,719
  • نرم افزار ضروری